Sigurnost djece na Internetu

 


Sigurnost djece na Internetu

 - predavanje za roditelje koje se održava u dva dijela jednom mjesečno -


Internet se s jedne strane slavi kao prijelomna tehnologija koja nas uvodi u društvo znanja u kojem će svoje blagostanje naći baš naša djeca, dok ga se s druge strane optužuje da je močvara pogrešnih, krivih, pa i štetnih i zlonamjernih informacija.

Gotovo da nema razgovora o sigurnosti djece, a da se ne spominje pedofilija i da se uz nju u najgorem svjetlu ne spominje Internet.
 


  • Koliko je Internet opasan za našu djecu?
  • Tko vreba na njih? Zašto?
  • Kako mogu ugroziti sigurnost naše djece, pa i cijele obitelji?
  • Ima li obrane od toga?
  • Što mogu i trebaju poduzeti roditelji?
  • Kako djecu pripremiti za poznate i buduće opasnosti?

                                                               


90 minutno predavanje pokušat će dati odgovore upravo na ova i srodna pitanja.

Otac hrvatskog Interneta na popularan i svima razumljiv i zanimljiv način demistificirat će urbane legende, sistematizirati najvažnije i vratiti povjerenje u Internet, našu djecu i nas same dajući vrlo jasne prijedloge tko i što može i treba učiniti.

 

Broj polaznika na pojedinom predavanju je ograničen na 30.


PREDAVAČ: Predrag Pale

Znanje je sada još dostupnije


Znanje je sada još dostupnije!

 

KALENDAR
SEMINARA

Ako Vam je važno dovoljno unaprijed znati točan datum Vašeg idućeg školovanja i ako želite plaćanje odgoditi do pred sam seminar, onda su za Vas najpogodniji naši seminari u kalendaru. L3A je jedna od rijetkih organizacija za cjeloživotno učenje u RH koja od svog osnutka njeguje i sustavno nudi javne seminare s fiksnim datumima u kalendaru.

No i za te seminare možete ostvariti popust od 5% ako kotizaciju uplatite 30 dana prije početka.

Za organizacije s više polaznika (12+) postoji i još povoljniji oblik: in-house seminari. Tada je cijena po polazniku osjetno niža od one na javnim seminarima. Pored toga, seminar se prilagođava (potpuno besplatno) potrebama organizacije koja ga je naručila.

U slučaju kad se radi o organizaciji s relativno malim brojem polaznika (5-6) postoji mogućnost udruživanja s drugom sličnom organizacijom tako da zajednički broj polaznika opet dade novčano povoljniji aranžman nego javni seminari. I ovakvi se seminari mogu prilagoditi naručiteljima. 
 

CHARTER SEMINARI - 999,00 kn

No i za pojedinačne polaznike postoji način da se cijena još smanji. L3A u doba recesije nudi novost na Hrvatskom tržištu obrazovanja: charter seminare. Radi se o istom sadržaju, predavačima i načinu rada kao i u seminarima iz kalendara, ali se datum seminara utvrđuje tek kad se prijavi dovoljan broj polaznika (15-25). Znači, kad Vam datum održavanja seminara nije bitan, a imate novac na raspolaganju i možete ga odmah potrošiti, za nevjerojatnu cijenu od svega 999 kuna (za jednodnevni seminar) možete pohađati seminar koji L3A unaprijed odredi kao charter. Kad dovoljan broj polaznika uplati kotizaciju, zajednički s predavačem dogovaraju datum seminara koji je optimalan za većinu polaznika.     
  

CIJENE ZA GRAĐANE - 450,00 kn!

Sve je to lijepo, ali hrvatski građanin s prosječnom plaćom od 5000 kuna teško si može priuštiti toliko novaca za seminar, ma kako dobar on bio. Zato od sada L3A za sve svoje polaznike koji sami plaćaju (a ne njihov poslodavac) svoje obrazovanje daje stipendiju kojom sufinancira njihov seminar, pa polaznik plaća svega 450 kuna što uključuje PDV za cjelodnevni seminar.

Zašto L3A to radi? Zato jer jedino obrazovana Hrvatska može biti onako uspješna i bogata koliko to svi mi želimo. A što je više obrazovanih ljudi to je i veća potražnja za obrazovanjem.

BEZUVJETNO JAMSTVO POVRATA NOVCA

No, i najjeftiniji seminar je preskup ako je loš. Kako znati da su L3A seminari dobri? Pitajte one koji su već bili kod nas. Pogledajte naše reference. Pogledajte biografije naših predavača. No, zapravo, jedini je rizik Vaše uloženo vrijeme, jer L3A jedini u Hrvatskoj nudi bezuvjetno jamstvo povrata novca. Dovoljno je da izjavite da niste zadovoljni seminarom i dobit ćete cjelokupni iznos novca koji ste uplatili za taj seminar. Ne morate, ako ne želite, ništa objašnjavati ni pisati, zašto niste zadovoljni, iako bismo mi rado znali.

Smijete li nakon toga opet doći na seminar u L3A? Naravno da smijete. A ako opet ne budete zadovoljni? I opet ćemo Vam vratiti sav novac.

 

Direktni marketing - emailing - MF


Online marketing i online odnosi s javnošću
 


Teme seminara:

  • On-line marketing - gdje je naša publika u on-line i off-line svijetu?
  • On-line odnosi s javnošću - kako napisati priču za internet publiku
  • Viralni marekting marketinški alat za velike i male tvrtke
  • On-line istraživanja - koliko koristimo interent i zašto ga koristimo?
  • Mediji na internetu - izbirljiva medijska elita
  • E-mail i newsletter - produžena ruka prodaji i marketingu

 

Kome je seminar namijenjen?

Seminar je namijenjen voditeljima marketinga i PR odjela ili osobama koje uređuju web stranice te rade na planiranju i provođenju Internet marketing i PR kampanja.

 

Predavačica: Mirjana Fijolić

Javno komuniciranje - MF

Uvod u odnose s javnošću - javno komuniciranje
 


Što su odnosi s javnošću i zašto su nam potrebni? Što sve spada u odnose s javnošću i kako osmisliti dobar PR program za vašu kompaniju? Praktični savjeti i primjeri iz prakse koji će vam pokazati što je vrijednost PR-a i kako raditi taj posao.

Teme seminara:

  • odnosi s javnošću i strateško komuniciranje
  • načini funkcioniranja PR struke
  • tehnike, ciljevi, metode PR-a
  • ciljne grupe PR-a

 

Kome je program namijenjen?

Program je namijenjen svima koji želi steći uvid u osnove PR djelatnosti, posebno onima koji se tek počinju baviti ovim poslom.

 

Vještine prezentacije u medijima - MF

Vještine prezentacije u medijima
 


Vaša reputacija i vaš uspjeh ovisi o onome što kažete u javnosti. Program vas upoznaje sa vještinama prezentacije, sa posebnim naglaskom na prezentacije ideja ili projekata pred različitim publikama.

Sadržaj seminara:

  • Kako pripremiti efektnu, uvjerljivu i dobru medijsku prezentaciju?
  • Govorna moć uvjeravanja
  • Osnovni komunikacijski principi dobre medijske prezentacije
  • Faktor vrijeme
  • Struktura prezentacije i jezik medijske prezentacije
  • Koja pomoćna sredstva koristiti i kako?

 

Kome je program namijenjen?

Program je namijenjen svima onima čiji posao podrazumijeva javne nastupe i predstavljanje organizacije u određenim kontekstima - menadžerima kompanija, voditeljima PR ureda, glasnogovornicima, projekt koordinatorima...

 

Upravljanje troškovima u kriznim vremenima - BM


Upravljanje troškovima u kriznim vremenima
 


Sadržaj seminara:

1. Općenito o troškovima

  • Koje osnovne vrste troškova imamo (fiksni-varijabilni; operativni-investicije)?
  • Kako pratimo troškove?
  • Primjeri iz realnih situacija
  • Povratna informacija od polaznika o troškovima u njihovoj tvrtci, vježba
  • Makroekonomska situacija i troškovi tvrtke

 

2. Načini upravljanja troškovima

  • Kako prepoznajemo kritične troškove u tvrtci?
    Kako odrediti i postaviti prioritete za smanjivanje troškova?
    o Određivanje rizika u smanjivanju troškova
    o Primjeri (vježbe & timski rad)
  • Aktivnosti u kontroli (smanjivanju) kritičnih troškova
    o Određivanje aktivnosti u dovođenju troškova u optimalne/minimalne okvire.
    o Uloga pojedinih dijelova tvrtke (računovodstva, kontrolinga, svih ostalih)
    o Evaluacija tijekom postupka smanjivanja troškova
  • Primjeri
    Nekoliko primjera uspješnog prepoznavanja i smanjivanja troškova, vježba

3. Troškovi i organizacija  

  • Optimizacija organizacije i utjecaj na troškove

4. Zaključak - najvažnije poruke iz predavanja

  • Trebaju li se svi troškovi (jednako) rezati?
  • Prepoznavanje prioriteta i željenog rezultata rezanja troškovaomjer uloženog i dobivenog



Način predavanja:

  • 50% teorije, 50 % primjera
  • vizualno
  • interaktivno

 

Osnove financija - BM


Osnove financija
 


Sadržaj seminara:

1. Općenito o financijama

2. Koje su osnovne grupe funkcija u financijama tvrtke?

  • Računovodstvo
    o Što se treba znati o računovodstvu (svrha, standardi, koncepti, itd)
    o Što knjigovođe trebaju znati?
    Komunikacija s računovodstvom
    Zanimljivi primjerikada je računovodstvo bilo važno (iz vlastitog iskustvavelike uštede zbog pravilnog tretiranja računovodstvenih politika)
    vježbe
  • Kontroling
    Čemu služi kontroling
    o Što se treba znati o kontrolingu i tko u tvrtci to treba znati (modeli raspodjele troškova/prihoda, NPV, EVA, itd)
    o Par zanimljivih primjera u kontrolingu (kako u nekoj tvrtci kontrolingu utječe na uspjehscenariji, case?)
  • Naplata potraživanja
    Općenitosvrha (AR, alati i metode za smanjivanje vremena naplate, itd), najčešći problemi
    o Par primjera iz prakse (najviše vezano uz vrijeme naplate i pojedini slučajeve kad jedan veliki neplatiša može poremetiti bilancu tvrtke)
  • Riznica 
    o Cash management
  • Ostale funkcije koje su najčešće u financijama
    Nabava/Logistika
    o IT
    o Fraud

3. Procesi vezani uz financije

  • Revizija
  • Sox compliance
  • Konsolidacija (jedne ili više tvrtki)
  • Preuzimanja (Mergers&aqusitions, leveraged buy-outs, itd)
  • ostalo

4. Zaključak

  • Kako napraviti financije što svrsishodnima
    Proces koji stalno traje, balans (zadovoljiti zakonske okvire, ali ne biti ograničen i uplašen)
  • Ponavljanje glavnih poruka iz predavanja


Način predavanja:

  • 50% teorije, 50 % primjera
  • vizualno
  • interaktivno

 

PREDAVAČ: Bojan Mati

Kako motivirati sebe i druge - JB


Kako motivirati sebe i druge
Kako motivirati suradnike


Ciljevi:

  1. Upoznati zakonitosti ljudske motivacije i razumjeti posljedice organizacijskih odluka na motivaciju zaposlenika
  2. Razviti vještinu prepoznavanja potreba drugih ljudi
  3. Unaprijediti vještinu motiviranja suradnika
  4. Steći znanja o efikasnim i neefikasnim postupcima koji utječu na motivaciju suradnika

Sadržaj:

  • Važnost motivacije; Vrste motivacijevanjska i unutarnja
  • Što utječe na motivaciju u radnom okruženju – Što motivira, a što demotivira suradnike
  • Kako stil vođenja utječe na motivaciju suradnika i njihov radni učinak; Kako motivacija utječe na radni učinak i poslovni uspjeh tvrtke
  • Delegiranje; Ovlasti i odgovornosti zaposlenika kao izvor motivacije
  • Kako razlikovati dobre od loših radnikaPraćenje radne uspješnosti
  • Čime potaknuti motivacijuMaterijalno i nematerijalno nagrađivanje, temelji sustava plaća i nagrađivanja
  • Efikasne i neefikasne strategije motiviranjaKako potaknuti motivaciju suradnika;
  • Povratna informacija; Individualni pristup
  • Što s nemotiviranim suradnicimaOdgovornosti rukovoditelja i organizacije
  • Motivacija timaDinamika međusobnih odnosa; različitosti suradnika i uzajamni utjecaj na motivaciju; Heterogeni i homogeni tim
  • SamomotivacijaKako motivirati sebe kad radni elan padne
  • Motivacija u kriznom razdobljuKako očuvati motivaciju zaposlenika u teškim vremenima
  • Promjene i interna komunikacijaKako upravljati motivacijom;
  • Nepopularne mjere (smanjenje plaće, restrukturiranje, otkazi) – Kako utjecati na motivaciju
  • ostalo prema dogovoru s polaznicima i polaznicama


 

Prodajne vještine - JB


Prodajne vještine
Kako ostvariti uspješan odnos s kupcima


Ciljevi:

  1. Unaprijediti vještine uspješne komunikacije s klijentima i korisnicima
  2. Poboljšati tehnike uvjerljivog prodajnog nastupa
  3. Usvojiti specifične prodajne vještine
  4. Osloboditi se straha od prodaje

Sadržaj:

  • Psihologija potrošnje i motivacija kupca; Razumijevanje potreba; Metode i načini prodaje
  • Prodajni proces; Strategija prodajnog razgovora
  • Priprema za prodajni razgovor; Prilagodba pristupa specifičnim ciljnim grupama
  • Kako ostvariti dobar prvi kontakt; Kako zadobiti povjerenje
  • Komunikacijske vještine u prodaji; Umijeće slušanja i postavljanja pitanja
  • Prodajna prezentacija
  • Prodajno pregovaranje; Dogovor o cijeni
  • Zaključivanje prodaje
  • Neverbalna komunikacija u prodaji
  • Uspješne prodajne strategije
  • Odnosi s korisnicima; Kako reklamacije i prigovore preokrenuti u zajedničku korist
  • Poslovni kontakti i izgradnja trajnih poslovnih odnosa; Etika u prodajnom procesu
  • Individualni stilovi i osobine ličnosti
  • Uloga samopouzdanja; Kako prevladati strah od odbijanja
  • ostalo prema dogovoru s polaznicima i polaznicama


 

Emocionalna inteligencija - JB


Emocionalna inteligencija u poslu
Kako je razviti i upotrijebiti u svom radu


Ciljevi:

  1. Prepoznati i razumjeti svoje i tuđe emocije
  2. Osvijestiti vlastite štetne emocionalne obrasce
  3. Unaprijediti načine djelotvornijeg kanaliziranja vlastitih emocija
  4. Naučiti prilagoditi svoje emocionalne reakcije zahtjevima situacije

Sadržaj:

  • Smisao i značaj emocija – Kako i zašto nastaju? Čemu nam služe? (Služe li ičemu?)
  • Djelovanje emocija – Kako djeluju na naše doživljavanje, mišljenje, pamćenje i ponašanje?
  • Što je emocionalna inteligencija - Razlike "obične" i emocionalne inteligencije
  • Važnost emocionalnog kvocijenta – Zašto nam je važan za životni uspjeh?
  • Od čega se sastoji emocionalna inteligencija – Karakteristike  emocionalno inteligentnih ljudi
  • Posljedice razvijenosti emocionalne inteligencije na poslovni i privatni život –
  • Tajne uspješnih ljudi
  • Utjecaj emocija na život i zdravlje – Presudan faktor naše dobrobiti
  • Kako povećati vlastiti EQ i razviti svoje potencijale – Nismo prestari za učenje!
  • Burne emocije - Jesmo li bespomoćni?
  • Ljutnja – što s njom?
  • Tuga i strah – koliko je previše?
  • Kako se nositi s tuđim emocionalnim stanjima?
  • Emocionalna inteligencija u poslovnom okruženju
  • Kakav je kvocijent emocionalne inteligencije naših suradnika
  • Razvoj emocionalne inteligencije suradnika - Kako potaknuti razvoj EQ radnog tima
  • ostalo prema dogovoru s polaznicima i polaznicama