Kurt_CV

 


Predavači - Kurt Corthout
Curriculum Vitae
 
Kurt Corthout, PMP, PMOP, TOC, Prince 2, MBA
1-2 Solve
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Fokusirajući se na točki poluge organizacija svojih klijenata, on osigurava optimiziranu učinkovitost osiguranjem sve boljeg poslovanja također i u vremenima teške krizne.

Traži rješenja koja donose izvrsne pogodnosti koje se temelje na pobjedi za sve uključene strane uz niski omjer rizika u odnosu na pogodnosti bez dodatnog kompliciranja svojih koncepata. Pridržavajući se gore navedenih načela Kurt može osigurati da svojim pragmatičnim sekvencijalnim pristupom, dopuštajući pristup interesnim stranama, svaka grupa radnji odmah donosi značajne krajnje rezultate. Donoseći održiva rješenja on se brine da niti jedno rješenje u provedbi dugoročno ne uništi samo sebe.

Kurt ima više od 11 godina uspješnog iskustva u projektnom upravljanju i savjetovanju za upravljanje u brojnim različitim sektorima. Kurt je 2003. godine osnovao nezavisnu menadžersku tvrtku www.12solve.be koja se fokusira na savjetovanju za upravljanje te uslugama upravljanja projektima, programima i portfeljem.

Stekavši diplomu magistra znanosti iz informatike upravljanja (Techno MBA), nastavio se specijalizirati u savjetovanju za upravljanje pretvarajući u praksu svoje kombinirano znanje o projektnom upravljanju, upravljanju uredom za projektno upravljanje te upravljanju ograničenjima.

Kurt neprestano unapređuje svoje usluge primjenom onog što predaje kako bi se osigurao da i dalje donosi konačne rezultate svojim klijentima.

Uz zdravo razumijevanje poslovanja svojih klijenata u kombinaciji sa svojom strašću za rješavanje problema, Kurt s vama razvija i provodi rješenja dodavanja vrijednosti.

Osim pokazivanja kako ostvariti realnu održivu dodanu vrijednost kroz svoje temeljne tečajeve iz TOC-a , on također drži treninge i pruža podršku iz upravljanja projektom kroz kritični lanac i upravljanje uredom za projektno upravljanje.

Upravljanje rizicima u projektu

Upravljanje rizicima u projektu

- trosatno predavanje -

 

Rizici su situacije koje se mogu dogoditi tijekom realizacije projekta i mogu imati negativne utjecaje na tijek i ponekad na sam ishod projekta. Utjecaje na projekt, ali i vjerojatnosti da se dogode moguće je pretpostaviti i shodno tome postaviti plan upravljanja rizicima.

Tijekom dvosatnog predavanja polaznici će se upoznati s jednostavnim modelom upravljanja rizicima: od identifikacije i kategorizacije rizika, preko procjene i evaluacije, procesa određivanja prioriteta rizika kojima ćemo posvetiti pažnju tijekom projekta, do definiranja preventivnih aktivnosti i akcija koje ćemo poduzeti kada dođe do situacije uvjetovane pojavom rizika.
 
Upravljanje rizicima mali je, ali izuzetno važan korak u upravljanju projektima koji voditeljima projekta i timu pomaže da ostvari kvalitetne rezultate planirane projektom.


TEME PREDAVANJA
• Što su rizici?
• Identifikacija i kategorizacija
• Procjena i evaluacija
• Određivanje prioriteta rizika
• Definiranje preventivnih aktivnosti
• Odgovor na nastanak rizične situacije


PREDAVAČ
Vesna Vrga Perović

 

Za ovo predavanje je moguće prijaviti PDU bodove pri PMI (Project Management Institute) u kategoriji B ("Continuing Education")!

Srijedom u L3A

Predavanja i networking
Srijedom u L3A

 

Srijedom u L3A ciklus je predavanja kojima želimo omogućiti svima zainteresiranima da se upoznaju s ključnim temama  iz područja suvremenog upravljanja i poslovanja te primjene informacijskih tehnologija.

Srijedom u L3A je prilika da provedete nešto vremena u okruženju kolega sa sličnim interesima, da proširite svoju mrežu poznanstava, naučite nešto sasvim novo, prikupite nove informacije, upoznate se s našim predavačima.

Izbor iz programa: predavanje o upravljanju rizicima, o IPMA sustavu certificiranja i pripremi za ispit, Predavanje o PMI sustavu certificiranja i pripremi za ispit, predavanje o Theory of Constraints, Izbor iz Leadership Development Channela (projekcije predavanja u živo ili snimki predavanja velikih svjetskih stručnjaka), poslovna i osobna etika, sigurnost na Internetu, EU programi i projekti.

U sklopu ciklusa Srijedom u L3A održali smo sljedeća predavanja:

2010. godina

2009. godina

 


 

Savjetovanje

 

Stručnjaci i predavači L3A Vama na usluzi!

 

  • Imate problem na projektu?
  • Posao izlazi iz okvira dogovorenog?
  • Projektni tim nije usklađen i rezultati su slabi?
  • Čini Vam se da se aktivnosti na projektu ne događaju dovoljno učinkovito?
  • Izrađujete inicijalni elaborat za projekt u kojemu je puno zainteresiranih strana, što s njima?
  • Pripremate elaborat za EU projekt? Trebate pomoć?
  • Bliži se važan sastanakkako se pripremiti?
  • Željeli biste se jako dobro pripremiti za važnu prezentacijutreba Vam nezavisno mišljenje i pomoću pripremi?
  • Vašoj je tvrtki ili projektu hitno potrebna dobra organizacija podataka i dokumenata, a vi ne znate od kuda početi?
  • Uvodite veliku promjenu u vašoj organizaciji, bojite se reakcija zaposlenika? Što prvo učiniti?

 

Rezervirajte svoj termin!

Mogućnost posebnih  termina izvan

rasporeda i konzultacije putem Skype-a

(Skype name: Life Long Learning Akademija).


01 6185 124

 

  Teme o kojima se možete konzultirati:

  • projekti dokumentacija, predlaganje, planiranje, vođenje, upravljanje…
  • pregovori pregovaranje i ugovaranje…
  • promjene - poticanje, planiranje, upravljanje, izbjegavanje…
  • sastanciplaniranje, organiziranje…
  • događanjaplaniranje, organiziranje
  • prezentacijepripremanje, tehnika, ppt…
  • obrazovanjekada, kako i zašto?
  • e-learning da ili ne? Kako?
    • za školstvo
    • za tvrtke
  • informacijska tehnologijasigurnost, infrastruktura, planiranje i implementacija

Anthony_Eve_ENG_tekst_verzija


Anthony Eve, PMP, MAPM, PRINCE2 Practitioner 

1. L3A: BMC lecturers have been coming to Croatia for several years and in co-operation with Life Long Learning Academy teach project management based on PMI standard. Can you please tell us for whom are those courses intended, shortly describe your methods of teaching and what participants gain after finishing the course.

Anthony Eve: BMC’s courses are intended for a variety of audiences. We have specific courses for different participants in the project management area, whether they be executive or senior management, project managers, functional mangers, project team members or project assistance personnel. BMC also delivers specific courses related to particular industries, such as finance, engineering, construction, IT, pharmaceutical, etc.

All BMC’s training is aimed at providing basic learning, or knowledge; sharing the experience of the consultant delivering the training, and also the experience of the participants; providing an opportunity to try out the learning on ‘real life projects; and providing the opportunity to identify development opportunities in individuals and companies that enables actions to be established to achieve that development.  

 

2. L3A: Considering that you are coming from U.K. and that you have taught and consulted participants throughout the world, have you noticed certain differences between Croatian participants and participants from other countries?

Anthony Eve: Not specifically. Different cultures and values are something the project manager has to be aware of, especially in international project teams. We can define cultures and values in three main groups, societal, or country; company; and individual. With societal culture and values we quite often see preferences to how different groups of people treat time. Some groups prefer to do many activities all at the same time, in parallel, juggling a lot of things simultaneously. This is fairly typical in southern Europe, where as northern European countries such as the UK, Germany, Belgium, northern France generally prefer to deal with activities in a sequential way. The same word can also have two different meanings to people from different societies, for one it something that can be accomplished, for the other it is something that requires further investigation. Not a huge difference, but the approach to the project would be quite different, one is looking at implementing with a few unanswered questions, the other is researching and investigating.

Companies also have different approaches, cultures and values systems. Companies that merge or acquire one another often face large challenges in aligning their organizational ‘ways of working’ due to those differences. The value achieved from such mergers can take years to materialize. Individuals also have different value sets according to race, religion or belief. Such diversity presents a challenge to the project manager in terms of clarifying understanding, language and terminology. At the same time that diversity is also an asset in creating solutions and innovative ideas.

 

3. L3A: Even though you generally hold in-house courses, sometimes you also hold open courses for participants from different companies. Can you tell us what are the main differences between those two and what are their advantages and disadvantages?

Anthony Eve: The main differences between the in-company and public courses are mainly to do with how the basic learning or knowledge is delivered, how experienced is shared amongst the participants, and how the learning is applied in the workshop environment. In the in-company course knowledge is delivered in a very focused way towards the customers own industry, examples are more closely related to their core business, where as in a public course a more wider variety of industry examples is used. Experience shared within the course is either more specific in the in-company course, but more varied in the public version. The In-company courses generally use their own projects to apply learning, however in the public course participants may use a generic case study, or a project that comes from an industry area that a participant isn’t normally associated with. These are both advantages and dis-advantages depending on the expectations of the individuals participating in the training, different examples often stimulate new thinking and ideas. Different industries have different strengths of the Project Management System, for example the pharmaceutical industry generally has great strength in prioritizing projects, the IT industry has evolved a flexible and iterative way for scheduling work, and the engineering industry has developed some excellent earned value systems.

4. L3A: You are a partner and vice-president of the Business Management Consultants Consulting Division. BMC consultants are known in Croatia mostly as lecturers, but could you tell us more about the consulting part of your job? When and why would an organization need your services? And how can a company from Croatia contact you?

Anthony Eve: Training is only one part of the possible development activity an organization can implement to improve its overall Project Management System (PMS). There are many aspects of a PMS that could require complete design, and/or implementation and enhancement. For example an organization may require a generic project lifecycle designed, procedures documented, methods written, templates established. They may require the establishment of a Project Management Office (PMO), or an Enterprise-wide office. They may still further require the documentation of an overall policy statement for project management, or the establishment of a project ranking, prioritization and classification tool, or just automation of the system through software implementation.

Although training may have been carried out, there may also be a need for continued mentoring and coaching of staff, so that the training value is maximized through the application of methodology directly onto the job. Many organizations just require assistance with the first step in improving their PMS, that of an initial baseline or benchmark, which is used to develop a ‘road map’ for improvement. BMC can, and has, helped many organizations with the above consulting services, whether purely designing a component, and/or implementing it also.

 

5. L3A: Can you tell us why a company would choose project management as their management method? Currently there are several scenarios in Croatia:

  • Some employees are educated for PM, but their senior management isn’t, there is a lack of organizational support, employees are frustrated.
  • The company requires that their employees are constantly being educated and certified but only after an external demand arises (laws, tenders, EU funding programs etc.)
  • Some organizations educated their employees for PM, but don’t have an incorporated system nor the organizations support.

Which benefits and advantages individuals and companies acquire from adopting PM methodology?

Anthony Eve: There have been many management methods or systems that have been in and out of vogue (favor) over the years. Perhaps three of the more notable are Total Quality Management (TQM), Lean Manufacturing and Six Sigma. There are many documented articles as to the successes and failures of these approaches. At the core of each of these methods is project management, if you ask an expert of any of these approaches you will get the same answer, good project management is critical to the success of these methods. Like project management, these methodologies are used by organizations to get work done in the most effective and efficient way possible.

Some of the research and study into the use of best practice project management indicates substantial improvements to an organization’s bottom-line performance. Collated, this research indicates that an 18% improvement, reduction in project costs, is typical from the implementation of a robust project management approach and behaviors. Individuals also benefit from increased moral and motivation, due top the involvement and empowerment they obtain, this in return increases their retention as employees within the company.

6. L3A: You are a certified Project Management Professional (PMP), and a PRINCE2 Practitioner Can you shortly explain what kind of titles are these?

Anthony Eve: The Project Management Institutes (PMI®) Project Management Professional (PMP®) and PRINCE2 credentials relate to the successful application in meeting certain criteria, and the successful sitting and passing of an examination. The two processes are slightly different. The PMP® credential requires a person to submit an application that demonstrates a certain number of hours of project management experience, a level of recognized eductaion and demonstrate they have achieved 35 professional development units (PDU's) from a registered PMI® educational provider, of which BMC is one. Successful application enables the person to register and sit the PMP® at an independent ProMetrics testing center. The examination itself is 4 hours in duration and of a multiple choice nature.

The PRINCE2 credential is normally taken as part of a 5 day educational training course. Participants learn the basic methodology of PRINCE2 and normally on their third day sit the first of two examinations, the Foundation exam. This is also multiple choice in nature. The particpants then learn about the more applicational aspects of PRINCE2, with the last day being dedicated to the sitting of the second examination for Practitioner status. Participants have to have passed the Foundation exam to sit the Practitioner examination, which is in the form of objective-based testing.

 

7. L3A: And one last question – when do you plan to come back to Croatia and which course will you be holding?

Anthony Eve: I’m pleased to say that I’m scheduled to be back in Croatia during January. I will be holding an in-company course training participants in the softer, people-side aspects of project management. It is commonly recognized that the people-side aspects are 50% of the project manager’s job, the other 50% being the tools the project manager uses to plan and control the project. The course I will be delivering will focus on cultures and values, the characteristics of a project leader/manager, team building, problem solving, or cognitive styles we use to resolve issues, the art of good communication, how to empower and motivate, leadership styles, and how to use those styles in different situations when faced with different levels of capability, readiness, and willingness of the team.

Anthony_Eve_HR_tekst_verzija

Intervju:


Anthony Eve, PMP, MAPM, PRINCE2 Practitioner
Predavač i konzultant u Life Long Learning Akademiji,
BMC (Business Management Consultants ) partner i potpredsjednik konzultantskog odjela
 

1. Predavači tvrtke BMC iz SAD-a već nekoliko godina dolaze u Hrvatsku i u suradnji s Life Long Learning Akademijom iz Zagreba poučavaju upravljanje projektima prema PMI standardu. Možete li nam reći kome su takvi tečajevi namijenjeni i ukratko nam opisati kako Vi to radite te što polaznici dobivaju nakon završenog seminara.

Anthony Eve: BMC seminari su namijenjeni različitoj publici. Sasvim specifične seminare imamo za različite sudionike u području upravljanja projektima, bez obzira jesu li izvršni menadžeri, voditelji projekata, funkcijski menadžeri, članovi projektnog tima ili suradnici na projektu. Osim toga BMC nudi i seminare za određene industrije kao npr. građevina, IT, farmaceutska industrija itd.

Svi BMC seminari namijenjeni su pružanju temeljnih znanja; dijeljenju iskustva konzultanta/predavača i razmjeni iskustava polaznika; pružanju prilike za primjenu naučenoga na “projektima iz stvarnog života” te pružanju prilike za prepoznavanje razvojnih mogućnosti kako pojedinaca tako i kompanija čime se omogućuje da se takvim aktivnostima postigne taj razvoj.

 

2. S obzirom da dolazite iz Velike Britanije i da ste predavali i konzultirali po cijelom svijetu možete li ukazati na neku određenu razliku polaznika iz Hrvatske i ostalih zemalja?

Anthony Eve: Posebnih razlika nema. Različite kulture i vrijednosti su nešto čega projektni menadžer mora biti svjestan, osobito u međunarodnim projektnim timovima. Kulture i vrijednosti možemo definirati kroz tri glavne grupe: društvena, unutar kompanije te individualna. Kroz društvenu kulturu i vrijednosti često vidimo na koji se način različite grupe odnose prema vremenu. Pojedine grupe preferiraju obavljanje više aktivnosti paralelno, “žonglirati” s više stvari istovremeno. To je tipično za zemlje južne Europe dok se u sjevernoeuropskim zemljama kao što su Velika Britanija, Njemačka, Belgija te sjeverna Francuska općenito daje prednost sekvencijalnom obavljanju aktivnosti.

Također, isti izraz može imati različita značenja za ljude iz različitih društava, za jedne je to nešto što se može ispuniti, dok za druge to tek znači daljnje istraživanje. To nisu goleme razlike, ali pristup projektu time postaje različit; dok jedni kreću u implementaciju s nekoliko nepoznanica, drugi istražuju i razmatraju.

Kompanije također imaju različite pristupe, kulture i sustave vrijednosti. Kompanije koje pripajaju jedna drugu često se suočavaju s velikim izazovima u usklađivanju svog organizacijskog “načina rada” baš zbog tih razlika. Za ostvarenje vrijednosti dobivenih takvim pripajanjima često su potrebne godine prilagođavanja. Pojedinci također imaju različite vrijednosne postavke s obzirom na rasu, religiju ili vjerovanja.Takva različitost predstavlja izazov projektnom menadžeru u smislu razumijevanja jezika i terminologije. Istovremeno, ta je različitost prednost u kreiranju rješenja i inovativnih ideja.

 

3. Najčešće držite in-house seminare, a ponekad i otvorene seminare namijenjene polaznicima iz različitih tvrtki. Možete li nam reći po čemu se ovi seminari razlikuju i koje su im prednosti i mane?

Anthony Eve: Glavne razlika između in-house i javnih seminara odnose se na način na koji se prenosi temeljno znanje, kako se razmjenjuje iskustvo među polaznicima te na koji način se primjenjuje savladano znanje u radioničkom dijelu seminara. U in-house seminarima znanje se prenosi na vrlo fokusiran način prilagođen industriji klijenta, primjeri su mnogo bolje povezani s glavnim poslovnim područjem klijenta dok se u javnim seminarima koristi mnogo više različitih primjera iz različitih industrija. Razmjena iskustava je također specifična za in-house seminare dok je u javnim raznolikija.

Tijekom in-house seminara uči se na stvarnim projektima tvrtke dok se u javnim seminarima uglavnom koriste opći primjeri ili primjeri projekata iz industrije kojima ne pripada svaki pojedinačni polaznik.

To su i prednosti i nedostaci, ovisno o očekivanjima svakog individualnog polaznika seminara, različiti primjeri često potiču nove načine razmišljanja i nove ideje. Različite industrije jake su u različitim elementima Sustava upravljanja projektima, npr. farmaceutska industrija je općenito jaka u prioritiziranju projekata, IT industrija je razvila fleksibilan i iterativni način vremenskog raspoređivanja posla dok su inženjeri razvili sjajne sustave za upravljanje ostvarenom vrijednošću.

 

4. Partner ste i potpredsjednik konzultantskog odjela u tvrtci Business Management Consultants. U Hrvatskoj su BMC-jevci poznati kao predavači no možete li nam nešto reći i o konzultantskom dijelu Vašeg posla? Kada Vas i zašto neka organizacija treba? I na koji način Vas, u slučaju potrebe, neka tvrtka iz Hrvatske može kontaktirati?

Anthony Eve: Trening je tek jedna od aktivnosti koju organizacija može implementirati kako bi unaprijedila Sustav upravljanja projektima (Project Management System – PMS). Mnogi aspekti tog sustava mogu zahtijevati potpuno oblikovanje i /ili implementaciju kao i unapređivanje. Na primjer, mogu tražiti uspostavu Project management ureda (PMO) ili Enterprise PMO. Nadalje, može im trebati dokumentacija svih PM pravila ili uspostava rangiranja projekata, prioritiziranja i klasifikacije ili tek automatizacije sistema pomoću implementacije softvera za projektni menadžment.

I nakon provedenog treninga može postojati potreba za daljnjim treniranjem zaposlenika te se na taj način vrijednost treninga maksimizira kroz primjenu naučene metodologije direktno na same poslovne aktivnosti. Mnogim organizacijama je potrebna samo podrška kod prvih koraka (postavljanja temelja ili benchmark analize) ka poboljšanju svojih Sustava upravljanja projektima koji se koriste za razvoj plana poboljšanja. BMC je svojim konzultantskim uslugama pomogao mnogim organizacijama pri oblikovanju plana i/ili njegovoj provedbi.

 

5. Možete li nam reći zašto se najčešće neka kompanija opredjeljuje za upravljanje projektima? U Hrvatskoj je trenutno aktualno nekoliko scenarija:

  • Dio zaposlenika je obrazovan za upravljanje projektima, ali uprava nije, ne postoji organizacijska podrška, zaposlenici su frustrirani
  • Organizacija traži od zaposlenika da se educiraju i certificiraju za upravljanje projektima tek kad se za tim pojavi vanjska potreba (zakon, natječaji…).
  • Neke organizacije masovno educiraju zaposlenike za upravljanje projektima, ali nemaju izgrađen sustav niti organizacijsku podršku.
    Što pojedinac, a što organizacija dobiva ako se educira za upravljanje projektima?

Anthony Eve: Postoje mnoge metode i sustavi menadžmenta koji su tijekom godina ulazili i izlazili “iz mode”. Možda su tri najistaknutija Upravljanje potpunom kvalitetom (TQM), Lean proizvodnja (Lean manufacturing) i Six Sigma, a o uspjesima i neuspjesima ovih metoda pisalo se u mnogim člancima. Bit svake od ovih metoda jest projektni menadžment i bilo koji stručnjak će vam dati isti odgovordobar projektni menadžment je ključan za uspjeh navedenih metoda. Kao i projektni menadžment, organizacije koriste ove metodologije da bi obavile posao na najdjelotvorniji mogući način.

Pojedina istraživanja i studije najboljih primjera primjene projektnog menadžmenta ukazuju na značajna poboljšanja u konačnim rezultatima organizacije. Takva istraživanja pokazuju da je 18-postotno poboljšanje (smanjenje troškova), tipično kod implementacije jasnih metoda projektnog menadžmenta. Prednosti su također vidljive kroz pojačani moral i motivaciju pojedinaca uslijed njihove uključenosti i osnaživanja, a što osigurava njihov ostanak u organizaciji.

 

6. Vi ste certificirani Project Management Professional (PMP) i PRINCE2 Practitioner. Možete li nam ukratko objasniti o kakvim se titulama radi?

Anthony Eve: Certifikat Project Management Professional (PMP®) Instituta za projektni menadžment (PMI®) i PRINCE2 certifikati odnose se na uspješnu primjenu određenih kriterija te uspješno položeni ispit. Ta dva procesa se neznatno razlikuju. PMP® certifikat zahtjeva od kandidata podnošenje prijave u kojoj je vidljivo iskustvo u projektnom menadžmentu, određenu razinu formalne edukacije te dokaz o prikupljenih 35 sati edukacije o projektnom menadžmentu (PDU bodovi) kod ovlaštenih PMI pružatelja edukacije (BMC je jedan od njih). Uspješna prijava omogućuje kandidatu da se registrira za polaganje ispita u neovisnom ProMetric testing centru. Sam ispit traje 4 sata te se sastoji od pitanja višestrukog izbora.

Polaganju PRINCE2 certifikata se pristupa tijekom petodnevnog treninga. Polaznici uče osnovnu metodologiju PRINCE2 te trećeg dana treninga pristupaju prvom od dva ispita, Osnovnom ispitu koji je također sastavljen od pitanja višestrukog izbora. Nakon toga polaznici uče o načinu primjene PRINCE2 dok je zadnji dan predviđen za polaganje drugog ispita kojim se stječe status „PRINCE2 Practitioner“. Polaznici prvo moraju položiti Osnovni ispit da bi pristupili Practitioner ispitu koji je objective-based.

 

7. I još jedno pitanje za kraj - kada sljedeći put dolazite u Hrvatsku i koji seminar držite? 

Anthony Eve: Drago mi je što mi je sljedeći dolazak u Hrvatsku planiran već za siječanj 2009. kada ću održati in-house seminar iz područja projektnih timova i komunikacija na projektu. Općepoznato je da međuljudski odnosi čine 50% posla projektnog menadžera dok drugih 50% čine principi i metode koje menadžer koristi za planiranje i kontrolu projekta.

Seminar koji ću održati u siječnju bit će usmjeren na kulturu i sustave vrijednosti, karakteristike projektnog menadžera/voditelja tima, jačanje tima, rješavanje problema i kognitivne metode koje koristimo kod rješavanja problema, umijeće dobre komunikacije, kako motivirati i osnažiti zaposlenike, stilove vođenja te kako te stilove koristiti u različitim situacijama u kojima se suočavamo s različitim razinama sposobnosti, pripravnosti te voljnosti tima.
 

 

CV - George Merguerian

 


Predavači - George Merguerian
Curriculum Vitae
 
George Merguerian, B.E., MBA, PMP
Business Management Consultants
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

George Merguerian je viši partner i direktor za Europu tvrtke Business Mangement Consultants, vodeće globalne konzultantske kuće za upravljanje projektima. Tijekom 22-godišnje karijere George je radio na višim pozicijama kao inženjer, linijski menadžer, u marketingu te na razvoju upravljanja u međunarodnim organizacijama u građevinskoj, petrokemijsko/naftnoj i automobilskoj industriji. Rukovodio je operacijama te projektima/ugovorima za Foster Wheeler, GS1, Cummins, MCE and Schlumberger u Europi, Aziji i na Srednjem istoku.

U periodu brzog rasta e-poslovanja (1995-2001) George je vodio projekte globalne distribucije, logistike i upravljanja dobavom u automobilskoj industriji te FMCG (Fast moving Consumer Goods) sektoru surađujući s vodećim konzultantskim kućama kao što su AT Kearney i Deloitte & Touche.

George posjeduje ekspertno znanje u području kvalitete, upravljanja tehnologijom, upravljanja projektima i razvoju organizacija koje je razvijao u Management Centre Europe u Brusseles-u.

U vodećim europskim kompanijama u području farmacije, IT-a, kao i u javnim institucijama (kao što je Europska komisija) pomogao je uspostaviti najbolju praksu u strateškom razvoju i implementaciji, organizacijskom razvoju, upravljanju projektima i promjenama. Njegovi su klijenti: CCHBC, DSM, The European Commission, GSK, Pliva, Schlumberger, SMIT, UCB Pharma, UHDE Industrial, Biomet, JohnsonDiversey i drugi.

George je diplomirao strojarstvo i stekao Master of Bussiness Adminaistration na International Institute for Management Development (IMD), Lausanne, Switzerland. Certificirani je Project Management Professional (PMP®), član Instituta za projektni menadžment (PMI) i član uprave udruženja Society of European Engineers and Industrialists (SEII).

Predavač je na MBA programima brojnih poslovnih škola u Europi kao što su: Rotterdam School of Management, The International Management Institute u Kijevu i drugima. Autor je i koautor brojnih članaka iz područja tehnike i upravljanja.

 

Upravljanje projektnim rizicima


Upravljanje projektnim rizicima

 
OPIS SEMINARA

Upravljanje projektnim rizicima jedan je od seminara BMC-a s područja unapređenja vještina. Uključuje kratki pregled tehnika svjetske klase za upravljanje projektima, no to je specijalizirani seminar koji se bavi prepoznavanjem, ocjenom, ublažavanjem i pričuvnim planiranjem rizika na projektima.

Upravljanje projektnim rizicima je dvodnevni seminar koji uključuje kratko ponavljanje alata i tehnika modernog upravljanja projektima, no koji je usredotočen na planiranje rizika, prepoznavanje rizika, analizu rizika, planiranje ublažavanja rizika te nadzor i kontrolu rizika.

Projekti su po prirodi riskantni događaji. Ako ne postoji rizik, neka aktivnost možda i nije projekt. Na ovom seminaru sudionici će naučiti prepoznati, ocijeniti i minimalizirati rizike u vježbi planiranja projekta. Projektni plan sastoji se uglavnom od šest stvari, projektnih ciljeva (zahtjeva, izjava o radu - SOW), raščlambe poslova (WBS), organizacije projekta (OBS), projektnog kalendara, temeljnog plana projekta (proračuna) i upravljanja rizicima. Model za planiranje projekta (i ponašanja koja se stvaraju provodeći ga) prikazan je niže. Taj se model može lako naučiti te on smanjuje vjerojatnost skupih propusta, neispravnog opsega ili naknadnog proširenja karakteristika. Također se izbjegava nepotrebno i dugotrajno mikro-upravljanje koje se događa kad nitko u potpunosti ne zna što je njegov posao. Taj se jednostavni model, na primjer, koristi u cijeloj Airbus Industries, zrakoplovnoj tvrtki za koju je BMC Strateški savjetnik za projektno upravljanje.

KOME JE NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen novim i iskusnim voditeljima projekata kojima su potrebne učinkovite, ali jednostavne tehnike za upravljanje rizikom na projektima. U dvodnevnom formatu seminar je brz i usredotočen. Namijenjen je ljudima koji žele dobiti pregled primijenjenih metoda i tehnika za rješavanje rizika u dnevnom radu na projektima.

CILJEVI
Opći ciljevi učenja Upravljanja projektnim rizicima uključuju:

  • Provesti učinkovito planiranje i kontrolu
  • Stvoriti interaktivne projektne timove
  • Planirati, utvrditi i upravljati rizikom

NAČIN IZVEDBE

Koristi se metodika teorijske prezentacije i sudjelovanja u radionicama.

MATERIJALI

Bilješke s prezentacijskim slajdovima i rezultati radionica.

TRAJANJE

2 dana po 8 radnih sati.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na engleskom jeziku.

BROJ POLAZNIKA

Grupe od najviše 20 polaznika.

TEME SEMINARA

Upravljanje projektnim rizicima dizajnirano je pomoću okvirnih ciljeva i ciljeva ponašanja. Više o ciljevima ponašanja saznajte ovdje

Uvod u projektne rizike
  • Jedinstvene karakteristike projekta
  • Planiranje upravljanja rizicima
  • Organizacijski sastavni dijelovi za učinkovito upravljanje projektima i upravljanje rizicima
  • Pet osnovnih funkcija upravljanja projektima
  • Uloga voditelja projekta i rizika

Učinkovito planiranje projekta

  • Pet osnovnih elemenata i „ponašanja“ planiranja projekta
  • Klijenti i zainteresirane strane projekta
  • Definiranje „dogovora“ o ciljevima projekta
  • Razvijanje „kontrole zadatka“ strukturne raščlambe poslova (WBS)
  • Projektne organizacije, „odgovornost/vlasništvo”
    Radionica: Strukturiranje i organiziranje projekata za što manji rizik
Izrada kalendara i budžetiranje projekta
  • Razvijanje realističnih kalendara:, „komunikacija ”
  • Razlike u određivanju faza i paralela (ubrzavanje)
  • Uporaba Ganttovih dijagrama i moderne tehnike networkinga
  • Uporaba Ganttovih dijagrama (npr. MS Projekt) u izvješćima za upravu
  • Alociranje i balansiranje resursa
  • Uspostava temeljnog budžeta izvedbe, „kontrola”
  • Temeljni plan izvedbe
Tehnike kontrole projekta:
  • Načela nadzora napretka
  • Kontroliranje rizika u kvaliteti, kalendarima i budžetu.
  • Mjerenje izvedbe na temelju aktivnosti, ostvarena vrijednost
  • Kontrola odstupanja
    Radionica: Kontroliranje projekta. Prognoziranje rizika vremena završetka i troškova na kraju projekta

Upravljanje projektnim rizicima

  • Što se podrazumijeva pod pojmom „rizik”?
  • Što je proces?

Planiranje upravljanja rizicima

  • Model PMI®
  • Proces rizika
  • Prepoznavanje rizika
  • Pristupi analize
  • Rizik kao utrživ resurs
  • Planiranje ublažavanja rizika
  • Metode rješavanja rizika

Nadzor i kontrola rizika

  • Vježba
    Radionica: Prepoznavanje i rješavanje rizika

PREDAVAČI

George Merguerian

Poslovni tecajevi - Partnerstvom do rezultata


Partnerstvom do rezultata
BIP - Biti i imati partnere


Ovo je dvodnevna interaktivna radionica u kojoj se polaznici usredotočuju na stvarna vlastita partnerstva tako da ih promatraju kroz niz različitih povećala i raspravljaju o njima u velikim i malim grupama. Polaznici će najviše dobiti od seminara ukoliko imaju na umu najmanje jedno specifično partnerstvo na koje se žele usredotočiti i dalje ga razvijati.
Kao i partnerstva izvan posla, partnerstva u organizaciji su toliko različita koliko i ljudi koji sudjeluju u njima. Polaznici na ovom seminaru imaju priliku čuti kako njihove kolege razvijaju svoja partnerstva i naučiti kako mogu dalje raditi na svojim vlastitim partnerstvima.
Ovaj seminar NIJE o razvijanju vještina utjecanja ili kako "dobiti nešto na svoj način"; postoje drugi primjereniji seminari ukoliko polaznici žele razvijati takve vrste vještina.

KOME JE NAMIJENJEN

Svima koji vjeruju da se partnerstvima bilo u poslovnom svijetu ili u životu mogu postići bolji poslovni rezultati i ostvariti osobni ciljevi. Svima koji žele unaprijeđivati postojeća partnerstva ili graditi nova.

SVRHA SEMINARA

do kraja ovog seminara, polaznici će znati kako graditi partnerstvo

  • Prepoznavajući i razumijevajući različite komunikacijske pristupe
  • Prepoznavajući i razumijevajući različite organizacijske kulture
  • Prepoznavajući i razumijevajući različite organizacijske vrijednosti
  • Prepoznavajući i razumijevajući da ljudi imaju svoje izbore načina na koje riješavaju probleme
  • Odabrati partnersku strategiju koja se temelji na svim tim razlikama
  • Učinkovito se nositi s otporima
  • Graditi na prošlim uspjesima i zajedničim vizijama
  • Razvijati mrežu suradničkih odnosa

 

POTREBNO PREDZNANJE

Sudionicima seminara nije potrebno predznanje.

NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE

Dvodnevni seminar sadrži 15 sati učenja. Od tih 15 sati:

  • tri su sata posvećena učenju o modelima i teorijama,
  • kroz četiri se sata provode vježbe i diskutira o spoznajama polaznika u cijeloj grupi,
  • dva sata su posvećena vježbama i razmjeni povratnih informacija s partnerom i
  • šest se sati radi u grupama od tri polaznika diskutirajući specifične situacije s partnerima.

 

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na engleskom jeziku.


TEME SEMINARA

Na ovom seminaru polaznici rade s partnerskim modelom koji im pomaže da razviju svoja partnerstva na način da bolje razumiju različite načine na koji ljudi pristupaju komunikaciji, riješavanju problema, vrijednostima i kulturi.
Polaznici seminara uče o ovom modelu zajedno s kolegama u grupi u nizu eksperimentalnih vježbi i onda primjenjuju spoznaje na četiri različita partnerska iskustva.

1) Partnerstvo na poslu:
Ovo je stvarno radno partnerstvo koje polaznici namjeravaju dalje razvijati. U grupama od tri, polaznici se izmjenjuju primjenjujući spoznaje iz svake vježbe na seminaru na svoju specifičnu situaciju. Druga dva polaznika iz grupe pažljivim slušanjem i postavljanjem pitanja preuzimaju uloge trenera za ovu specifičnu situaciju.

2) Partnerstva u životu:
Ovo su druga partnerstva u kojima polaznici također sudjeluju bilo na poslu ili u životu izvan posla. U punim grupama polaznici uče jedni od drugih kako razvijaju svoja partnerstva i razmatraju partnerske modele koje je najbolje primijeniti u različitim situacijama.  

3) Buduća partnerstva:
U parovima i grupama od četiri polaznici izmjenjuju iskustva o učinkovitim partnerstvima, identificirajući ključne faktore koji su doprinjeli toj učinkovitosti, i predviđaju još uspješnija buduća partnerstva.  

4) Partnerstva u tijeku:
Dok polaznici zajedno sa svojim kolegama rade na ostalim partnerskim odnosima (na poslu, u životu i budućim partnerstvima), istovremeno su uključeni u oblik partnerstva u tijeku. Tako će se za vrijeme rada, grupe povremeno zaustavljati kako bi se usredotočile na momente učenja o partnerstvima koja su trenutno u tijeku s partnerimadrugim polaznicima seminara.
 

PREDAVAČ

 Walt Hopkins je osnivač tvrtke Castle Consultants International, stalni predavač u poslovnom obrazovnom centru MCE - Management Centre Europe i viši konzultant u NTL Institutu za primjenjenu znanost o ponašanjima (NTL Institute for Applied Behavioral Science). Waltovi kolege i klijenti opisuju ga kao "trenera koji čarobno radi" i kao "majstora interaktivne prezentacije", a on sam za sebe kaže da je ozbiljan sanjar koji vjeruje u ljude i u mogućnosti.

CV - Vesna Vrga Perović

 


Predavači - Vesna Vrga Perović
Curriculum Vitae
 
Vesna Vrga Perović
Life Long Learning Akademija
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Vesna Vrga Perović voditeljica je seminara i konzultant iz područja upravljanja projektima.

Gđa Vrga stjecala je projektna iskustva radeći za Hrvatsku akademsku i istraživačku mrežu -CARNet u razdoblju od 1997 do 2005. u kojem je ustanova restrukturirana u projektnu organizaciju. Kao projektni menadžer bila je usmjerena na uvođenje novih usluga i na projekte organizacijskog razvitka.

Inicirala je brojne skupove i projekte i sudjelovala na međunarodnim projektima u okviru raznih programa i organizacija (CARDS, TEMPUS; 6th FW - GEANT, NATO).

Bila je prva predsjednica Organizacijskog odbora međunarodne CARNet-ove korisničke konferencije, sudjelovala je kao govornik na mnogim NATO-vim radionicama od 1999. do 2004. te je bila je član Upravnog vijeća CEENet-a (Central and Eastern European Networking Association) od 1999. do 2002. godine. Za svoj rad primila je CARNetove nagrade 1999 i 2008 godine.

Od 2002. godine djeluje kao predavač na Visokoj školi za turistički menadžment u Šibeniku odnosno od 2005 na Veleučilištu u Šibeniku.

Tijekom 2006 godine je vodila uspostavu L3A - Life Long Learning Akademije gdje danas djeluje kao predavač i konzultant.

Gospođa Vrga stekla je diplomu inženjera na Fakultetu elektronike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, titulu MBA pri Poslovnoj školi Bled u Sloveniji, a dodatno obrazovanje stjecala je na J. F. Kennedy School of Government pri Sveučilištu Harvard u Sjedinjenim američkim državama, u Management Centre Europe u Briselu te na brojnim međunarodnim skupovima i seminarima