Tom Peters - projekcija


 Kako se razlikovati od konkurencije?
„Mnogo se toga promijenilo posljednjih godina i u tvrtkama vodimo poslove i stvaramo nove proizvode i usluge na načine koji su prije bili nezamislivi.“


Neovisno koga pitate - bankare, osiguravajuća društva, proizvođače softwarea ili automobila, distributere, trgovačke lance – svi će vam reći kako stalno uvode poboljšanja u svoje poslovanje. Usredotočenost na kupca, uvođenje sustava kvalitete, nove tehnologije, skraćeno vrijeme lansiranja novih proizvoda, projekti, partnerstva…

Pa ipak, iako kratki pogled u ne tako davnu prošlost, govori o silnom napretku u poslovnom smislu svakoga od njih, neugodno je iznenađenje da konkurentska prednost kojoj su se nadali nije velika, ako je uopće ima!
I svi drugi to čine!!!

Eksplozija novih proizvoda, nove usluge, nova globalna konkurencija i drugi koji rade na poboljšanjima kvalitete – čine pozicioniranje tvrtke na tržištu težim nego što je to ikad bilo. Kako se izdvojiti iz mora sličnosti? Kako učiniti naše proizvode posebnima i jedinstvenima kupcu?

Pogledajte ovu uzbudljivu snimku predavanja čuvenog Toma Petersa
koji prezentira pet konkretnih koraka
koji će Vam pomoći da se izdvojite iz konkurencije.



Tom Peters jedan je od najpoznatijih svjetskih stručnjaka za menadžment i poslovnu izvrsnost. Autor je svjetskih hit knjiga “In Search of Excelence”, “Liberation Management”, “The Pursuit of Wow” i “Re-Imagine!: Business Excelence in Disruptive Age”. Konzultant je brojnih Fortune 500 tvrtki, a smatraju ga najživljim prezentatorom iz područja menadžmenta, koji za vrijeme svojih inspirativnih predavanja potroši energije poput izvođača rock koncerata.

Njegova se knjiga 'U potrazi za izvrsnošću' (In Search of Excellence) smatra jednom od najutjecajnijih ikad napisanih knjiga o menadžmentu. U njoj je na temelju studije 43 uzorne američke kompanije iz raznih industrija iznio osam osnovnih načela menadžmenta koje prema njegovom mišljenju čine te kompanije uspješnima.

Spremnost za akciju i promjene, pribiližavanje potrebama kupaca, poticanje inovativnosti i kreativnosti zaposlenih te ponašanje prema zaposlenima s poštovanjem i dostojanstvom, neka su od osnovnih načela uspješnosti tvrtaka koje je naveo Peters.

Za uspjeh je, prema Petersovom mišljenju, potrebno još održavati prepoznatljivu organizacijsku kulturu, raditi ono u čemu je kompanija bolja od drugih, imati jednostavnu oragnizacijsku strukturu, centralizirati stratešku i financijsku kontrolu, a decentralizirati autoritet.

Prošle je godine Tom Peters gostovao u Zagrebu gdje je u sklopu Adria Business Foruma održao inspirativno predavanje za vodeće menadžere hrvatskih tvrtki.
 
 

Vesna Vrga - CV za event management


  Vesna Vrga Perović

Curriculum Vitae

Vesna Vrga Perović
Life Long Learning Akademija
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Vesna Vrga Perović voditelj je seminara i konzultant iz područja upravljanja projektima.

U ovom visoko interaktivnom seminaru o Upravljanju događanjima, gđa Vrga prenosi i oblikuje bogata iskustva i znanja iz organizacije skupova i konferencija te promotivnih događanja, kao vrste posebnih i često rizičnih projekata. Seminar osim kreativnog i sadržajnog aspekta, poseban naglasak stavlja upravo na provedbeni dio događanja koji nužno uključuje projektni pristup i ograničenja. 

Gđa Vrga stjecala je projektna iskustva radeći za Hrvatsku akademsku i istraživačku mrežu -CARNet u razdoblju od 1997 do 2005. u kojem je ustanova restrukturirana u projektnu organizaciju. Kao projektni menadžer bila je usmjerena na uvođenje novih usluga i na projekte organizacijskog razvitka.

Inicirala je brojne skupove i projekte i sudjelovala na međunarodnim projektima u okviru raznih programa i organizacija (CARDS, TEMPUS; 6th FW - GEANT, NATO).
Bila je prva predsjednica Organizacijskog odbora međunarodne CARNet-ove korisničke konferencije, sudjelovala je kao govornik na mnogim NATO-vim radionicama od 1999. do 2004. te je bila je član Upravnog vijeća CEENet-a (Central and Eastern European Networking Association) od 1999. do 2002. godine. Za svoj rad primila je CARNetove nagrade 1999 i 2008 godine.

Od 2002. godine djeluje kao predavač na Visokoj školi za turistički menadžment u Šibeniku odnosno od 2005 na Veleučilištu u Šibeniku.

Tijekom 2006 godine je vodila uspostavu L3A - Life Long Learning Akademije gdje danas djeluje kao predavač i konzultant.

Gospođa Vrga stekla je diplomu inženjera na Fakultetu elektronike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, titulu MBA pri Poslovnoj školi Bled u Sloveniji, a dodatno obrazovanje stjecala je na J. F. Kennedy School of Government pri Sveučilištu Harvard u Sjedinjenim američkim državama, u Management Centre Europe u Briselu te na brojnim međunarodnim skupovima i seminarima. 

 

Aleksandra Uhernik - CV


 Aleksandra Uhernik Đurđek

Curriculum Vitae

Kompas d.o.o.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Aleksandra Uhernik Đurđek iskusna je organizatorica evenata, te već niz godina vodi specijaliziran odjel koji se bavi event managementom u turističkoj tvrtki Kompas. Svoje iskustvo stekla je na sadašnjem radnom mjestu, kao i ranije u Generalturistu na raznim poslovima iz područja organizacije evenata surađujući s partnerima iz cijelog svijeta. Bilo znanstveni ili poslovni skupovi, edukacijski programi, konferencije ili kongresi, motivacijski, promotivni ili nagradni  programi, svečane ceremonije i sl. - eventi su njena profesija i svakodnevnica već više od deset godina.  

Osim kroz formalno obrazovanje na Sveučilištu u Zagrebu završivši Ekonomski fakultet, dodatno obrazovanje stekla je završivši više međunarodnih stručnih seminara i programa usavršavanja od kojih posebno voli istaknuti ono od važne međunarodne strukovne organizacije International Association of Professional Congress Organisers (IAPCO), kao i od International Meeting Association (ICCA). 

U svojoj profesiji posebnu važnost daje radu u timovima, dobroj koordinaciji poslovanja između više tvrtki, odjela i pojedinaca,  radu u međunarodnom okruženju, radu s mladim ljudima u zajedništvu s iskusnim profesionalcima, odabiru optimalnih partnera, podizvođača i dobavljača, te posebno svježim i dobrim idejama. Profesionalnu motivaciju dobiva od svog dobrog poslovnog tima, a inspiraciju i ideje za nove projekte - najčešće od svoje djece. 

 

 

 

TOC - cilj

 Cilj prema TOC-u

 

Cilj svake profitne organizacije je ostvariti još veću dobit, sada i u budućnosti, bez obzira na gospodarske padove i bez obzira na jaku konkurenciju. Međutim, svaka odluka za promjenom ne bi smjela ugroziti budući rast.

Za neprofitne organizacije to znači maksimalizaciju razina ljudskog ili socijalnog kapitala s manje budžeta.

Prema TOC-u to bi se trebalo postići kroz:

  • maksimalizaciju propusnosti
  • minimalizaciju zaliha i radova u tijeku
  • minimalizaciju operativnih troškova


Kako bi se ti ciljevi postizali kontinuirano te kako bi se ostalo na vrhu, organizacije se trebaju pridržavati procesa stalnog unapređivanja.

Kako bi se upravljalo ograničenjima organizacija i optimiziralo propusnost, dr. Eliyahu Goldratt predlaže 5 koraka fokusiranja u procesu stalnog unapređivanja (POOGI - Process of Ongoing Improvement):
1.    Identificirati ograničenje
2.    Odlučiti kako iskoristiti ograničenje sustava
3.    Podrediti sve gore navedenoj odluci
4.    Podizati ograničenje sustava dok ne „pukne“ ili ga riješiti
5.    Ne dopustiti da inercija postane ograničenje sustava

Iako je TOC doživjela svoju prvu primjenu u Proizvodnji, ona je više od sustava za optimizaciju proizvodnje te se razvila u stvarnu filozofiju upravljanja.

TOC se temelji na logici uzroka i posljedice te sadrži alate za rješavanje problema i donošenje odluka nazvane Procesi razmišljanja. Oni su izuzetno korisni pri rješavanju sukoba kao i pri upravljanju promjenama.

Procesi razmišljanja TOC-a pomažu pri sustavnom i logičnom odgovaranju na četiri pitanja, neophodna za proces stalnog unapređenja:
1.    Zašto promijeniti?
2.    Što promijeniti?
3.    Što promijeniti u što?
4.    Kako izazvati promjenu?

Pozicija TOC-a među ostalim metodologijama (PMP, Lean, Six Sigma..?)

TOC je komplementaran postojećim sistemima upravljanja koji su uspješno uvedeni u pokušaju rješavanja lokalnih problema (poput Lean-a u Proizvodnji, PMP-a u Projektnom upravljanju, Six Sigma u proizvodnji i kvaliteti...)
TOC je sustavni i holistički pristup rješavanju problema.
Nakon što se jednom identificira ograničenje -  bez obzira radi li se o Proizvodnji, Radu, Mjerenju, Projektima, Distribuciji, Marketingu, Prodaji ili Kupnji, upravljanju ljudima ili Strategiji – odgovarajuća primjena TOC-a u kombinaciji s postojećim dokazanim najboljim praksama na ovim područjima dovode do velikog skoka u radu.


Koje su postojeće primjene TOC-a?

  1. Strategija (Kako stvoriti odlučujuću, prevladavajuću prednost i trajnu konkurentsku prednost)
  2. Marketing (Razviti ponudu koju klijenti ne mogu odbiti)
  3. Prodaja i Kupnja (Doći do kupnje na najbrži mogući način)
  4. Financije i mjerenja (Prosuđivanje aktivnosti i odluka prema njihovom ukupnom učinku na organizaciju. Korištenje Propusnosti, Ulaganja i Operativnih troškova kao kompasa uprave za donošenje odluka)
  5. Upravljanje projektom i inženjering (dovodi do redukcije vremena, unapređuje izvedbu do roka dospijeća)
  6. Upravljanje ljudima (unapređenje motivacije jamčenjem međusobnog poštivanja i delegiranja)
  7. Distribucija i lanac nabave (smanjenje zaliha uz zaštitu proizvoda)
  8. Poslovanje (Povećati protok uz smanjenje gubitaka)


Izjave tvrtki koje su uspješno implementirale TOC u svoje poslovanje (s www.toc.tv)

http://www.toc.tv/?partner=&id=41
Poslovni direktor tvrtke i njegovi zaposlenici predstavljaju provedbu TOC rješenja u poslovanju i projektnom upravljanje u svojim kineskim tvornicama. Njihovo vodstvo i rad čine ovu tvrtku jedinstvenom u toj industriji. Titlovi na engleskom


http://www.toc.tv/?partner=&id=52
Video spotovi rezultata koje predstavljaju vodeće organizacije: AFOTEC U.S. Airforce, Celsa Group, Central Nuclear Almaraz Trillo, Duke Energy, Johan A. Krause Inc., Medtronic Europe, Oklahoma City Air Logistics Center, Oregon Freeze Dry, Rapid Solutions Group, Valley Cabinet Works, Warner Robins Air Logistics Center.


http://www.toc.tv/?partner=&id=53
Video spotovi rezultata koje predstavljaju vodeće organizacije: Action Park Multiforma Group, Alna Software, BHP Billiton, Boeing Space & Intelligence Systems, Delta Air Lines, Erickson Air-Crane, Le Tourneau Technologies, Marketing Architects, Ogden Air Logistics Center, Results from Spain, TATA Steel, Warner Robins Air Logistics Center.


Event management


Upravljanje događanjima
 Promotivna, kulturna, poslovna, stručna i znanstvena događanja
 

KOME JE NAMIJENJEN

Osobama koje su u svojim organizacijama ili tvrtkama zadužene za organiziranje poslovnih sastanaka, obljetnica, dana kupaca, promotivnih događanja, godišnjih okupljanja zaposlenika.

Osobama koje su u sklopu međunarodnih projekata financiranih iz EU fondova ili drugih međunarodnih izvora zadužene za organizaciju niza informativno-edukativnih skupova, radionica, seminara, okruglih stolova ili konferencija.

Osobama koje su u svojim organizacijama razvijaju poticajne programe za zaposlenike u sklopu razvoja ljudskih potencijala.

Osobama koje su se odlučile za karijeru event managera te su se ili će se uskoro pridružiti timu koji organizira događanja u Marketing, PR ili Event agencijama.


CILJEVI

  1. Polaznici će steći razumijevanje svih aspekata organizacije događanjakreativni, organizacijski, financijskoadministrativni, promotivni, provedbeni
  2. Po završetku seminara
    • bit će u stanju razraditi ideju i pripremiti koncept manje i srednje složenog događanja
    • moći će samostalno izraditi plan
    • znat će prepoznati potrebne resurse za provedbu ili narudžbu
  3. Dobit će uvid u industriju događanja u Hrvatskoj


POTREBNO PREDZNANJE

Nije potrebno.


NAČIN IZVEDBE

Predavanje uz prezentacijske slajdove, radionice, 'on-site' posjetom, diskusije u grupama, prezentacije polaznika


MATERIJALI

Bilješke s prezentacijskim slajdovima i rezultati radionica.


TRAJANJE

Četiri moduladva dana


JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.


BROJ POLAZNIKA

Grupe od najviše 20 polaznika.


PREGLED TEMA

Uvod u upravljanje događanjima
•    Vrste i veličine događanja
•    Okruženje događanja
•    Dionici i njihovi interesi
•    Organizacijski tim

Ideja, koncept i dizajn događanja
•    Razvoj koncepta
•    Analiza koncepta
•    Dizajn događanja
•    Izvedivost događanja

Radionica: U manjim grupama, kroz niz radionica polaznici će imati priliku izraditi cjeloviti plan događanja po fazama. U svakoj grupi odabrat će se po jedno događanje na kojem će grupa raditi kroz više modula. U prvoj radionici polaznici imaju zadatak razviti ideju, koncept i dizajn odabranog događanja.

 

Izrada plana događanja
•    Svrha događanja
•    Ciljevi događanja
•    Odabir mjesta održavanja događanja
•    Raspored i program događanja
•    Izrada scenarija događanja
•    Organizacijski dijagrami i priprema opisa poslova

Radionica: Polaznici u svojim grupama pripremaju plan događanja.

Marketing i promidžba događanja
•    Priroda marketinga događanja
•    Marketinški splet
•    Sponzorstva
•    Promocijaoglašavanje, publicitet
•    Odnosi s javnošću

Radionica: Tijekom ove radionice, polaznici će razraditi kratak prijedlog marketinških aktivnosti odabranog događanja.

 

Organizacija događanja
•    Vođenje, organizacijski tim i suradnici na događanju
•    Protokol
•    Catering, smještaj i tehničke usluge
•    Održavanje probe
•    Operacija i logistika

Posjet lokaciji: Polaznici će seminara pod stručnim vodstvom otići u posjetu jednoj od lokacija potencijalnog događanja. Tamo će razgledati prostor potreban za organizaciju događanja, razgovarati s odgovornim osobama i dogovarati najam prostora.

Upravljanje financijama
•    Proračun
•    Točka pokrića
•    Analiza novčanog toka
•    Račun dobiti i gubitka
•    Bilanca
•    Plaćanja u panici

Radionica: Polaznici imaju zadatak izraditi proračun odabranog događanja.

Zakonska regulativa
•    Potrebne dozvole i suglasnosti

Upravljanje rizicima

Sigurnost i osiguranje

Evaluacija događanja


Radionica: Svaka će grupa izraditi plan kako će evaluirati planirano događanje i napraviti skicu instrumenata za procjenu uspješnosti događanja.

Industrija događanja u Hrvatskoj

 

PREDAVAČI

Vesna Vrga Perović

Aleksandra Uhernik Đurđek

 

 

Zašto TOC?

 
Zašto TOC - (Theory of Constraints)?
 

 

Uvod

Korijenski uzrok problema za gotovo svakog organizacijskog rasta leži u strukturiranju, mjerenju i upravljanju dijelovima, a ne organizacijskom cjelinom.

Slažete li se da se gotovo stalno susrećemo s nižim rezultatima od onih koje  očekujemo, da nailazimo na teškoće pri osiguravanju i/ili održavanju konkurentske prednosti na tržištu, na financijske probleme, na potrebu za gašenjem požara, stalnu borbu za sredstva. Očekivanja od usluga za klijente rijetko se ispunjavaju, a stalna ograničenja prelaze s jednog na drugo mjesto u tvrtci. Ne čini li Vam se da Murphy nikada ne spava?

Ukoliko se slažete s nabrojanim, dobra vijest je da uklanjanje prepreka, koje sprječavaju različite dijelove da zajednički djeluju kao integrirani sustav, rezultira značajnim i održivim poboljšanjem u svemu gore navedenom.

No, što sprječava organizacije (i pojedince) da uklone te prepreke?
Pritisci ostvarivanja kratkoročnih ciljeva rada toliko nas troše da nam se odvajanje vremena za planiranje budućnosti čini luksuzom koji si ne možemo priuštiti.
Ili, teško usklađujemo rizik promjene s mogućnostima koje su rezultat našeg planiranja budućnosti. Zbog toga se vrlo često čini da je svako rješenje loše.

Ako bi se poboljšanje temeljilo na promjeni, je li tada moguće iskoristiti promjenu za stvaranje konkurentske prednosti? Je li moguće napraviti to brzo i bez rizika stvarajući zdravu platformu s koje ćemo generirati i procjenjivati buduće prilike, a koje neće same sebe uništavati tijekom implementacije.

Teorija ograničenja Dr. Eliyaha Goldratta  kombinira koncepte fokusa (Covey) i poluge (Arhimed) koji čine mogućim ono što izgleda nemoguće.

Covey: „…sve manje od svjesne predanosti nečemu važnom je nesvjesna predanost nevažnom.“

Arhimed: „Dajte mi oslonac i dovoljno dugu polugu i pomaknut ću svijet!“

Što je CILJ prema TOC-u?

 


Učinkovito projektno upravljanje u okruženju jednog i više projekata

 

 
Učinkovito projektno upravljanje
u okruženju jednog i više projekata
 

KOME JE NAMIJENJEN

Direktorima ureda za upravljanje projektom, voditeljima projekta, voditeljima programa, voditeljima portfelja, članovima uprave, stratezima, rukovoditeljima, voditeljima timova koji žele naučiti što uključuje implementacija holističkog pristupa sustavu njihove organizacije kako bi stvorili vrijednost i ostali konkurentni u ovim izazovnim vremenima globalne gospodarske krize.


CILJEVI

Nakon završetka ovog seminara sudionici će:

  • razumjeti koncepte projektnog upravljanja o upravljanju projektom preko kritičnog lanca
  • poznavati generičke probleme upravljanja projektom  (Zašto promijeniti sadašnji način rada (modus operandi?)
  • imati zajedničko shvaćanje i dogovoriti se o rješavanju prethodno navedenih izazova upravljanja projektom  (Što primijeniti?)
  • Kako upravljati projektima s Upravljanjem projektom preko kritičkog lanca? (Što promijeniti u što?)
  • Kako se osigurati da će novi modus operandi dodati vrijednost u okruženju jednog ili više projekata? (Kako uzrokovati promjenu?)


TRAJANJE

2 dana po 8 radnih sati


METODA

ILT (Instructor-Led Training - tečaj s instruktorom = razredni trening)


PREGLED TEMA

DAN 1:

  • Koncepti i terminologija Teorije ograničenja, temelj Upravljanja projektom preko kritičkog lanca
  • Sadašnje prakse upravljanja projektom
  • Slabosti i moguća rješenja
  • Analiza slučaja o tome kako provesti pristup kritičkog lanca kao rješenje za okruženje jednog projekta


 DAN  2:    

  • Sažetak primjene kritičkog lanca u okruženju jednog projekta
  • Prebacivanje CCPM-a na okruženje više projekata
  • Klopke ureda za upravljanje projektom (PMO – Project Management Office) koji primjenjuje CCPM i kako ih izbjeći
  • Provedba uspješnog PMO-a
  • Različiti koraci za uspostavu uspješnog dugotrajnog PMO-a na temelju upravljanja projektom preko kritičkog lanca
  • Različite uloge i odgovornosti potrebne za uspostavu i upravljanje PMO-om
  • Pitanja i odgovori

Svi će dani treninga biti ispunjeni vježbama i analizom slučaja „s terena“

 


PREDAVAČ

Kurt Courthout, PMP, PMOP, TOC, Prince 2, MBA

 

 

Teorija ograničenja

„Osnove znanstvenog pristupa učinkovitom upravljanju“
 

KOME JE NAMIJENJEN

Voditeljima projekata, voditeljima programa, voditeljima portfelja, članovima uprave, stratezima, izvršnoj upravi, voditeljima timova koji žele naučiti kako provesti i stvoriti ostvarivu strategiju koja jamči da će sve inicijative njihovim tvrtkama donijeti konačni rezultat maksimalizacijom proizvoda, minimalizacijom zaliha i radova u tijeku, kao i minimalizacijom operativnih troškova.


CILJEVI

Nakon završetka ovog seminara sudionici će:

  • Imati potrebno znanje o TOC-u koje će ih pripremiti za polaganje ispita iz Osnova TOC-a (www.tocico.org)
  • Razumjeti vjerovanja/paradigme i osnovna načela na kojima se temelji Teorija ograničenja
  • Dobiti pregled TOC procesa, rješenja i terminologije za suočavanje s generičkim izazovima analize, unapređenja i upravljanja složenim sustavima u organizacijama
  • Dobiti priliku primjene procesa i rješenja teorije ograničenja na specifične izazove na radom mjestu


TRAJANJE

2 dana po 8 radnih sati


METODA

ILT (Instructor-Led Training - tečaj s instruktorom = razredni trening)


PREGLED TEMA

DAN 1:

  • Osnovne paradigme, vjerovanja i načela TOC-a
  • Koncepti TOC-a


DAN 2:

  • TOC procesi razmišljanja za učinkovito upravljanje promjenama: Zašto, što i kako?
  • TOC logistika lanca nabave
  • TOC financije i mjerenje (alati donošenja odluka za procjenu projekta/inicijativa)
  • TOC način za upravljanje projektima (CCPM osnove)
  • TOC strategija za organizacije: Ostvariva vizija
  • Pitanja i odgovori

 

PREDAVAČ

Kurt Courthout, PMP, PMOP, TOC, Prince 2, MBA

 

TOC - predavanje

 

OPIS PREDAVANJA

„Kako nam teorija ograničenja može pomoći
u ekonomski teškim vremenima?“

"How theory of constraints can help us
to strive even in a harsh economic time"
 
- 15. travnja 2009., 18:00h - 
 
 
Predavanje u kojem ćete imati priliku poslušati sažeti pregled Teorije ograničenja (Theory of Constraints-TOC) te kako nam ona može pomoći da cvjetamo čak i u teškim ekonomskim vremenima.

Tko bi ga trebao pohađati?
- izvršni direktori i viši menadžeri koji imaju moć odlučivanja (za donositelje odluka i profitnih i neprofitnih organizacija)

- upravitelji programa velikih projekata također su i više nego dobrodošl

Sadržaj:

- Sažeta povijest

- Glavna uvjerenja TOC sustava koja kombinirajući Fokus i Polugu (Focus and Leverage) ostvaruju naizgled nemoguće

- Koje su trenutne primjene TOC-a usmjerene na polugu i održivost, koju vrijednost dodaju i koje zanimljive knjige možete pročitati o njima

  • TOC Strateško upravljanje i Organizacija (Održiva vizija: „Kako vaše sadašnje prihode pretvoriti u neto zaradu u roku od 4 godine“ “Strategy and Tactics tree”)
  • TOC Projektno upravljanje i inženjering (Critical Chain Project Management)
  • TOC Financije i Mjerenje (Throughput accounting and decision making)
  • TOC Distribucija (Pull versus Push)
  • TOC Poslovanje (Drum-Buffer-Rope)
  • TOC Marketing i prodaja  (‘Mafia Offer’ and Market Segmentation)
  • TOC Upravljanje promjenama (Procesi logičkog razmišljanja -> Kako od početka biti siguran da će promjena biti stvarno poboljšanje za SVE zainteresirane strane)

- Kako se TOC uklapa u ostale metodologije (npr. Six Sigma i Lean)?

- Koji trening/tečajevi/radionice i konzultantske usluge pruža 1-2 Solve vezano uz TOC?

- Svjedočanstava klijenata, akademskog svijeta i ostalih profesionalnih organizacija o provedbi TOC-a širom svijeta

- Pitanja i odgovori

 
Što nije obuhvaćeno (izvan opsega ovog predavanja)

- Objašnjenje i interaktivni trening/radionica o osnovama TOC-a i njegovim primjenama
 
Teorija ograničenja (TOC - Theory of Constraints)

 

Kostelac_CV


Predavači - Dražen Kostelac
Curriculum Vitae

Kostelac
Dražen Kostelac, B.E., MBA, IPMA L-B, CMC
Jadranski Galenski Laboratorij
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 Stranica u izradi...

Hvala na strpljenju :)