Tehnicki tecajevi - Globalne racunalne mreze (WAN): Tehnologije

 


Globalne računalne mreže (WAN) - Tehnologije
 

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen voditeljima informatičkih odjela, dizajnerima informatičkih sustava i kao uvodni seminar za inženjere i tehničare koji će se baviti uvođenjem i održavanjem WANova.

POTREBNO PREDZNANJE

Za praćenje i usvajanje gradiva očekuje se da polaznici dnevno i rutinski koriste računala i usluge globalnih računalnih mreža.

NAČIN IZVEDBE

Seminar se održava u grupama do 20 polaznika. Koristi se tehnika problemski orijentiranih predavanja s intenzivnim interaktivnim sudjelovanjem polaznika u raspravi i traženju rješenja.

MATERIJALI

Preslike prezentacijskih materijala, kratki pregledi pojedinih tehnologija.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.

 

PREGLED TEMA

  • uvod, osnovni pojmovi, pregled WAN tehnologija
  • prijenosni mediji (digitalni, analogni)
  • data link tehnologije (Ethernet, PPP, ATM, FR, X.25, Packet over Sonet/SDH, ISDN, xDSL, wireless ...)
  • MPLS, TCP/IP
  • adresiranje, routing, routing protokoli
  • ISO/OSI mrežni model
  • Internet, intranet, extranet
  • magistralna i pristupna mreža
  • multimedija, integracija svih mreža (data, voice, video), Quality of Service
  • sigurnost WANova, VPN, vatrozidi
  • upravljanje i nadzor mreža
  • servisi (DNS, WWW, e-mail, imenički servisi)
  • poslovne aplikacije, voice, video...
  • planiranje sustava, snimanje postojećeg stanja
  • tehnološki trendovi, budućnost komunikacijskih tehnologija (PoS, DWDM, QoS IP, IPv6)
  • usporedba tehnologija i cijena

 

PREDAVAČ

 Predrag Pale je diplomirao i magistrirao na Elektrotehničkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Jedan je od pionira koji su se mikroračunalima počeli baviti još polovinom 70-tih godina. Više...

Tehnicki tecajevi - Lokalne racunalne mreze: Tehnologije

 


Lokalne računalne mreže - tehnologije
 

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen voditeljima informatičkih odjela, dizajnerima informatičkih sustava i kao uvodni seminar za inženjere i tehničare koji će se baviti uvođenjem i održavanjem LANova.

POTREBNO PREDZNANJE

Za praćenje i usvajanje gradiva očekuje se da polaznici dnevno i rutinski koriste računala i usluge globalnih računalnih mreža.

NAČIN IZVEDBE

Seminar se održava u grupama do 20 polaznika. Koristi se tehnika problemski orijentiranih predavanja s intenzivnim interaktivnim sudjelovanjem polaznika u raspravi i traženju rješenja.

MATERIJALI

Preslike prezentacijskih materijala, kratki pregledi pojedinih tehnologija.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.

 

PREGLED TEMA

  • uvod, osnovni pojmovi, pregled LAN tehnologija
  • Ethernet, FastEthernet, Gigabit Ethernet
  • Wireless Ethernet
  • TCP/IP
  • bridging, switching, routing
  • ISO/OSI mrežni model
  • VLAN
  • multimedija i QoS
  • sigurnost LANova, VPN, vatrozidi
  • upravljanje i nadzor mreža
  • strukturno kabliranje
  • tehnološki trendovi, usporedba tehnologija i cijena

 

PREDAVAČ

 Predrag Pale je diplomirao i magistrirao na Elektrotehničkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Jedan je od pionira koji su se mikroračunalima počeli baviti još polovinom 70-tih godina. Više...

Poslovni tecajevi - glavna

 
Poslovni tečajevi
 
> Upravljanje projektima: Principi i metode
 
Predavači: Bob Gibson, Anthony Eve
PDU: 24
logo - BMC  logo - PMI
 
 
> Upravljanje projektima: Projektni timovi i komunikacija
 
Predavači: Bob Gibson, Anthony Eve
PDU: 16
logo - BMC  logo - PMI
 
 
> Pripremni seminar za certifikacijski ispit PMP®
(Project Management Professionals)
 
Predavači: Bob Gibson, Anthony Eve
PDU: 24
logo - BMC  logo - PMI
 
 
> Partnerstvom do rezultata:
   BIP - Biti i imati dobre partnere
 
Predavači: Walt Hopkins
 
logo - CCI
 
 

Napomena:

  • Grupe su veličine od 15-20 polaznika.
  • Seminari se održavaju na engleskom jeziku
 

O cjelozivotnom ucenju

 
Cjeloživotno učenje
 

Preuzimanje odgovornosti za vlastito obrazovanje

Danas je uistinu takvo cjeloživotno učenje važnije nego ikad. Jednom davno, bilo je moguće završiti godine formalnog školovanja u djetinjstvu ili adolescenciji i do kraja života ostati uspješnim s tom razinom obrazovanja. Poslovi su se dovoljno postupno mijenjali, kompanije i namještenici bili su dovoljno lojalni, tako da je trebalo malo ili nimalo dodatnog učenja. Malo je onih koji će posumnjati da smo danas prešli Rubikon koji odvaja zajamčeni posao do kraja radnog vijeka od turbulentnog tržišta zaposlenja. Gotovo da i nema zanimanja u kojem cjeloživotno učenje nije postalo norma. Uvjeti rada mijenjaju se diljem svijeta neviđenom brzinom. Gotovo sve što se može automatizirati, bit će automatizirano. Oni koji mogu biti ispred naglih promjena, najčešće će biti na dobrim ili visokim položajima; oni koji se žele opustiti na lovorikama davno stečenog znanja, postat će anakroni i, mogao bih reći, nezaposleni.

Biti odgovoran za mijenjanje vlastitog mišljenja te za vlastito obrazovanje je vrtoglav pothvat (aluzija na promjene u glavi je namjerna). To znači da je sam pojedinac internalizirao pomoćne uloge u kojima su ranije bili roditelji, učitelji i drugi za to određeni prenositelji znanja i vještina (…). Onaj tko uči cijeli život, mora znati kako motriti promjene u relevantnim područjima. Takvo motrenje i praćene može se djelomice obaviti u razgovoru s drugima, djelomice opažanjem, ali obično uključuje i usmjerenije traženje kroz tiskanu literaturu, relevantne web stranice te ponudu institucija za „kontinuirano obrazovanje odraslih“. Neovisno o tome čime se netko bavi, treba biti u dodiru s onim što se događa i što se još u tom području poučava diljem svijeta. Tako se sadržaji našeg uma osuvremenjuju.

 

Tekst je preuzet iz:

Promijeniti mišljenje: Umijeće i znanost o mijenjanju našeg i mišljenja drugih ljudi/ Howard Gardner. Zagreb:Algoritam, 2006.

Naslov izvrnika: Changing Minds: The Art and Science of Changing Our Own and Other People's Mind

 
 
 

Klijenti


Klijenti
 

Klijenti L3A su pojedinci i organizacije: male, srednje i velike iz svih područja gospodarskog i društvenog života. Ponosni smo što možemo istaknuti neke od organizacija kojima su predavači L3A prenijeli svoja znanja i iskustva:

Agencija za visoko obrazovanje
Agencija za znanost i obrazovanje
AKD d.o.o.
Alarm automatika d.o.o.
Blitz film i video distribucija
BSS poslovni sustavi d.o.o.
CARNet
Coca-Cola Beverages Hrvatska
Combis d.o.o.
Computech d.o.o.
Diners Club Adriatic d.d.
Državna geodetska uprava
Elektrokontakt
Energetski institut Hrvoje Požar
Energoplan
Energoplan d.o.o.
Fima Grupa d.d.
G2R d.o.o.
Geofoto d.o.o.
Getro d.d.
Grawe d.d.
APIS IT
Hempel A/S
HEP ESCO d.o.o.
HEP Obnovljivi izvori
Hewlett-Packard
Hidra
Holcim Hrvatska d.o.o.
HoldINA d.o.o.
HRT-Hrvatska radio televizija
Hrv.restauratorski zavod
Hrvatska gospodarska komora
Hrvatska matica iseljenika
Hrvatska narodna banka
Hrvatske ceste d.d
HZMO
IN2 d.o.o.

INA d.d.
Ing-ekspert d.o.o.
Ingra d.d.
KBC "Rebro"
Končar d.d.
Lučka uprava Vukovar
Mack IT d.o.o.
Mercator-H
Merck Serono Int.
MICRO-LINK d.o.o.
Ministarstvo obrane RH
Ministarstvo pravosuđa RH
Omega software d.o.o.
OMV Gas Adria
P.P.C Buzet d.o.o.
PBZ-Privredna banka Zagreb
Petrokemija d.d.
Plina Cro
Pliva Hrvatska
Poslovna inteligencija d.o.o.
Recro Net
S&T
Senso IS d.o.o.
SPAN
Središnji državni ured za e-Hrvatsku
Školska knjiga
T-HT
Urbane tehnike d.o.o.
Večernji list
VIP Data
VIPnet d.o.o.
Zagrebački holding
Zagreb aluminij
Zagrebačka banka
Zagrebačka pivovara
ZIH d.o.o.
ZIK d.o.o.



L3A je namijenjena svih ljudima željnim znanja. Bili oni izvršitelji ili rukovoditelji, tehničari ili ne-tehničari, s većim ili manjim predznanjem. Vodimo računa o proračunskim i tržišno orijentiranim organizacijama.  

Kako je nemoguće pomiriti potrebe ovako širokog kruga polaznika u istom seminaru, mi naše javne seminare u svakom terminu prilagođavamo potrebama i profilu korisnika.

To je, ipak, najlakše u tzv. "in-house" seminarima kad se oni održavaju u organizaciji klijenta, na temu i za profil korisnika koji klijent odabere i definira.

Možda je jedina ograda koju treba postaviti uz seminare L3A da su prvenstveno namijenjeni polaznicima koji već imaju neko radno iskustvo pa su osjetili stvarne probleme i izazove u radnoj sredini, mada i početnici mogu steći određena znanja primjenjiva na novim radnim mjestima.

 

Polaznici

 
Polaznici
 

L3A je namijenjena svih ljudima željnim znanja. Bili oni izvršitelji ili rukovoditelji, tehničari ili ne-tehničari, s većim ili manjim predznanjem. Vodimo računa o proračunskim i tržišno orijentiranim organizacijama.

Kako je nemoguće pomiriti potrebe ovako širokog kruga polaznika u istom tečaju, mi naše javne tečajeve u svakom terminu prilagođavamo potrebama i profilu korisnika.

To je, ipak, najlakše u tzv. "in-house" tečajevima kad se oni održavaju u organizaciji klijenta, na temu i za profil korisnika koji
klijent odabere i definira.

Možda je jedina ograda koju treba postaviti uz tečajeve L3A da su prvenstveno namijenjeni polaznicima koji vea imaju neko radno iskustvo pa su
osjetili stvarne probleme i izazove u radnoj sredini, mada i početnici mogu steći određena znanja primjenjiva na novim radnim mjestima.

 
 
 

Predavaci


Predavači

Kriterij za odabir predavača u L3A je sljedeći:
  • vrhunska prezentacijska i komunikacijska vještina
  • iskustvo i rezultati u struci (o kojoj predaje)
  • multikulturalno iskustvo predavača
  • visoke ocjene polaznika L3A

Portret - Anthony Eve, BMC
Anthony Eve, PMP, MAPM
Portret - Bernard Badoux, MD Consulting
Roberto D. Gavazzi

Business Management Consultants

Portret - Bernard Badoux, MD Consulting
Nur Ergüder, PMP

Portret - Bob Gibson, BMC
Bob Gibson, PMP
 
Portret - Bob Gibson, BMC
George Merguerian, B.E., MBA, PMP


Algin Erozan,
PMP, CISA

de Jager and Company


Peter de Jager
 
dr.sc. Predrag Pale
 

Vesna Vrga Perović, MBA

1-2 Solve

Kurt C.
Kurt Corthout
 
 
Portret - Walt Hopkins, Castle Consultants
 
Walt Hopkins

Rast i razvoj d.o.o.


Jasna Belamarić
 

 Laboratorij za sustave i signale

photo-goc-icon.jpg 
Goran Živković

 Laboratorij za sustave i signale

photo-goc-icon.jpg 
Ivica Vukoja

Fakultet elektrotehnike i računarstva

mladen_antolic.jpg
Ivica Medved

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Kristian Skračić

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Juraj Petrović

Life Long Learning Akademija

Vesna Kezdorf

 

Ines Čavar

MTV Adria

 Bojan Mati

Augeo d.o.o.

zrinka_simunovic_photo2.jpg

Zrinka Šimunović, MBA

Program Ujedinjenih naroda za razvoj (UNDP)
mladen_antolic.jpg

Mladen Antolić, PMP

 

Korana Simonović

 

Darko Jureković

   

O osnivanju


O osnivanju L3A akademije

U jeku rata, Hrvatskom su prolazili mnogi dobronamjerni, ali i „dobronamjerni“ stranci nudeći različite oblike pomoći.

U jesen 1993., dok sam obnašao dužnost pomoćnika ministra znanosti i tehnologije, na vratima mog ureda pojavio se gospodin iz SAD-a. Objasnio mi je da je bio ravnatelj srednje škole u Berkeley-u i da je jednog jutra pripremajući se za odlazak na posao shvatio da već mjesecima on u školu odlazi noseći oružje. Ta ga je spoznaja toliko šokirala da je odlučio da to nema smisla i da radije svoj rad stavi na raspolaganje onima koji ju zaista trebaju i mogu napraviti nešto konstruktivno. Kako je porijeklom i obitelju povezan s Hrvatskom, odlučio je doći u posjetu i vidjeti može li kako pomoći. Stoga je došao u naše ministarstvo i ponudio svoje usluge.

Pitao me - "Što vam treba?".
"Znanje" - odgovorio sam.
"Ali hrvatsko je školstvo poznato po kvaliteti" - odgovorio mi je začuđeno.
"Da, znam. Mi zaista imamo stručnjake iz svih područja, od nuklearne fizike do neurokirurga. No, nedostaje nam jedan segment znanja kojeg čine: management, marketing i public relations".


U našim je krajevima taj segment znanja (kakav postoji na "zapadu") potpuno nedostajao u svim oblicima školovanja u 20. stoljeću. On do te mjere nedostaje u svijesti nacije da mi ni ne znamo da ta znanja i vještine uopće postoje. Kad se nađemo pred nekim problemom ili "izazovom" mi ne prepoznajemo da je to situacija u kojoj nam je za rješenje potrebno upravo znanje upravljanja ili komunikacije s javnošću. To se jednako odnosi na „male“ gospodarstvenike, neprofitne organizacije kao i na vodeće državne službenike i političare.

Većina društvenih problema s kojima se dnevno susrećemo ima zapravo uzrok u lošem ili neodgovarajućem upravljanju ili komuniciranju. A ako i nisu uzrokom, dobrim upravljanjem i komunikacijom bi se mnogi problemi umanjili, uklonili ili spriječili.

Istovremeno, informacijske i komunikacijske tehnologije su osvojile naš život tiho i na prepad. Nismo postali ni svjesni kad smo postali ovisni o računalima, Internetu i mobitelima.

Već desetljeće svi dokumenti u državnoj upravi i gospodarstvu se "rađaju" digitalni: nastaju na računalu. Također, 96% učenika srednjih i viših razreda osnovne škole ima mobitel! A kad danas prosječnog radnog čovjeka natjerate da nađe neku novu informaciju, velika je vjerojatnost da će prvo potražiti na Internetu.

Unatoč tome, razina korištenja tehnologije je vrlo niska. I najnapredniji korisnici među nama koriste tek djelić mogućnosti. A glavni problem zapravo ne leži u manjkavim vještinama, već u nedostatku svijesti koliko i na koje sve načine nam tehnologija može pomoći, koja će korist proizaći i što mi moramo napraviti da bi to bilo moguće.

Razmišljajući o svemu tome, poznajući i državnu upravu i gospodarstvo, a i obrazovni sustav čini mi se razvidnim da:

  • je Hrvatskoj nužno potrebno kvalitetno cjeloživotno poučavanje iz područja poslovnog upravljanja i komuniciranja te iz područja primjene informacijskih i komunikacijskih tehnologija;
  • takvo obrazovanje mogu pružiti samo vrhunski predavači koji su iskusni i dokazani i u struci o kojoj predaju;
  • to nije moguće postići samo domaćim predavačima već je potrebno dovesti i vrhunska svjetska imena;
  • potrebno je udružiti snage gospodarstva i akademske zajednice;
  • program treba trajno prilagođavati potrebama korisnika.
Tako je nastala zamisao o pokretanju L3A.

Predrag Pale

O nama


O nama

Life Long Learning Akademija ili škola za cjeloživotno učenje; namijenjena je pojedincima i organizacijama iz gospodarskog i društvenog života. Onima koji osjećaju da im nedostaje znanja i vještina za koje znaju ili se nadaju da će im pomoći u njihovom svakodnevnom radu i životu.

Teme kojima se L3A bavi su iz područja suvremenih tehnologija poput računala i Interneta te suvremenih pristupa ljudskom radu, organizaciji i komunikaciji.

Riječ osnivača

... je Hrvatskoj nužno potrebno kvalitetno cjeloživotno poučavanje iz područja poslovnog upravljanja i komuniciranja te iz područja ...

Zamisao s kojom je L3A osnovana je da svojim polaznicima ponudi najnovije svjetske spoznaje koje prenose najbolji svjetski predavači. Ti vrhunski komunikatori nisu samo "potkovani" teoretičari već ljudi iz prakse s dokazanim višegodišnjim iskustvom i opipljivim rezultatima.

Ni jedan predavač nije odabran "dopisno" već je svakog preporučio neki od stručnjaka i suradnika L3A nakon osobnog sudjelovanja na predavanju ili radionici, u živo.

L3A snažno vjeruje u primjenu novih tehnologija u obrazovanju očekujući da će one i predavača i učenika osloboditi suvišnog tereta, postupaka i ograda, kako bi svoju energiju usmjerili u zajedničko druženje kao vrhunski doživljaj učenja i ovladavanja novim vještinama.

L3A podupire "academic industrial partnership" tj. suradnju stručnjaka iz akademske zajednice i gospodarstva. Stoga su predavači L3A gotovo u pravilu radno aktivni u obje zajednice ili su u pojedinim fazama svog djelovanja bili aktivni u svakoj od njih.

Pored svjetskih stručnjaka, L3A programe izvode i domaći stručnjaci koji su se jednako kao i njihovi strani kolege dokazali i u struci i u poučavanju, a koji se i sami neprekidno školuju i usavršavaju u zemlji i inozemstvu.

I na kraju, program L3A nije "akademski" u negativnom smislu riječi, nije nedodirljiv i nepromjenjiv. Naprotiv, on je za žive ljude koji od njega moraju imati konkretnu korist. Stoga se mijenja i prilagođavanje u skladu s potrebama, primjedbama, kritikama i prijedlozima koje dobiva od svojih polaznika ili onih koji će to možda biti.
Kvaliteta programa ovisi i o Vama!!

More Articles ...

  1. 404