Konstruktivno rješavanje konflikata - JB
Konstruktivno rješavanje konfliktnih situacija |
Kako sukob pretvoriti u zajedničku dobit
|
|
Konstruktivno rješavanje konfliktnih situacija |
Kako sukob pretvoriti u zajedničku dobit
|
|
Predavači - Mirjana Fijolić | |||
Curriculum Vitae | |||
![]()
Školovala se u Zagrebu, Londonu i SAD-u. Diplomirala na Fakultetu političkih znanosti, novinarstvo i politologiju. Dodatno se školovala na London School of Economics u Velikoj Britaniji te radila u Westminsteru (britanskom parlamentu). Sudjelovala je u prestižnom programu stipendija američke vlade. Nakon dugogodišnjeg rada u novinarstvu i odnosima s javnošću svoj profesionalni interes usmjerila je i na Internet marketing. Trenutno pohađa magisterij iz marketinškog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Profesionalno iskustvo stekla je radeći kao novinarka na televiziji, radiju i novinama. Nakon pet godina rada kao stručna suradnica u Hrvatskom saboru u Odjelu za odnose s javnošću i Odboru za međuparlamentarnu suradnju pri Vijeću Europe preuzima mjesto voditeljice Ureda za odnose s javnošću regionalnog ureda Svjetske banke u Zagrebu. Predavačica je na VERN-u i ostalim poslovnim školama. Honorarno radi kao novinarka i urednica u poslovnom mjesečniku Poslovni savjetnik. Posebno je aktivna u promicanju zaštite ljudskih prava – suzbijanju trgovine ljudima i ilegalnih migracija. Sudjelovala je i organizirala niz seminara i edukacijskih programa za osposobljavanje nezaposlenih osoba, odnosa s javnošću i marketinga. A posebno se ističe radom u području ljudskih prava. Trenutno radi kao voditeljica Internet marketinga i odnosa s javnošću u međunarodnom B2B sektoru.
|
Predavači - Jasna Belamarić |
|||||||
Curriculum Vitae
|
|||||||
![]()
Trenerica i konzultantica s višegodišnjim iskustvom u području edukacije i razvoja ljudskih potencijala. Dodatno educirana u gestalt-psihoterapiji, transakcijskoj analizi, NLP-u, Realitetnoj terapiji, Teoriji izbora i Lead managementu. Kontinuirano se obrazuje u Hrvatskoj i inozemstvu, posebno u području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala. Posjeduje široko radno iskustvo u području edukacije i razvoja menadžmenta, treninga zaposlenih (profesionalnog, rukovodećeg, prodajnog i šalterskog osoblja), profesionalne selekcije, procjene kompetencija, izgradnje tima, te istraživanja organizacijske klime. Radila na razvoju, provedbi i koordinaciji više edukacijskih programa u Hrvatskoj i izvan nje. Održala brojne treninge iz područja komunikacijskih, prezentacijskih i prodajnih vještina, leadershipa, timskog rada, upravljanja stresom... Na Visokom učilištu za ekonomiju poduzetništva VERN' predavala kolegije Upravljanje ljudskim resursima i Organizacijska psihologija. Sudjelovala je u brojnim istraživačkim projektima. Stručne priloge objavljuje u različitim medijima; stalna je suradnica Poslovnog savjetnika. Urednica je i koautorica više publikacija. Surađuje s međunarodnim tvrtkama u razvoju i edukaciji timova. Članica je Udruge poslovnih savjetnika, Trenerskog Foruma, Hrvatskog psihološkog društva i Hrvatske psihološke komore.
|
Online marketing i online odnosi s javnošću - 5 savjeta i alata kako unaprijediti Internet komunikaciju |
|
-predavanje-
9. rujan 2009., 11-13h |
|
|
Sigurnost poslovanja na Internetu |
-predavanje- 17. lipnja 2009., 18h |
Pred nama je doba godišnjih odmora ..... Koliko je sigurno koristiti cyber-caffe? Koje opasnosti vrebaju na vas kad koristite bežični Internet? Jesu li istiniti pozivi za pomoć bolesnima koji stižu Vašom elektroničkom-poštom (e-mailom)? Jeste li VI zakonski odgovorni za informacijsku sigurnost Vaše tvrtke i Vaših poslova?
PREDAVAČ: Predrag Pale
|
Predavači - Bojan Mati |
||
Curriculum Vitae
|
||
![]()
Tijekom i po završetku studija radio dvije godine kao predavač u Zagrebačkom Informatičkom Centru (ZIC), tada najvećoj informatičkoj predavačkoj kući u jugoistočnoj Europi. U HT-u, nakon specijalističkih poslova u tehničkim sektorima, u uredu člana Uprave HT-a i CTO-a radio na organizacijskim pitanjima na nivou HT-a, koordinirao aktivnosti između CTO-a i direktora, te vodio nekoliko projekata – uvođenje sveobuhvatnog sustava izvješćivanja, razvoj procesa i provođenje srednjoročnog poslovnog plana, te uvođenje SAP PS modula u HT. U 2001. godini radio na razvoju procesa koordinacije aktivnosti na nivou DT grupe (proveo 2 mjeseca u odgovarajućem Sektoru središnjice DT-a u Bonnu). Kao direktor Sektora za poslovnu podršku Nepokretne mreže (od ožujka 2003.) bio odgovoran za uspostavu radnih procesa i njihovo provođenje putem odgovarajućih IT aplikacija. Tijekom 2003. godine, kao direktor Sektora za kontroling i financijsku podršku CSO području (što je obuhvaćalo nekretnine HT-a, nabavu, IT, Odnose s korisnicima, Izgradnju, i tehniku nepokretne mreže – ukupno 6.500 djelatnika) bio odgovoran za kontroling i financijsko sučelje prema području člana Uprave za Financije HT-a. Glavne aktivnosti su bile: uspostava i izvršenje studija, uspostava standardnih kontroling funkcija, te formiranje odgovarajućih financijskih sučelja. Uspostavljene su i kontroling funkcije za Sektor Izgradnje i Sektor Nekretnina, razvijen je troškovni model za cijelo poslovno područje za internu cijenu usluga, kao i za tržišnu cijenu usluga Izgradnje. Kao direktor Strategije u T-mobile-u bio direktno odgovoran predsjedniku Uprave T-Mobile-a, te bio zadužen za razvoj strategije i uspostavu projektne strukture u tvrtci. Kasnije, kao direktor Projekata (odgovarao CFO-u) bio odgovoran za nekoliko velikih projekata – Save for Flexibility – sveobuhvatni projekt fokusiran na troškovnu orijentiranost i analizu profitabilnosti u T-mobile-u. Kao direktor bio odgovoran za SAP program u T-mobile-u. Kao COO i Član Uprave Telcro Grupe (tvrtke iz SAD-a s ciljem da postane prvi Mobilni Virtualni Mrežni Operator u Hrvatskoj), bio odgovoran za aktivnosti u Hrvatskoj, s naglaskom na pregovore s Regulatorom (HAT – Hrvatskom Agencijom za Telekomunikacije), postojećim mobilnim operatorima, te velikim tvrtkama kao potencijalnim partnerima. Bio odgovoran za izradu studija isplativosti za razne MVNO modele u Hrvatskoj. U MTV Adria, trenutno odgovoran za distribuciju i digitalne medije za regiju (zemlje zapadnog Balkana i Albaniju), reorganizirao poslovanje i ugovorio nov način distribucije, pokrenuo ured MTV-a u Zagrebu. |
Kako graditi uspješnu tvrtku |
-predavanje- 27. svibnja 2009., 18h |
PREDAVAČ
|
Upravljanje promjenama u vrijeme krize |
-predavanje- 13. svibnja 2009., 18h |
PREDAVAČ
|
Kako se razlikovati od konkurencije?
„Mnogo se toga promijenilo posljednjih godina i u tvrtkama vodimo poslove i stvaramo nove proizvode i usluge na načine koji su prije bili nezamislivi.“
Neovisno koga pitate - bankare, osiguravajuća društva, proizvođače softwarea ili automobila, distributere, trgovačke lance – svi će vam reći kako stalno uvode poboljšanja u svoje poslovanje. Usredotočenost na kupca, uvođenje sustava kvalitete, nove tehnologije, skraćeno vrijeme lansiranja novih proizvoda, projekti, partnerstva…
Pa ipak, iako kratki pogled u ne tako davnu prošlost, govori o silnom napretku u poslovnom smislu svakoga od njih, neugodno je iznenađenje da konkurentska prednost kojoj su se nadali nije velika, ako je uopće ima!
I svi drugi to čine!!!
Eksplozija novih proizvoda, nove usluge, nova globalna konkurencija i drugi koji rade na poboljšanjima kvalitete – čine pozicioniranje tvrtke na tržištu težim nego što je to ikad bilo. Kako se izdvojiti iz mora sličnosti? Kako učiniti naše proizvode posebnima i jedinstvenima kupcu?Pogledajte ovu uzbudljivu snimku predavanja čuvenog Toma Petersa
koji prezentira pet konkretnih koraka
koji će Vam pomoći da se izdvojite iz konkurencije.
Tom Peters jedan je od najpoznatijih svjetskih stručnjaka za menadžment i poslovnu izvrsnost. Autor je svjetskih hit knjiga “In Search of Excelence”, “Liberation Management”, “The Pursuit of Wow” i “Re-Imagine!: Business Excelence in Disruptive Age”. Konzultant je brojnih Fortune 500 tvrtki, a smatraju ga najživljim prezentatorom iz područja menadžmenta, koji za vrijeme svojih inspirativnih predavanja potroši energije poput izvođača rock koncerata.
Njegova se knjiga 'U potrazi za izvrsnošću' (In Search of Excellence) smatra jednom od najutjecajnijih ikad napisanih knjiga o menadžmentu. U njoj je na temelju studije 43 uzorne američke kompanije iz raznih industrija iznio osam osnovnih načela menadžmenta koje prema njegovom mišljenju čine te kompanije uspješnima.
Spremnost za akciju i promjene, pribiližavanje potrebama kupaca, poticanje inovativnosti i kreativnosti zaposlenih te ponašanje prema zaposlenima s poštovanjem i dostojanstvom, neka su od osnovnih načela uspješnosti tvrtaka koje je naveo Peters.
Za uspjeh je, prema Petersovom mišljenju, potrebno još održavati prepoznatljivu organizacijsku kulturu, raditi ono u čemu je kompanija bolja od drugih, imati jednostavnu oragnizacijsku strukturu, centralizirati stratešku i financijsku kontrolu, a decentralizirati autoritet.
Prošle je godine Tom Peters gostovao u Zagrebu gdje je u sklopu Adria Business Foruma održao inspirativno predavanje za vodeće menadžere hrvatskih tvrtki.
Vesna Vrga Perović | |||
Curriculum Vitae | |||
![]()
Vesna Vrga Perović voditelj je seminara i konzultant iz područja upravljanja projektima. U ovom visoko interaktivnom seminaru o Upravljanju događanjima, gđa Vrga prenosi i oblikuje bogata iskustva i znanja iz organizacije skupova i konferencija te promotivnih događanja, kao vrste posebnih i često rizičnih projekata. Seminar osim kreativnog i sadržajnog aspekta, poseban naglasak stavlja upravo na provedbeni dio događanja koji nužno uključuje projektni pristup i ograničenja. Gđa Vrga stjecala je projektna iskustva radeći za Hrvatsku akademsku i istraživačku mrežu -CARNet u razdoblju od 1997 do 2005. u kojem je ustanova restrukturirana u projektnu organizaciju. Kao projektni menadžer bila je usmjerena na uvođenje novih usluga i na projekte organizacijskog razvitka. Inicirala je brojne skupove i projekte i sudjelovala na međunarodnim projektima u okviru raznih programa i organizacija (CARDS, TEMPUS; 6th FW - GEANT, NATO). Od 2002. godine djeluje kao predavač na Visokoj školi za turistički menadžment u Šibeniku odnosno od 2005 na Veleučilištu u Šibeniku. Tijekom 2006 godine je vodila uspostavu L3A - Life Long Learning Akademije gdje danas djeluje kao predavač i konzultant. Gospođa Vrga stekla je diplomu inženjera na Fakultetu elektronike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, titulu MBA pri Poslovnoj školi Bled u Sloveniji, a dodatno obrazovanje stjecala je na J. F. Kennedy School of Government pri Sveučilištu Harvard u Sjedinjenim američkim državama, u Management Centre Europe u Briselu te na brojnim međunarodnim skupovima i seminarima.
|