Konstruktivno rješavanje konflikata - JB


Konstruktivno rješavanje konfliktnih situacija
Kako sukob pretvoriti u zajedničku dobit


Ciljevi:

  1. Osvijestiti vlastite i tuđe obrasce ponašanja u konfliktu
  2. Prepoznati neefikasne načine rješavanja konflikata
  3. Naučiti konstruktivnije metode rješavanja konflikata
  4. Unaprijediti postojeće vještine prevencije i rješavanja konflikta u poslovnom i osobnom okruženju

Sadržaj:

  • Uzroci i vrste konfliktaZašto nastaju? Možemo li ih izbjeći?
  • Pozicije i potrebe – Što želimo, a što nam treba?
  • Proces odvijanja sukobaKako nam se to dogodilo?
  • Ponašanje u sukobuOtkrijte svoj stil sukobljavanja!
  • Posljedice konfliktaKonstruktivni i destruktivni sukobi
  • Nedjelotvorno postupanje s konfliktom – Što je preporučljivo izbjeći?
  • Konstruktivno rješavanje sukobaKako se obje strane mogu dobro osjećati nakon sukoba?
  • Metode razrješenja sukobaMoguće ih je je naučiti!
  • Principi i metode rješavanja sukobaNa što obratiti pažnju
  • Komunikacijske i pregovaračke vještinePrevencija konflikata
  • Sukobi u organizacijiČija je to odgovornost?
  • Sukobi među suradnicimaKada intervenirati?
  • Obrambeno i konfliktno ponašanjeKako izaći na kraj s teškim suradnicima?
  • Kako se nositi s vlastitim i tuđim burnim emocijama – Što kad se zmaj probudi...
  • Izbjegavanje konfliktaTko se boji sukoba još?
  • AsertivnostZauzmite se za sebe, jer neće nitko drugi!
  • ostalo prema dogovoru s polaznicima i polaznicama

 

CV - Mirjana Fijolić


Predavači - Mirjana Fijolić

Curriculum Vitae

Mirjana Fijolić
www.mirjana-fijolic.com
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Školovala se u Zagrebu, Londonu i SAD-u. Diplomirala na Fakultetu političkih znanosti, novinarstvo i politologiju. Dodatno se školovala na London School of Economics u Velikoj Britaniji te radila u Westminsteru (britanskom parlamentu).

Sudjelovala je u prestižnom programu stipendija američke vlade. Nakon dugogodišnjeg rada u novinarstvu i odnosima s javnošću svoj profesionalni interes usmjerila je i na Internet marketing. Trenutno pohađa magisterij iz marketinškog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Profesionalno iskustvo stekla je radeći kao novinarka na televiziji, radiju i novinama. Nakon pet godina rada kao stručna suradnica u Hrvatskom saboru u Odjelu za odnose s javnošću i Odboru za međuparlamentarnu suradnju pri Vijeću Europe preuzima mjesto voditeljice Ureda za odnose s javnošću regionalnog ureda Svjetske banke u Zagrebu.

Predavačica je na VERN-u i ostalim poslovnim školama. Honorarno radi kao novinarka i urednica u poslovnom mjesečniku Poslovni savjetnik. Posebno je aktivna u promicanju zaštite ljudskih prava – suzbijanju trgovine ljudima i ilegalnih migracija. Sudjelovala je i organizirala niz seminara i edukacijskih programa za osposobljavanje nezaposlenih osoba, odnosa s javnošću i marketinga. A posebno se ističe radom u području ljudskih prava. Trenutno radi kao voditeljica Internet marketinga i odnosa s javnošću u međunarodnom B2B sektoru.

 

 

CV - Jasna Belamarić

 


Predavači - Jasna Belamarić
Curriculum Vitae
 
Jasna Belamarić
Rast i razvoj d.o.o.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Trenerica i konzultantica s višegodišnjim iskustvom u području edukacije i razvoja ljudskih potencijala. Dodatno educirana u gestalt-psihoterapiji, transakcijskoj analizi, NLP-u, Realitetnoj terapiji, Teoriji izbora i Lead managementu. Kontinuirano se obrazuje u Hrvatskoj i inozemstvu, posebno u području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala.

Posjeduje široko radno iskustvo u području edukacije i razvoja menadžmenta, treninga zaposlenih (profesionalnog, rukovodećeg, prodajnog i šalterskog osoblja), profesionalne selekcije, procjene kompetencija, izgradnje tima, te istraživanja organizacijske klime. Radila na razvoju, provedbi i koordinaciji više edukacijskih programa u Hrvatskoj i izvan nje. Održala brojne treninge iz područja komunikacijskih, prezentacijskih i prodajnih vještina, leadershipa, timskog rada, upravljanja stresom... Na Visokom učilištu za ekonomiju poduzetništva VERN' predavala kolegije Upravljanje ljudskim resursima i Organizacijska psihologija. Sudjelovala je u brojnim istraživačkim projektima.

Stručne priloge objavljuje u različitim medijima; stalna je suradnica Poslovnog savjetnika. Urednica je i koautorica više publikacija. Surađuje s međunarodnim tvrtkama u razvoju i edukaciji timova. Članica je Udruge poslovnih savjetnika, Trenerskog Foruma, Hrvatskog psihološkog društva i Hrvatske psihološke komore.

Dosadašnji klijenti:
  • AED – Academy for Educational Developement,
  • Centar za žene Tirana, Albanija,
  • CESICentar za edukaciju i savjetovanje,
  • Coca Cola Beverages Hrvatska,
  • Deloitte,
  • Documenta,
  • Energoplan,
  • Erste & Steiermärkische Bank,
  • F + U Akademija Heidelberg-Zagreb,
  • FINAFinancijska Agencija,
  • GlaxoSmithKline,
  • Gulliver Travel,
  • Hrvatska banka za obnovu i razvitak,
  • Hrvatski zavod za zapošljavanje (EU
  • PHARE),
  • HTV,
  • HRT,
  • Istraturist Umag,
  • Kaufland,
  • Končar D&ST,
  • M San,
  • RODA,
  • Poslovna škola Novi Kairos,
  • Samostalni sindikat energetike, kemije i nemetala,
  • Siemens d.d.,
  • Siemens Austria,
  • Spona,
  • Središnji državni ured za upravu,
  • Škola narodnog zdravlja Andrija Štampar,
  • T-Com,
  • T-Com Mobile,
  • TREFTrenerski forum,
  • Udruga Brod,
  • Urban Konstruktor,
  • Ustanova Aromara Centar,
  • UNICEF Bosna i Hercegovina,
  • VERN',
  • VIPnet,
  • Ženska grupa Korenica,
  • Ženska grupa Vukovar,
  • Ženska soba,
  • Ženski poduzetnički centar Rosa.

 

 

Srijedom u L3A: Fijolic - Online marketing



Online marketing i online odnosi s javnošću
- 5 savjeta i alata kako unaprijediti Internet komunikaciju
-predavanje-

9. rujan 2009., 11-13h

 

Predavanje namijenjeno voditeljima marketinga i PR odjela ili osobama koje pokrivaju i uređivanje web stranica te rade na planiranju i provođenju internet marketing i PR kampanja.

  • On-line marketing - gdje je naša publika u on-line i off-line svijetu?
  • On-line odnosi s javnošću - kako napisati priču za internet publiku
  • Viralni marekting marketinški alat za velike i male tvrtke
  • On-line istraživanja - koliko koristimo interent i zašto ga koristimo?
  • Mediji na internetu - izbirljiva medijska elita
  • E-mail i newsletter - produžena ruka prodaji i marketingu

PREDAVAČICAMirjana Fijolić

Školovala se u Zagrebu, Londonu i SAD-u. Diplomirala na Fakultetu političkih znanosti, novinarstvo i politologiju. Dodatno se školovala na London School of Economics u Velikoj Britaniji te radila u Westminsteru (britanskom parlamentu). Sudjelovala je u prestižnom programu stipendija američke vlade.

Nakon dugogodišnjeg rada u novinarstvu i odnosima s javnošću svoj profesionalni interes usmjerila je i na Internet marketing. Trenutno pohađa magisterij iz marketinškog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Profesionalno iskustvo stekla je radeći kao novinarka na televiziji, radiju i novinama. Nakon pet godina rada kao stručna suradnica u Hrvatskom saboru u Odjelu za odnose s javnošću i Odboru za međuparlamentarnu suradnju pri Vijeću Europe preuzima mjesto voditeljice Ureda za odnose s javnošću regionalnog ureda Svjetske banke u Zagrebu.

Predavačica je na VERN-u i ostalim poslovnim školama. Honorarno radi kao novinarka i urednica u poslovnom mjesečniku Poslovni savjetnik. Posebno je aktivna u promicanju zaštite ljudskih pravasuzbijanju trgovine ljudima i ilegalnih migracija. Sudjelovala je i organizirala niz seminara i edukacijskih programa za osposobljavanje nezaposlenih osoba, odnosa s javnošću i marketinga. A posebno se ističe radom u području ljudskih prava. Trenutno radi kao voditeljica Internet marketinga i odnosa s javnošću u međunarodnom B2B sektoru.

 

Sigurnost poslovanja na Internetu


Sigurnost poslovanja na Internetu

-predavanje-

17. lipnja 2009., 18h

 
Dnevno do Vas dolaze vijesti o računalnim napadima i provalama, „uspjesima“ hakera, pametnim klincima i špijunskim aferama.

Obasuti ste ponudama za antivirusne programe i sigurnu zaštitu Vaše tvrtke.

No, ne znate što biste sa svim tim?


Pred nama je doba godišnjih odmora ..... Cool
Koliko je sigurno koristiti cyber-caffe?
  • Je li je sigurnije koristiti bankomat ili cyber-caffe?
  • Je li je sigurno koristiti računalo u hotelu ili priključiti svoje računalo na njihovu mrežu?
  • Je li je sigurniji bežični ili žičani spoj na Internet?
  • Prisluškuje li vas tko?
Koje opasnosti vrebaju na vas kad koristite bežični Internet?
  • Što kad „naletite“ na tuđi nezaštićeni bežični pristup Internetu? Da li se priključiti i raditi ?  A da ipak razmislite? Poslušate naš savjet? :)
  • Koristi li netko Vaš bežični pristup Internetu ? Kako reagirati ? Što učiniti da zaštitite svoje podatke?
Jesu li istiniti pozivi za pomoć bolesnima koji stižu Vašom elektroničkom-poštom (e-mailom)?
  • Što kad primite e-mail s pozivom da donirate novac, pomognete socijalno ugroženima, osamljenima, bolesnima?
Jeste li VI zakonski odgovorni za informacijsku sigurnost Vaše tvrtke i Vaših poslova?
  • Kako jednostavno – u nekoliko koraka - pomoći da informacijska sigurnost Vaše tvrtke bude na zavidnom nivou?

 

PREDAVAČ: Predrag Pale

 

CV - Bojan Mati

 


Predavači - Bojan Mati
Curriculum Vitae
 
MTV Adria
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Tijekom i po završetku studija radio dvije godine kao predavač u Zagrebačkom Informatičkom Centru (ZIC), tada najvećoj informatičkoj predavačkoj kući u jugoistočnoj Europi.

U HT-u, nakon specijalističkih poslova u tehničkim sektorima, u uredu člana Uprave HT-a i CTO-a radio na organizacijskim pitanjima na nivou HT-a, koordinirao aktivnosti između CTO-a i direktora, te vodio nekoliko projekatauvođenje sveobuhvatnog sustava izvješćivanja, razvoj procesa i provođenje srednjoročnog poslovnog plana, te uvođenje SAP PS modula u HT.

U 2001. godini radio na razvoju procesa koordinacije aktivnosti na nivou DT grupe (proveo 2 mjeseca u odgovarajućem Sektoru središnjice DT-a u Bonnu). Kao direktor Sektora za poslovnu podršku Nepokretne mreže (od ožujka 2003.) bio odgovoran za uspostavu radnih procesa i njihovo provođenje putem odgovarajućih IT aplikacija.

Tijekom 2003. godine, kao direktor Sektora za kontroling i financijsku podršku CSO području (što je obuhvaćalo nekretnine HT-a, nabavu, IT, Odnose s korisnicima, Izgradnju, i tehniku nepokretne mrežeukupno 6.500 djelatnika) bio odgovoran za kontroling i financijsko sučelje prema području člana Uprave za Financije HT-a. Glavne aktivnosti su bile: uspostava i izvršenje studija, uspostava standardnih kontroling funkcija, te formiranje odgovarajućih financijskih sučelja. Uspostavljene su i kontroling funkcije za Sektor Izgradnje i Sektor Nekretnina, razvijen je troškovni model za cijelo poslovno područje za internu cijenu usluga, kao i za tržišnu cijenu usluga Izgradnje. Kao direktor Strategije u T-mobile-u bio direktno odgovoran predsjedniku Uprave T-Mobile-a, te bio zadužen za razvoj strategije i uspostavu projektne strukture u tvrtci.

Kasnije, kao direktor Projekata (odgovarao CFO-u) bio odgovoran za nekoliko velikih projekata – Save for Flexibility – sveobuhvatni projekt fokusiran na troškovnu orijentiranost i analizu profitabilnosti u T-mobile-u. Kao direktor bio odgovoran za SAP program u T-mobile-u. Kao COO i Član Uprave Telcro Grupe (tvrtke iz SAD-a s ciljem da postane prvi Mobilni Virtualni Mrežni Operator u Hrvatskoj), bio odgovoran za aktivnosti u Hrvatskoj, s naglaskom na pregovore s Regulatorom (HAT – Hrvatskom Agencijom za Telekomunikacije), postojećim mobilnim operatorima, te velikim tvrtkama kao potencijalnim partnerima. Bio odgovoran za izradu studija isplativosti za razne MVNO modele u Hrvatskoj.

U MTV Adria, trenutno odgovoran za distribuciju i digitalne medije za regiju (zemlje zapadnog Balkana i Albaniju), reorganizirao poslovanje i ugovorio nov način distribucije, pokrenuo ured MTV-a u Zagrebu.

Kako graditi uspješnu tvrtku - predavanje


Kako graditi uspješnu tvrtku

-predavanje-
27. svibnja 2009., 18h

U posljednjih desetak godina, a naročito za vrijeme posljednjeg recesijskog vala, mijenjala se percepcija uspješnih tvrtki. Mnogi, nekad tržišno dominantni faktori, postali su predmet čuđenja pa čak i žaljenja.

Uzroci uspjeha i propasti tvrtki mogu biti različiti, no ipak postoje poveznice po kojima se mogu prepoznati tvrtke koje su svoj uspjeh gradile na dugoročnim i održivim pretpostavkama.

Kako prepoznati karakteristike uspješnih tvrtki, i kako ih primijeniti u svom radnom okruženju, pitanja su na koja će pokušati dati odgovor predavanje pod nazivom „Kako graditi uspješnu tvrtku?“.

Predavanje je namijenjeno poduzetnicima, menadžerima i svima koji žele prepoznati ključne faktore uspjeha tvrtki.

 

PREDAVAČ
Bojan Mati

 

Upravljanje promjenama u vrijeme krize


Upravljanje promjenama u vrijeme krize

-predavanje-
13. svibnja 2009., 18h


  • Može li se kriza uspješno prebroditi bez da mijenjamo što i kako smo radili do sada?
  • Je li kriza prilika za uspjeh?
  • Što znači kineski simbol za krizu?
  • Je li upravljanje promejnama drugačije u vrijeme krize?

Predavanje će biti uvod u razgovor o tome koje i kakve se promjene mogu i moraju provesti u vrijeme krize, u kojoj se mjeri promjenama može upravljati, mogu li se krize predvidjeti i može li im se uspješno oduprijeti ili ih čak iskoristiti.


U kojoj se mjeri stav zaposlenika prema promjenama mijenja u vrijeme krize? Kojih se novi problemi vezani uz promjene javljaju u vrijeme krize, a koji baš zbog krize nestaju?

 

Tko su dobitnici, a tko gubitnici u vrijeme krize?

 

PREDAVAČ

 Predrag Pale je pokretao i vodio raznolike projekte: od sasvim malih do nacionalnih, od kratkotrajnih do višegodišnjih, u najrazličitijim područjima ljudske djelatnosti. Svi su ti projekti pokretali veće ili manje promjene. Te su inicijative nailazile koliko na nekritične pobornike i promotore koji su neopravdano napuhavali značaj i očekivane posljedice promjena, toliko i na ogorčene protivnike koji su vjerovali da se tim promjenama uništava struka, duša ili nešto treće. Iako je uglavnom u poziciji pionira i „vjetra promjena“, u nekim aspektima rada i života i sam je reakcionaran, tradicionalan, protivnik promjene. Promatrajući sebe i druge, učeći više na svojim neuspjesima nego na „pobjedama“, slušajući znanje, iskustvo i mudrost svjetskih stručnjaka za upravljanje promjenama stvorio je svoju „recepturu“ za uspješno upravljanje promjenama u životu, poslu i društvu. Priznate i suvremene teorije isprepliće svojim pogledom na upravljanje promjenama pomažući polaznicima da jašu na valovima promjena s radošću na licu.

 

Tom Peters - projekcija


 Kako se razlikovati od konkurencije?
„Mnogo se toga promijenilo posljednjih godina i u tvrtkama vodimo poslove i stvaramo nove proizvode i usluge na načine koji su prije bili nezamislivi.“


Neovisno koga pitate - bankare, osiguravajuća društva, proizvođače softwarea ili automobila, distributere, trgovačke lance – svi će vam reći kako stalno uvode poboljšanja u svoje poslovanje. Usredotočenost na kupca, uvođenje sustava kvalitete, nove tehnologije, skraćeno vrijeme lansiranja novih proizvoda, projekti, partnerstva…

Pa ipak, iako kratki pogled u ne tako davnu prošlost, govori o silnom napretku u poslovnom smislu svakoga od njih, neugodno je iznenađenje da konkurentska prednost kojoj su se nadali nije velika, ako je uopće ima!
I svi drugi to čine!!!

Eksplozija novih proizvoda, nove usluge, nova globalna konkurencija i drugi koji rade na poboljšanjima kvalitete – čine pozicioniranje tvrtke na tržištu težim nego što je to ikad bilo. Kako se izdvojiti iz mora sličnosti? Kako učiniti naše proizvode posebnima i jedinstvenima kupcu?

Pogledajte ovu uzbudljivu snimku predavanja čuvenog Toma Petersa
koji prezentira pet konkretnih koraka
koji će Vam pomoći da se izdvojite iz konkurencije.



Tom Peters jedan je od najpoznatijih svjetskih stručnjaka za menadžment i poslovnu izvrsnost. Autor je svjetskih hit knjiga “In Search of Excelence”, “Liberation Management”, “The Pursuit of Wow” i “Re-Imagine!: Business Excelence in Disruptive Age”. Konzultant je brojnih Fortune 500 tvrtki, a smatraju ga najživljim prezentatorom iz područja menadžmenta, koji za vrijeme svojih inspirativnih predavanja potroši energije poput izvođača rock koncerata.

Njegova se knjiga 'U potrazi za izvrsnošću' (In Search of Excellence) smatra jednom od najutjecajnijih ikad napisanih knjiga o menadžmentu. U njoj je na temelju studije 43 uzorne američke kompanije iz raznih industrija iznio osam osnovnih načela menadžmenta koje prema njegovom mišljenju čine te kompanije uspješnima.

Spremnost za akciju i promjene, pribiližavanje potrebama kupaca, poticanje inovativnosti i kreativnosti zaposlenih te ponašanje prema zaposlenima s poštovanjem i dostojanstvom, neka su od osnovnih načela uspješnosti tvrtaka koje je naveo Peters.

Za uspjeh je, prema Petersovom mišljenju, potrebno još održavati prepoznatljivu organizacijsku kulturu, raditi ono u čemu je kompanija bolja od drugih, imati jednostavnu oragnizacijsku strukturu, centralizirati stratešku i financijsku kontrolu, a decentralizirati autoritet.

Prošle je godine Tom Peters gostovao u Zagrebu gdje je u sklopu Adria Business Foruma održao inspirativno predavanje za vodeće menadžere hrvatskih tvrtki.
 
 

Vesna Vrga - CV za event management


  Vesna Vrga Perović

Curriculum Vitae

Vesna Vrga Perović
Life Long Learning Akademija
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Vesna Vrga Perović voditelj je seminara i konzultant iz područja upravljanja projektima.

U ovom visoko interaktivnom seminaru o Upravljanju događanjima, gđa Vrga prenosi i oblikuje bogata iskustva i znanja iz organizacije skupova i konferencija te promotivnih događanja, kao vrste posebnih i često rizičnih projekata. Seminar osim kreativnog i sadržajnog aspekta, poseban naglasak stavlja upravo na provedbeni dio događanja koji nužno uključuje projektni pristup i ograničenja. 

Gđa Vrga stjecala je projektna iskustva radeći za Hrvatsku akademsku i istraživačku mrežu -CARNet u razdoblju od 1997 do 2005. u kojem je ustanova restrukturirana u projektnu organizaciju. Kao projektni menadžer bila je usmjerena na uvođenje novih usluga i na projekte organizacijskog razvitka.

Inicirala je brojne skupove i projekte i sudjelovala na međunarodnim projektima u okviru raznih programa i organizacija (CARDS, TEMPUS; 6th FW - GEANT, NATO).
Bila je prva predsjednica Organizacijskog odbora međunarodne CARNet-ove korisničke konferencije, sudjelovala je kao govornik na mnogim NATO-vim radionicama od 1999. do 2004. te je bila je član Upravnog vijeća CEENet-a (Central and Eastern European Networking Association) od 1999. do 2002. godine. Za svoj rad primila je CARNetove nagrade 1999 i 2008 godine.

Od 2002. godine djeluje kao predavač na Visokoj školi za turistički menadžment u Šibeniku odnosno od 2005 na Veleučilištu u Šibeniku.

Tijekom 2006 godine je vodila uspostavu L3A - Life Long Learning Akademije gdje danas djeluje kao predavač i konzultant.

Gospođa Vrga stekla je diplomu inženjera na Fakultetu elektronike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, titulu MBA pri Poslovnoj školi Bled u Sloveniji, a dodatno obrazovanje stjecala je na J. F. Kennedy School of Government pri Sveučilištu Harvard u Sjedinjenim američkim državama, u Management Centre Europe u Briselu te na brojnim međunarodnim skupovima i seminarima.