Konstruktivno rješavanje konflikata - JB


Konstruktivno rješavanje konfliktnih situacija
Kako sukob pretvoriti u zajedničku dobit


Ciljevi:

  1. Osvijestiti vlastite i tuđe obrasce ponašanja u konfliktu
  2. Prepoznati neefikasne načine rješavanja konflikata
  3. Naučiti konstruktivnije metode rješavanja konflikata
  4. Unaprijediti postojeće vještine prevencije i rješavanja konflikta u poslovnom i osobnom okruženju

Sadržaj:

  • Uzroci i vrste konfliktaZašto nastaju? Možemo li ih izbjeći?
  • Pozicije i potrebe – Što želimo, a što nam treba?
  • Proces odvijanja sukobaKako nam se to dogodilo?
  • Ponašanje u sukobuOtkrijte svoj stil sukobljavanja!
  • Posljedice konfliktaKonstruktivni i destruktivni sukobi
  • Nedjelotvorno postupanje s konfliktom – Što je preporučljivo izbjeći?
  • Konstruktivno rješavanje sukobaKako se obje strane mogu dobro osjećati nakon sukoba?
  • Metode razrješenja sukobaMoguće ih je je naučiti!
  • Principi i metode rješavanja sukobaNa što obratiti pažnju
  • Komunikacijske i pregovaračke vještinePrevencija konflikata
  • Sukobi u organizacijiČija je to odgovornost?
  • Sukobi među suradnicimaKada intervenirati?
  • Obrambeno i konfliktno ponašanjeKako izaći na kraj s teškim suradnicima?
  • Kako se nositi s vlastitim i tuđim burnim emocijama – Što kad se zmaj probudi...
  • Izbjegavanje konfliktaTko se boji sukoba još?
  • AsertivnostZauzmite se za sebe, jer neće nitko drugi!
  • ostalo prema dogovoru s polaznicima i polaznicama

 

CV - Mirjana Fijolić


Predavači - Mirjana Fijolić

Curriculum Vitae

Mirjana Fijolić
www.mirjana-fijolic.com
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Školovala se u Zagrebu, Londonu i SAD-u. Diplomirala na Fakultetu političkih znanosti, novinarstvo i politologiju. Dodatno se školovala na London School of Economics u Velikoj Britaniji te radila u Westminsteru (britanskom parlamentu).

Sudjelovala je u prestižnom programu stipendija američke vlade. Nakon dugogodišnjeg rada u novinarstvu i odnosima s javnošću svoj profesionalni interes usmjerila je i na Internet marketing. Trenutno pohađa magisterij iz marketinškog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Profesionalno iskustvo stekla je radeći kao novinarka na televiziji, radiju i novinama. Nakon pet godina rada kao stručna suradnica u Hrvatskom saboru u Odjelu za odnose s javnošću i Odboru za međuparlamentarnu suradnju pri Vijeću Europe preuzima mjesto voditeljice Ureda za odnose s javnošću regionalnog ureda Svjetske banke u Zagrebu.

Predavačica je na VERN-u i ostalim poslovnim školama. Honorarno radi kao novinarka i urednica u poslovnom mjesečniku Poslovni savjetnik. Posebno je aktivna u promicanju zaštite ljudskih prava – suzbijanju trgovine ljudima i ilegalnih migracija. Sudjelovala je i organizirala niz seminara i edukacijskih programa za osposobljavanje nezaposlenih osoba, odnosa s javnošću i marketinga. A posebno se ističe radom u području ljudskih prava. Trenutno radi kao voditeljica Internet marketinga i odnosa s javnošću u međunarodnom B2B sektoru.

 

 

CV - Jasna Belamarić

 


Predavači - Jasna Belamarić
Curriculum Vitae
 
Jasna Belamarić
Rast i razvoj d.o.o.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Trenerica i konzultantica s višegodišnjim iskustvom u području edukacije i razvoja ljudskih potencijala. Dodatno educirana u gestalt-psihoterapiji, transakcijskoj analizi, NLP-u, Realitetnoj terapiji, Teoriji izbora i Lead managementu. Kontinuirano se obrazuje u Hrvatskoj i inozemstvu, posebno u području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala.

Posjeduje široko radno iskustvo u području edukacije i razvoja menadžmenta, treninga zaposlenih (profesionalnog, rukovodećeg, prodajnog i šalterskog osoblja), profesionalne selekcije, procjene kompetencija, izgradnje tima, te istraživanja organizacijske klime. Radila na razvoju, provedbi i koordinaciji više edukacijskih programa u Hrvatskoj i izvan nje. Održala brojne treninge iz područja komunikacijskih, prezentacijskih i prodajnih vještina, leadershipa, timskog rada, upravljanja stresom... Na Visokom učilištu za ekonomiju poduzetništva VERN' predavala kolegije Upravljanje ljudskim resursima i Organizacijska psihologija. Sudjelovala je u brojnim istraživačkim projektima.

Stručne priloge objavljuje u različitim medijima; stalna je suradnica Poslovnog savjetnika. Urednica je i koautorica više publikacija. Surađuje s međunarodnim tvrtkama u razvoju i edukaciji timova. Članica je Udruge poslovnih savjetnika, Trenerskog Foruma, Hrvatskog psihološkog društva i Hrvatske psihološke komore.

Dosadašnji klijenti:
  • AED – Academy for Educational Developement,
  • Centar za žene Tirana, Albanija,
  • CESICentar za edukaciju i savjetovanje,
  • Coca Cola Beverages Hrvatska,
  • Deloitte,
  • Documenta,
  • Energoplan,
  • Erste & Steiermärkische Bank,
  • F + U Akademija Heidelberg-Zagreb,
  • FINAFinancijska Agencija,
  • GlaxoSmithKline,
  • Gulliver Travel,
  • Hrvatska banka za obnovu i razvitak,
  • Hrvatski zavod za zapošljavanje (EU
  • PHARE),
  • HTV,
  • HRT,
  • Istraturist Umag,
  • Kaufland,
  • Končar D&ST,
  • M San,
  • RODA,
  • Poslovna škola Novi Kairos,
  • Samostalni sindikat energetike, kemije i nemetala,
  • Siemens d.d.,
  • Siemens Austria,
  • Spona,
  • Središnji državni ured za upravu,
  • Škola narodnog zdravlja Andrija Štampar,
  • T-Com,
  • T-Com Mobile,
  • TREFTrenerski forum,
  • Udruga Brod,
  • Urban Konstruktor,
  • Ustanova Aromara Centar,
  • UNICEF Bosna i Hercegovina,
  • VERN',
  • VIPnet,
  • Ženska grupa Korenica,
  • Ženska grupa Vukovar,
  • Ženska soba,
  • Ženski poduzetnički centar Rosa.

 

 

Srijedom u L3A: Fijolic - Online marketing



Online marketing i online odnosi s javnošću
- 5 savjeta i alata kako unaprijediti Internet komunikaciju
-predavanje-

9. rujan 2009., 11-13h

 

Predavanje namijenjeno voditeljima marketinga i PR odjela ili osobama koje pokrivaju i uređivanje web stranica te rade na planiranju i provođenju internet marketing i PR kampanja.

  • On-line marketing - gdje je naša publika u on-line i off-line svijetu?
  • On-line odnosi s javnošću - kako napisati priču za internet publiku
  • Viralni marekting marketinški alat za velike i male tvrtke
  • On-line istraživanja - koliko koristimo interent i zašto ga koristimo?
  • Mediji na internetu - izbirljiva medijska elita
  • E-mail i newsletter - produžena ruka prodaji i marketingu

PREDAVAČICAMirjana Fijolić

Školovala se u Zagrebu, Londonu i SAD-u. Diplomirala na Fakultetu političkih znanosti, novinarstvo i politologiju. Dodatno se školovala na London School of Economics u Velikoj Britaniji te radila u Westminsteru (britanskom parlamentu). Sudjelovala je u prestižnom programu stipendija američke vlade.

Nakon dugogodišnjeg rada u novinarstvu i odnosima s javnošću svoj profesionalni interes usmjerila je i na Internet marketing. Trenutno pohađa magisterij iz marketinškog menadžmenta na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Profesionalno iskustvo stekla je radeći kao novinarka na televiziji, radiju i novinama. Nakon pet godina rada kao stručna suradnica u Hrvatskom saboru u Odjelu za odnose s javnošću i Odboru za međuparlamentarnu suradnju pri Vijeću Europe preuzima mjesto voditeljice Ureda za odnose s javnošću regionalnog ureda Svjetske banke u Zagrebu.

Predavačica je na VERN-u i ostalim poslovnim školama. Honorarno radi kao novinarka i urednica u poslovnom mjesečniku Poslovni savjetnik. Posebno je aktivna u promicanju zaštite ljudskih pravasuzbijanju trgovine ljudima i ilegalnih migracija. Sudjelovala je i organizirala niz seminara i edukacijskih programa za osposobljavanje nezaposlenih osoba, odnosa s javnošću i marketinga. A posebno se ističe radom u području ljudskih prava. Trenutno radi kao voditeljica Internet marketinga i odnosa s javnošću u međunarodnom B2B sektoru.

 

Prince2 Practitioner Course


Prince2 Practitioner Course
 

MODULE OVERVIEW

Prince2 Projects in Controlled Environments, is a project management methodology, owned by the Office of Government commerce (OGC) UK covering the organisation, management and control of projects large and small.

Initially developed for IT projects, its derivative, PRINCE2, adopts a generic, best practice oriented approach for the management of all types of projects. Structured project management means managing the project in a logical, and organised way, following defined steps.

PRINCE2 is a widely used and supported project management method of controlling large and small projects, providing detailed guidance on how to control, monitor, organise and communicate within projects. Overall, projects that use PRINCE2 are more likely to succeed in delivering projects on time and within budget.

Government and Commercial organisations throughout the world choose PRINCE2 for a more structured environment


MODULE CONTENT

PRINCE2 Foundation - Practitioner

  • PRINCE2 Overview
  • PRINCE2 Components
  • PRINCE2 Techniques
  • PRINCE2 Case Study
  • PRINCE2 Exam Techniques


AIMS

The Prince2 Foundation - Practitioner exam course is the intermediate stage of the PRINCE2 examinations. All participants should be familiar with the method of PRINCE2 having previously passed the Foundation course. The PRINCE2 manual is still to be used during this intermediate course.
Passing the Foundation course is also a pre-requisite of joining this course.

Participants are required to have previously passed the Foundation Course exam prior to taking this Module.
This is an intensive modular course designed to review the concepts of the method, also to apply the knowledge through use of a detailed case study and to prepare the participants for the Practitioner exam.


LEARNING OUTCOMES

Participants will need to show that they understand the principles of PRINCE2 by taking the Foundation examination prior to this course.

 

PRINCE2 FOUNDATION – PRACTITIONER

  • Be able to show that they understand the relationship between processes, components , and techniques
  • Produce detailed explanations of all processes, components and techniques
  • Be able to understand the business case as a driving force
  • Be able to understand project issues that influence the business case
  • Understand the plans component , including project , exception, stage and team plans
  • Be able to understand Project initiation
  • Be able to assess and understand  highlight and exception reports
  • Understand Management of risk
  • Configuration Management
  • Understand the importance of change control within projects
  • Project Risk

This course will end with a 3 hour open book examination.
A scenario background consisting of 3 questions
Each of the questions is worth 50 marks
Overall score of 75 out of a possible 150 is required to pass.
This paper is forwarded to APMG for marking.

DURATION

3 days

LECTURER

Anthony Eve, PMP, MAPM, PRINCE2 Practitioner

Prince2 Foundation Course


Prince2 Foundation Course
 

MODULE OVERVIEW

Prince2 Projects in Controlled Environments, is a project management methodology, owned by the Office of Government commerce (OGC) covering the organisation, management and control of projects large and small.

Initially developed for IT projects, its derivative, PRINCE2, adopts a generic, best practice oriented approach for the management of all types of projects.
Structured project management means managing the project in a logical, and organised way, following defined steps.

PRINCE2 is a widely used and supported project management method of controlling large and small projects, providing detailed guidance on how to control, monitor, organise and communicate within projects. Overall, projects that use PRINCE2 are more likely to succeed in delivering projects on time and within budget.
Government and Commercial organisations throughout the world choose PRINCE2 for a more structured environment


MODULE CONTENT

PRINCE2 Foundation course Principles

  • PRINCE2 Background
  • PRINCE2 Overview
  • PRINCE2 Components
  • PRINCE2 Processes
  • PRINCE2 Techniques
  • Case Study


AIMS

The foundation course is the first of the PRINCE2 examinations. You are required to pass to become a PRINCE2 Practitioner. An intensive modular course designed to introduce the concepts of the method, to apply the knowledge through use of a case study and to test the knowledge in an exam situation.

This course is for anyone requiring a basic knowledge of the PRINCE2 method. This level is aimed at team members, managers, project sponsors and contractors wishing to operate within a controlled project environment supporting PRINCE2.


LEARNING OUTCOMES

Participants need to show that they understand the principles of PRINCE2 by taking the Foundation examination.

Participants need to be able to show that they understand the principles and terminology of PRINCE2.

  • Be able to describe the purpose and major content of all roles,
  • Understand the eight components, eight sub-processes, and the techniques Develop suitable contract agreements to meet specific situations
  • State which management products are input to , and output from the eight processes
  • State the main purpose, and key areas of the major management products
  • State the relationships between processes, deliverables, roles and also the management of a start up project.

The Foundation course exam is a one hour multiple choice paper consisting of 75 questions

  • A one hour duration
  • 38 correct answers are needed to pass this exam of which is marked by our trainer

 

DURATION

3 days (2 days when combined with the Practitioner course)

LECTURER

Anthony Eve, PMP, MAPM, PRINCE2 Practitioner

 

Sigurnost poslovanja na Internetu


Sigurnost poslovanja na Internetu

-predavanje-

17. lipnja 2009., 18h

 
Dnevno do Vas dolaze vijesti o računalnim napadima i provalama, „uspjesima“ hakera, pametnim klincima i špijunskim aferama.

Obasuti ste ponudama za antivirusne programe i sigurnu zaštitu Vaše tvrtke.

No, ne znate što biste sa svim tim?


Pred nama je doba godišnjih odmora ..... Cool
Koliko je sigurno koristiti cyber-caffe?
  • Je li je sigurnije koristiti bankomat ili cyber-caffe?
  • Je li je sigurno koristiti računalo u hotelu ili priključiti svoje računalo na njihovu mrežu?
  • Je li je sigurniji bežični ili žičani spoj na Internet?
  • Prisluškuje li vas tko?
Koje opasnosti vrebaju na vas kad koristite bežični Internet?
  • Što kad „naletite“ na tuđi nezaštićeni bežični pristup Internetu? Da li se priključiti i raditi ?  A da ipak razmislite? Poslušate naš savjet? :)
  • Koristi li netko Vaš bežični pristup Internetu ? Kako reagirati ? Što učiniti da zaštitite svoje podatke?
Jesu li istiniti pozivi za pomoć bolesnima koji stižu Vašom elektroničkom-poštom (e-mailom)?
  • Što kad primite e-mail s pozivom da donirate novac, pomognete socijalno ugroženima, osamljenima, bolesnima?
Jeste li VI zakonski odgovorni za informacijsku sigurnost Vaše tvrtke i Vaših poslova?
  • Kako jednostavno – u nekoliko koraka - pomoći da informacijska sigurnost Vaše tvrtke bude na zavidnom nivou?

 

PREDAVAČ: Predrag Pale

 

CV - Bojan Mati

 


Predavači - Bojan Mati
Curriculum Vitae
 
MTV Adria
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Tijekom i po završetku studija radio dvije godine kao predavač u Zagrebačkom Informatičkom Centru (ZIC), tada najvećoj informatičkoj predavačkoj kući u jugoistočnoj Europi.

U HT-u, nakon specijalističkih poslova u tehničkim sektorima, u uredu člana Uprave HT-a i CTO-a radio na organizacijskim pitanjima na nivou HT-a, koordinirao aktivnosti između CTO-a i direktora, te vodio nekoliko projekatauvođenje sveobuhvatnog sustava izvješćivanja, razvoj procesa i provođenje srednjoročnog poslovnog plana, te uvođenje SAP PS modula u HT.

U 2001. godini radio na razvoju procesa koordinacije aktivnosti na nivou DT grupe (proveo 2 mjeseca u odgovarajućem Sektoru središnjice DT-a u Bonnu). Kao direktor Sektora za poslovnu podršku Nepokretne mreže (od ožujka 2003.) bio odgovoran za uspostavu radnih procesa i njihovo provođenje putem odgovarajućih IT aplikacija.

Tijekom 2003. godine, kao direktor Sektora za kontroling i financijsku podršku CSO području (što je obuhvaćalo nekretnine HT-a, nabavu, IT, Odnose s korisnicima, Izgradnju, i tehniku nepokretne mrežeukupno 6.500 djelatnika) bio odgovoran za kontroling i financijsko sučelje prema području člana Uprave za Financije HT-a. Glavne aktivnosti su bile: uspostava i izvršenje studija, uspostava standardnih kontroling funkcija, te formiranje odgovarajućih financijskih sučelja. Uspostavljene su i kontroling funkcije za Sektor Izgradnje i Sektor Nekretnina, razvijen je troškovni model za cijelo poslovno područje za internu cijenu usluga, kao i za tržišnu cijenu usluga Izgradnje. Kao direktor Strategije u T-mobile-u bio direktno odgovoran predsjedniku Uprave T-Mobile-a, te bio zadužen za razvoj strategije i uspostavu projektne strukture u tvrtci.

Kasnije, kao direktor Projekata (odgovarao CFO-u) bio odgovoran za nekoliko velikih projekata – Save for Flexibility – sveobuhvatni projekt fokusiran na troškovnu orijentiranost i analizu profitabilnosti u T-mobile-u. Kao direktor bio odgovoran za SAP program u T-mobile-u. Kao COO i Član Uprave Telcro Grupe (tvrtke iz SAD-a s ciljem da postane prvi Mobilni Virtualni Mrežni Operator u Hrvatskoj), bio odgovoran za aktivnosti u Hrvatskoj, s naglaskom na pregovore s Regulatorom (HAT – Hrvatskom Agencijom za Telekomunikacije), postojećim mobilnim operatorima, te velikim tvrtkama kao potencijalnim partnerima. Bio odgovoran za izradu studija isplativosti za razne MVNO modele u Hrvatskoj.

U MTV Adria, trenutno odgovoran za distribuciju i digitalne medije za regiju (zemlje zapadnog Balkana i Albaniju), reorganizirao poslovanje i ugovorio nov način distribucije, pokrenuo ured MTV-a u Zagrebu.

Kako graditi uspješnu tvrtku - predavanje


Kako graditi uspješnu tvrtku

-predavanje-
27. svibnja 2009., 18h

U posljednjih desetak godina, a naročito za vrijeme posljednjeg recesijskog vala, mijenjala se percepcija uspješnih tvrtki. Mnogi, nekad tržišno dominantni faktori, postali su predmet čuđenja pa čak i žaljenja.

Uzroci uspjeha i propasti tvrtki mogu biti različiti, no ipak postoje poveznice po kojima se mogu prepoznati tvrtke koje su svoj uspjeh gradile na dugoročnim i održivim pretpostavkama.

Kako prepoznati karakteristike uspješnih tvrtki, i kako ih primijeniti u svom radnom okruženju, pitanja su na koja će pokušati dati odgovor predavanje pod nazivom „Kako graditi uspješnu tvrtku?“.

Predavanje je namijenjeno poduzetnicima, menadžerima i svima koji žele prepoznati ključne faktore uspjeha tvrtki.

 

PREDAVAČ
Bojan Mati

 

Upravljanje promjenama u vrijeme krize


Upravljanje promjenama u vrijeme krize

-predavanje-
13. svibnja 2009., 18h


  • Može li se kriza uspješno prebroditi bez da mijenjamo što i kako smo radili do sada?
  • Je li kriza prilika za uspjeh?
  • Što znači kineski simbol za krizu?
  • Je li upravljanje promejnama drugačije u vrijeme krize?

Predavanje će biti uvod u razgovor o tome koje i kakve se promjene mogu i moraju provesti u vrijeme krize, u kojoj se mjeri promjenama može upravljati, mogu li se krize predvidjeti i može li im se uspješno oduprijeti ili ih čak iskoristiti.


U kojoj se mjeri stav zaposlenika prema promjenama mijenja u vrijeme krize? Kojih se novi problemi vezani uz promjene javljaju u vrijeme krize, a koji baš zbog krize nestaju?

 

Tko su dobitnici, a tko gubitnici u vrijeme krize?

 

PREDAVAČ

 Predrag Pale je pokretao i vodio raznolike projekte: od sasvim malih do nacionalnih, od kratkotrajnih do višegodišnjih, u najrazličitijim područjima ljudske djelatnosti. Svi su ti projekti pokretali veće ili manje promjene. Te su inicijative nailazile koliko na nekritične pobornike i promotore koji su neopravdano napuhavali značaj i očekivane posljedice promjena, toliko i na ogorčene protivnike koji su vjerovali da se tim promjenama uništava struka, duša ili nešto treće. Iako je uglavnom u poziciji pionira i „vjetra promjena“, u nekim aspektima rada i života i sam je reakcionaran, tradicionalan, protivnik promjene. Promatrajući sebe i druge, učeći više na svojim neuspjesima nego na „pobjedama“, slušajući znanje, iskustvo i mudrost svjetskih stručnjaka za upravljanje promjenama stvorio je svoju „recepturu“ za uspješno upravljanje promjenama u životu, poslu i društvu. Priznate i suvremene teorije isprepliće svojim pogledom na upravljanje promjenama pomažući polaznicima da jašu na valovima promjena s radošću na licu.