Upravljanje projektima - Upravljanje internacionalnim međukulturalnim


Upravljanje internacionalnim međukulturalnim
projektnim timovima
 

Globalno konkurencijsko tržište daje znatnu prednost onim organizacijama koje najbolje upravljaju projektima. Timovi inženjeringa često su ključni za uspjeh cijele organizacije. Tehničko vodstvo mora usvojiti nove vještine i sposobnosti iznad svojih funkcionalnih uloga kako bi postigli rezultate visoke kvalitete na vrijeme i u okviru proračuna.Ovaj program pruža posebno prilagođena iskustva učenja za razvoj modernih vještina vođenja kako biste učinkovito poslovali u Vašoj tvrtki ali i globalno.

Vašim sudjelovanjem ovdje, timovi će inženjeringa pod Vašim vodstvom u budućnosti uspješnije djelovati.

 

CILJEVI
Ovaj će Vam seminar pomoći:

  • Uspostaviti vodstvo pomoću učinkovitog planiranja, kontrole i izvješća s projektnim timom.
  • Postati učinkovitiji kao tehnički voditelj-menadžer.
  • Stvoriti i izgraditi tehničke timove.
  • Uspostaviti uspješnu komunikaciju u timu, s upravom i klijentima.
  • Motivirati članove tehničkog tima za bolje rezultate i predanost.
     
PREGLED PROGRAMA

Kultura: Što je i kako učimo o njoj

  • Kultura je uvijek relativna.
  • Kulturne razine.
  • Strategije učenja za povećavanje kompetencije u drugim kulturama.
  • Tri stupnja međukulturalne kompetencije.

Komuniciranje preko kultura

  • Jezična pitanja.
  • Čitanje između redaka: Razumijevanje meta-komunikacije.
  • Implicitni i eksplicitni model kulture.

Individualne razlike u međukulturalnom kontekstu

  • Zašto različiti poslovi privlače različite tipove ljudi.
  • Bijeg od “mi protiv njih“ mentaliteta.
  • Izgradnja učinkovitih multifunkcionalnih timova i radnih odnosa.
  • Poslovanje s pojedincima, ne kulturama.

Upravljanje internacionalnim projektnim timovima i radnim grupama

  • Česti uzroci neslaganja i neučinkovitost.
  • Potencijalne prednosti i mane.
  • Prilog: Analiza slučaja.
  • Pripremanje tima za učinkovito djelovanje.

Kulture organizacija

  • Izvori organizacijske kulture i vrijednosti.
  • Četiri arhetipa organizacijske kulture.
  • Razumijevanje kulture Vaše organizacije.
  • Organizacijska kultura i voditelj projekta kao pojedinac.

Poboljšanje Vaše međukulturalne učinkovitosti

  • Ključne vještine međukulturalne kompetencije.
  • Uloga stereotipova.
  • Kružno naspram spiralnom učenju.
  • Razvijanje usporednih kanala.
  • Znati kada se i do koje mjere prilagoditi.

Kako organizacijska kultura utječe na svakodnevne interakcije

  • Organizacijska kultura kao izvor usklađivanja i smjernica u organizaciji.
  • Vjerovanja, norme i vrijednosti: Podudarnosti organizacijske i nacionalne kulture.
  • Razvoj učinkovitih odnosa preko organizacijskih i kulturnih granica.
  • Kako razlike organizacijske kulture mogu preuveličati ili umanjiti nacionalne kulturne razlike.

Upravljanje projektima - Izvršna uloga u stvaranju organizacije


Izvršna uloga u stvaranju organizacije
temeljene na projektima
Ključ stvaranja fleksibilnog, projektno-orijentiranog sustava
upravljačke i organizacijske kulture.


Seminar o stvaranju organizacije temeljene na projektima osmišljen je posebno za top menadžere koji su odgovorni za upravljanje tranzicijom organizacije na sustav koji se temelji na projektima, te kao odgovor na rastući pritisak na izvršne članove uprave koji traže načine na koji će njihove organizacije biti učinkovitije, brže i spretnije u visoko konkurentnim područjima djelovanja.

 

KOME JE NAMIJENJEN?
Ova je obuka namijenjena izvršnim članovima uprave:

  • Koji su odgovorni za upravljanje prijelazom njihove organizacije ili jedinice na sustav koji se temelji na projektima.
  • Koji traže načine kojima bi njihova organizacija bila brža i spretnija.

 

CILJEVI
Na ovom ćete seminaru imati priliku istražiti i diskutirati o slijedećem:

  • Što je kompanija koja se temelji na projektima i zašto je spretnija.
  • Što rade vodeće internacionalne i svjetske kompanije kako bi postale orijentirane na projekte.
  • Kako razviti sustav i upravljačku kulturu koji se temelji na projektima u Vašoj kompaniji.
  • Koji su organizacijski zahtjevi za održavanje sustva i Vaše upravljačke uloge u osiguravanju učinkovitosti.
  • Kako mjeriti učinkovitost upravljanja u Vašoj kompaniji?
     
PREGLED PROGRAMA

Stvaranje kompanije orijentirane na projekte

  • Što je kompanija orijentirana na projekte?
  • Kako djeluje?
  • Koje su prednosti i mane?

 

 

Sustavi i ponašanja u upravljanju projektima

  • Organizacijski zahtjevi za kontrolu.
  • Utjecaj lošeg planiranja investicija.
  • Primjeri procesa planiranja projekta vodećih kompanija.
  • Savjeti o pokretanju prijelaza kompanije orijentirane na projekte.

Organizacijska podrška i projektni tim

  • Koje su potrebe Vaše organizacije kako bi postala kompanija orijentirana na projekte?
  • Koja je uloga uprave u uspostavljanju i održavanju kompanije koja je orijentirana na projekte?
  • Primjeri kako to rade vodeće kompanije.

RADIONICA: Procjena organizacijske podrške
Sudionici će ocijeniti organizacijsku podršku projektnim timovima od strane njihovih kompanija i mjerenje rezultata s obzirom na istraživačke podatke BMC-a koji obuhvaćaju mnoge internacionalne kompanije.

Projektni timovi kao sastavni dijelovi

  • Ljudski faktor u kompanijama koje su orijentirane na projekte.
  • Primjeri modela karijera vodećih projektno orijentiranih kompanija.
  • Poboljšanje upravljanja projektom kroz trening, procjenu ponašanja i planiranje akcija.

RADIONICA: Lista procjene upravljanja projektima
Sudionici će ocijeniti koliko dobro upravljaju projektom.

Upravljanje projektima-Upravljanje projektima uprave


Upravljanje projektima uprave
Najbolji praktični rad & posljednji trendovi...
napredne ideje & tehnike...složeni internacionalni projekti


Kao član uprave odgovorni ste za sve veći broj multifunkcionalnih, složenih projekata. Ovaj intenzivan i interaktivan program visokog stupnjaosmišljen posebno za menadžere i izvršne direktore zadužene za projekt ili s iskustvom linearnog menadžmentaznatno će proširiti Vaše sposobnosti, pružajući Vam bogatstvo visoko stručnih i praktičnih informacija. Seminar Vam nudi najnovije ideje, alate, tehnike i sustave koji se mogu upotrijebiti u upravljanju multifunkcionalnih timova. Ovaj je program iznimno dostignuće u isticanju važnih problema i njihovih rješenja.

 

TRAJANJE
2 ili 3 dana po 8 radnih sati

 

KOME JE NAMIJENJEN?
Ovaj je seminar namijenjen iskusnim voditeljima projekata koji su zainteresirani za usvajanje naprednih rješenja kombinacijom predavanja, važećih primjera i izmjene iskustva sudionika iz različitih djelatnosti i kulturalnih pozadina.

 

CILJEVI
Seminar će Vam pomoći:

  • Podijeliti detaljan uvid o upravljanju projektima s nekim od vodećih svjetskih kompanija.
  • Razviti holistički pristup upravljanju projektima, uzimajući u obzir organizacijske zahtjeve, ljude, kulturalna, timska i poslovna pitanja.
  • U razumijevanju naprednih rješenja upravljanja projektima te njihovoj primjeni u složenim i internacionalnim projektima.
  • Usredotočiti se na stvarne probleme i njihovo uspješno rješenje.
  • Naučiti kako primijeniti tehnike mjerenja i kako izraditi pozitivne planove napretka.
Pregled programa

Sustavi i ponašanja planiranja projekta (posljednja dostignuća)

  • Nužne odrednice izvedbenog plana projekta.
  • Pet osnovnih elemenata planiranja projekta.
  • Definicija projekta i ciklusi suglasnosti.
    Cilj:ugovor
  • Strukturiranje i organiziranje složenih timova projekata i zadataka.
    Cilj:odgovornost.
  • Izrada rasporeda složenih projekata, zadataka i izvora prihoda.
    Cilj: komunikacije.
  • Postavljanje osnova izvedbe, plana proračuna i nepredviđenih situacija.
    Cilj: kontrola.

Radionica: Strukturiranje i organizacija
Sudionici će podijeliti iskustvo prikladnog upravljanja planiranjem i kontrolom projekata i programa svojih kompanija i predložiti rješenja spomenutim problemima.
 

Organizacijska podrška projektnih timova

  • Nacrt organizacije za upravljanje projektom.
  • Novi pristupi i trendovi različitih područja djelovanja .
  • Utjecaj različitih kultura, vrijednosti i stilova upravljanja na organizacijsku učinkovitost.
  • Korištenje izvršnih odbora, grupa i timova za potporu organizaciji.

Radionica: Organizacijska podrška
Sudionici dijele organizacijska sredstva i izazove kako bi pružili podršku multifunkcionalnim projektnim timovima i predložili rješenja.

Radionica: Procjena Vaše organizacijske podrške
Sudionici će ocijeniti organizacijsku potporu koju je njihova kompanija pružila projektnim timovima te izmjeriti rezultate s obzirom na podatke istraživanja prikupljene od strane BMC-a koji obuhvaćaju široki spektar internacionalnih kompanija

Ponašanja kontrole projekta

  • Najosnovniji uvjeti kontrole kompanije i njenih projekata.
  • Kontrola projekta u multiprojektnom okruženju.
  • Mjerenje uspješnosti i metode izvješća.
  • Izrada sustava izvješća.

Upravljanje rizikom projekta

  • Što podrazumijevamo “rizikom"?
  • Upravljanje rizikom u radnom okolišu.
  • Kako procijeniti rizik?

 

Upravljanje projektom kao metoda upravljanja

  • Projektni timovi kao sastavni dio tvrtke.
  • Posljednji trendovi u “upravljanju projektima“ i multifunkcionalnim timovima.
  • Utjecaj različitosti među nacionalnim, organizacijskim i osobnim kulturama i vrijednostima.
  • Organizacijske sastavnice uspješnog upravljanja projektom.

Radionica: Lista procjene upravljanja projektom
Sudionici će procijeniti koliko dobro upravljaju projektom.

Promjene u školama

 


Revolucija ili evolucija u školama?
Upravljanje promjenama u školama

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen ravnateljima škola kao i svima u obrazovnom sustavu koji žele ili moraju uvesti promjene.

SVRHA SEMINARA

Razumjeti promjene u obrazovnom sustavu i naučiti njima upravljati.

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara razumjeti zašto dolazi do promjena, tko i što su pokretači promjena te koji su uvjeti nužni za uspješno provođenje promjena. Moći će definirati sudionike u promjenama te zainteresirane strane. Naučit će temelje komunikacije sa zainteresiranim stranama. Ovladat će s najmanje tri modela za upravljanje promjenama. Steći će uvid u planiranje promjena, komunikaciju i motivaciju. Znat će razlikovati individualne, organizacijske i sistemske promjene kao i razliku između upravljanja i vođenja ljudi te njihove paradokse.
 

  • Od vas očekuju da uvedete promjene, a ne razumijete ni zašto ni kako?
  • Vaši kolege su za promjene, ali od vas očekuju da im kažete što i kako da rade ?
  • Sve ste potrebno promijenili, a problemi su i dalje ostali ?
  • Nije vam jasno zašto se ljudi protive promjenama koje su za njihovo dobro?
  • Promjena je naišla na otpor kod onih od kojih ste to najmanje očekivali?
  • Vaši nadređeni ne razumiju da je promjena nužna?

POTREBNO PREDZNANJE

Nužno je radno iskustvo u projektima ili radnim skupinama u obrazovnim sustavu.

NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE

U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od iznošenja teorije potkrijepljene prepoznatljivim primjerima iz života i kratkim diskusijama.
U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.

MATERIJALI

U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja, dodatne materijale o pojedinim tehnikama ili metodama te različite pomoćne instrumente za pripremu i vođenje promjena.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.


TEME SEMINARA

Uloga ravnatelja

Promjene

  • Promjene u društvu, tehnologiji i obrazovanju
  • Zašto obrazovne reforme ne uspijevaju
  • Pogreške pri uvođenju promjena
  • Vrste, uzroci i pokretači
  • Sudionici u promjenama i njihove uloge i interesi

Modeli za upravljanje promjenama

  • ADKAR
  • LGIM
  • 8P

Individualne promjene

Organizacijske promjene

Sistemske promjene

Tehnike upravljanja promjenama

  • Planiranje
  • Komunikacija
  • Motivacija
  • Osnove upravljanja projektima

Upravljanje i vođenje

  • Razlike
  • Paradoksi
     
PREDAVAČ

 Predrag Pale je pokretao i vodio raznolike projekte: od sasvim malih do nacionalnih, od kratkotrajnih do višegodišnjih, u najrazličitijim područjima ljudske djelatnosti. Svi su ti projekti pokretali veće ili manje promjene. Te su inicijative nailazile koliko na nekritične pobornike i promotore koji su neopravdano napuhavali značaj i očekivane posljedice promjena, toliko i na ogorčene protivnike koji su vjerovali da se tim promjenama uništava struka, duša ili nešto treće.
Iako je uglavnom u poziciji pionira i „vjetra promjena“, u nekim aspektima rada i života i sam je reakcionaran, tradicionalan, protivnik promjene. Promatrajući sebe i druge, učeći više na svojim neuspjesima nego na „pobjedama“, slušajući znanje, iskustvo i mudrost svjetskih stručnjaka za upravljanje promjenama stvorio je svoju „recepturu“ za uspješno upravljanje promjenama u životu, poslu i društvu. Priznate i suvremene teorije isprepliće svojim pogledom na upravljanje promjenama pomažući polaznicima da jašu na valovima promjena s radošću na licu.
Primjenom IKT-a u obrazovanju se aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90tih. Prvi je u Hrvatskoj na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja.

 

Uciti ili ne uciti?

 


Učiti ili ne učiti?
Kada, kako i zašto (se) obrazovati?

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen zaposlenima i nezaposlenima, izvršiteljima i voditeljima, stratezima i vlasnicima. Svima koji razmišljaju da bi možda trebali obrazovati sebe ili druge.

SVRHA SEMINARA

Olakšati razumijevanje i donošenje odluke kada, kako, zašto i koga obrazovati. Pomoći prilikom odabira obrazovanja.

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara znati odrediti kad treba učiti i koga školovati. Razlikovat će metode poučavanja i znati odabrati optimalnu za njihove potrebe. Znat će kako provesti natječaj za pružatelja obrazovnih usluga i kako objektivno ocijeniti dobivene ponude. Znat će zahtijevati potrebne elemente prije i poslije samog školovanja. Razumjet će nove obrazovne metode i tehnologije, njihove prednosti i nedostatke. Znat će koje mjere moraju primijeniti kako bi se stečeno znanje i primjenjivalo u praksi. Upoznat će se s temeljnim propisima koji se odnose na obrazovanje odraslih u RH te s različitim mogućnostima financiranja obrazovanja zaposlenih.
 

  • Govore Vam da biste trebali školovati sebe ili druge, a niste sigurni zašto ?
  • Niste sigurni koga školovati ?
  • Je li vam riječ „obrazovanje“ sinonim za nešto naporno, mučno i dosadno?
  • Obasipaju Vas ponudama za tečajeve?
  • Već ste bili na školovanjima, ali u tome ne vidite neki jasan plan?
  • Što je to e-learning i može li zamijeniti klasične tečajeve?

POTREBNO PREDZNANJE

Završena srednja škola. Poželjno je, iako ne nužno, radno iskustvo.

NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE

U formi je seminara, traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.

MATERIJALI

U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali koje polaznici dobivaju na uporabu.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.


TEME SEMINARA

Kada učiti

  • Što treba znati
  • Koliko treba znati

Koga školovati

  • Kada i koliko školovati sebe
  • Kada i koliko školovati podređene
  • Kako izabrati koga školovati

Koje vrste školovanja postoje

  • Formalno, neformalno i informalno školovanje
  • Oblici školovanja
    • Seminari
    • Tečajevi
    • Radionice
    • Konferencije
    • Coaching
  • Metode poučavanja
  • Skupine polaznika

Nove tehnologije u obrazovanju

  • E-learning
  • Distance education

Kako osigurati da se stečeno znanje i koristi

Propisi koji se odnose na obrazovanje

Načini financiranja školovanja

PREDAVAČ

 Predrag Pale obožava „aha efekt“ u očima svojih učenika. Njegovi studenti kažu da se i najteži predmet može razumjeti ako ga on predaje, a njegove ispite hvale kao ugodno iskustvo na kojem se još može i naučiti. Teže nego ravnatelje škola bilo mu je poučavati devetogodišnjake. Osim formalnog školovanja od gotovo 20 godina, školovao se na 30-tak vrhunskih seminara, tečajeva i radionica u Hrvatskoj i diljem svijeta, na prestižnim ustanovama i kod jedinstvenih pojedinaca. Imao je privilegiju učiti od stvarnih majstora struke, ali i iskusiti seminare na kojima se pitao: „na što ja to trošim vrijeme!“. Desetak se godina bavi primjenom računala i mreža u obrazovanju, snažno vjeruje u korisnost tehnologije i čovjeka kao učitelja. Savjetuje o obrazovanju i upravljanju znanjem pojedince, male i velike organizacije i projekte. Čest je pozvani predavač na domaćim i međunarodnim događajima.
 
 
Za ovaj seminar je moguće prijaviti PDU bodove pri PMI (Project Management Institute) u kategoriji B ("Continuing Education")!
 
 
vezano.jpg
Pogledajte i:
Upravljanje znanjem

IKT u formalnom obrazovanju

 


E-learning za novu školu
IKT u formalnom obrazovanju

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen svima koji aktivno, izravno ili neizravno, sudjeluju u formalnom obrazovanju: nastavnicima, autorima i izdavačima obrazovnih materijala, upravama obrazovnih ustanova, agencijama nadležnim za obrazovanje, planerima i stratezima obrazovanja.

SVRHA SEMINARA

Razumjeti svojstva IKT-a (informacijsko-komunikacijskih tehnologija) s aspekta obrazovanja, uočiti društvene trendove i prepoznati moguće koristi u formalnom obrazovanju.

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara uočavati promjene u društvu koje potiču promjene u formalnom obrazovanju kao i promjene koje ga zaobilaze. Razumjet će temeljna svojstva IKT-a, posebno s obrazovnog aspekta. Razlikovat će vrste digitalnih obrazovnih materijala i načine primjene IKT-a u obrazovanju. Poznavat će barem jedan višekoračni put uvođenja IKT-a u obrazovnu ustanovu, nužne preduvjete za takav poduhvat, pojedinačne korake te neke metode mjerenja uspješnosti
 

  • Niste sigurni što zapravo e-learning sve znači?
  • Smatrate da jedino živi učitelj može nekoga zaista poučiti?
  • Ne znate kako iskoristiti informacijsku tehnologiju u obrazovanju?
  • Bojite se da će Vas računalo zamijeniti u učionici?
  • Ne vidite čemu tolika buka oko
    e-learning-a, kada se škole nisu promijenile stoljećima pa neće ni sada?

POTREBNO PREDZNANJE

Nužno je iskustvo u formalnom obrazovnom sustavu te osnovno korištenje računala.

NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE

U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima.
U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.

MATERIJALI

Tijekom predavanja se koriste predavačevi prezentacijski materijali i primjeri primjene IKT-a u nastavi. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referentne izvore.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.


TEME SEMINARA

Razlozi za primjenu IKT-a u obrazovanju

  • Promjene u društvu
  • IKT i njezina svojstva
  • Promjene u obrazovanju

Postupak primjene

  • Uvođenje IKT-a u obrazovanje
  • Nužni uvjeti za uvođenje IKT-a

Koristi i načini primjene IKT-a u obrazovanju

  • Koristi i faze primjene IKT-a
  • Digitalni udžbenici
  • Nastava na daljinu

 

PREDAVAČ

 Predrag Pale se primjenom IKT-a u obrazovanju aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90-tih. Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju i razvoju interneta u RH je čvrsta uvjerenost u njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje. Već desetak godina svi kolegiji koje vodi na fakultetu imaju svoje web stranice s materijalima potrebnim studentima. Prvi je u Hrvatskoj na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima i ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja.

IKT u cjeloživotnom obrazovanju

 


E-learning u poduzeću
IKT u cjeloživotnom obrazovanju

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen svima koji imaju potrebu za učenjem „uz rad“ ili organiziraju obrazovanje drugih.

SVRHA SEMINARA

Razumjeti svojstva IKT-a s aspekta obrazovanja, uočiti koristi i prednosti i prepoznati moguće koristi u svojoj organizaciji za cjeloživotno obrazovanje „iz rada i uz rad“.

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara razumjeti temeljna svojstva IKT-a, posebno s obrazovnog aspekta. Moći će pozicionirati IKT u obrazovanju, a obrazovanje u širem području upravljanja znanjem. Razlikovat će vrste digitalnih obrazovnih materijala, metode učenja i poučavanja na daljinu i načine primjene IKT-a u obrazovanju. Poznavat će kriterije za odabir digitalnih materijala te nužne uvjete za njihovo uvođenje u obrazovanje u organizaciji.
 

  • Niste sigurni što zapravo e-learning sve znači ?
  • Smatrate da jedino živi učitelj može nekoga zaista poučiti ?
  • Ne znate kako u svojoj organizaciji iskoristiti informacijsku tehnologiju za obrazovanje ?
  • Mislite da je bolja knjiga u ruci nego na CD-u ?
  • Znate mnogo ljudi koji su krenuli na on-line tečaj, ali ga nisu završili

POTREBNO PREDZNANJE

Nužno je iskustvo rada u nekoj organizaciji, barem srednjoškolsko obrazovanje, te osnovno korištenje računala.

FORMA, TRAJENJE I METODOLOGIJA

U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima.
U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.

MATERIJALI

U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali i primjeri primjene IKT-a u obrazovanju. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referentne informacije.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.


TEME SEMINARA

Razlozi za primjenu IKT u obrazovanju

  • Promjene u društvu
  • IKT i njezina svojstva
  • Promjene u obrazovanju

Koristi i načini primjene IKT u obrazovanj

  • Koristi i faze primjene IKT
  • Posljedice obrazovanja na proizvodnju
  • Primjenjivost IKT kod nisko obrazovanih zaposlenika
  • Digitalni udžbenici
  • Nastava na daljinu

Velika slika

  • Upravljanje znanjem
  • Obrazovanje u upravljanju znanjem
  • IKT u obrazovanju

Postupak primjene

  • Odabir digitalnih materijala
  • Povezivanje s drugim oblicima učenja
  • Nužni uvjeti za uvođenje IKT

 

PREDAVAČ

 Predrag Pale se primjenom IKT-a aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90-tih. Od samog početka profesionalnog rada stvarao je proizvode i usluge za krajnjeg korisnika te ga je podjednako interesirao problem učenja dizajnera, proizvođača i krajnjeg korisnika. Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju i razvoju interneta u RH je čvrsta uvjerenost u njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje. Već desetak godina svi njegovi predmeti imaju svoje web stranice sa svim materijalima potrebnim studentima. Prvi je u HR na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima i ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja. Pokretač je i koautor nekih od prvih on-line tečajeva u Hrvatskoj.

 

vezano.jpgPogledajte i:

Upravljanje projektima - Uvod u upravljanje projektima


Upravljanje projektima - uvodni seminar


Ako malo razmislite, svaki je naš rad niz projekata – bio on manji ili veći. Svatko od nas ima klijente kojima isporučuje dobra ili usluge, unutar ili izvan organizacije. Stoga, u svijetu u kojem se od nas stalno traži da radimo brže i domišljatije, nema li smisla biti organiziran što je to više moguće?

Posebno osmišljen za brzo učenje, jednodnevnog formata, ovaj Vam seminar pokazuje kako pokrenuti, pratiti i mjeriti Vaše projekte i ljude koji su u njih uključeni dovršavajući ih - uvijek - u skladu sa raspoloživim vremenom i novcem.
 

TRAJANJE
1 dan

KOME JE NAMIJENJEN?
Svatko tko je nadležan za izvršenje projekta ili zadatka može profitirati ovim seminarom, bez obzira na zvanje ili zanimanje. Naš je seminar upravljanja projektima koristio tisućama menadžera diljem svijeta koji svakodnevno koriste tehnike procesa upravljanja projektom.

CILJEVI
Ovaj je seminar osmišljen tako da pridonosi stjecanju osnovnih vještina koje svaki projekt vide kao proces koji ima logičan početak, sredinu i kraj. Nakon programa bit ćete potpuno spremni primijeniti tehnike upravljanja projektom neposredno na vaš posao.

 

Pregled programa

Modul jedan

  • Koje su tehnike upravljanja projektom?
  • Zašto su toliko bitne za kontrolu organizacije rada?
  • Zašto su Vam potrebne?
  • Kako će pomoći  Vama i Vašim kolegama?
  • Kako će to pomoći poboljšanju organizacije Vašeg rada i Vašoj organizaciji drugih?

Modul dva

  • Kako postaviti ciljeve projekta?
    Ključ k uspješnom upravljanju projektom i izbjegavanje skupih pogrešaka.
  • Kako raspodijeliti posao: tko što radi i zašto?
  • Kako organizirati projekt?
    Pitanje odgovornosti i vlasništva,koji je član projekta nositelj odgovornosti?
  • Kako napraviti raspored za najbolje rezultate?
    Kako provjeriti napredovanje rada?
  • Kako napraviti plan proračuna projekta koji će mjeriti Vaš uspjeh?
  • Kako pridobiti ostale da investiraju i podrže projekt?

Modul tri

  • Kako ocjeniti što ste naučili?
  • Što ste naučili i kako se ocjeniti sukladno s najboljim primjerima iz prakse?
  • Kako dalje napredovati pri korištenju procesa upravljanja projektom?

Modul četiri

  • Organiziranje Vašeg slijedećeg projekta: ocjena?
  • Pregled onoga što ste danas već naučili?
  • Trebate li naučiti još nešto?
  • Kako to napraviti?

Projektni timovi i komunikacija


Upravljanje projektima: Projektni timovi i komunikacija

 

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen projektnim menadžerimai voditeljima timova, menadžerima zaduženima za razvoj, inženjerima, marketinškim stručnjacima, istraživačima, građevinskim menadžerima, članovima timova koje vode podaktivnosti te svima koji rade na projektima.

CILJEVI

Seminar pomaže u razvoju niza upravljačkih znanja i vještina koje su potrebne na različitim razinama projektne odgovornosti. Sudionici će naučiti upravljati ljudskim resursima i konfliktnim situacijama te koristiti učinkovite načine komunikacije i tehnike motiviranja.

POTREBNO PREDZNANJE

Sudionicima nije potrebno predznanje iz projektnog menadžmenta, ali je poželjno iskustvo rada na projektima.

NAČIN IZVEDBE

Koristi se metodika teorijske prezentacije i sudjelovanja u radionicama.

MATERIJALI

Bilješke s prezentacijskim slajdovima i rezultati radionica.

TRAJANJE

2 dana po 8 radnih sati

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na engleskom jeziku

BROJ POLAZNIKA

grupe od najviše 20 polaznika

PREGLED TEMA

Metoda upravljanja projektimatimovi:

  • karakteristike ljudske strane projektnog menadžmenta
  • odgovornosti, autoritet i udruživanje
  • razumijevanje dinamike snaga unutar timova
  • organizacija odnosa i projektni tim
  • utjecaji nacionalnih, organizacijskih i individualnih kulturnih vrijednosti

Projektni voditelj/menadžer:

  • osnove vođenja
  • model vođenja za kontinuirano unapređivanje

Kreiranje i izgradnja projektnog tima:

  • izbor učinkovitog multifunkcionalnog projektnog tima
  • timsko donošenje odluka, delegiranje i konsenzus
  • utjecaj kulture na uspješnost tima
  • utjecaji stila rješavanja problema i stila upravljanja na uspješnost i kreativnost tima
  • konflikti među članovima tima, funkcionalnim menadžerima i projektnim menadžerima
  • poboljšanje komunikacije između projektnih menadžera i uprave

Radionica: Određivanje vlastitog stila upravljanja
Sudionici će prepoznati vlastiti stil rješavanja problema i naučiti tehnike iskorištavanja svoje jake strane te kako biti u prednosti u odnosu na druge.  

Radionica: Situacijsko projektno planiranje
U simulaciji projekta, sudionici će imati priliku iskusiti kako upravljanja i rješavanja problema utječu na rezultate tima, komunikaciju i produktivnost.

Komunikacija i motivacija:

  • tehnike unapređenja projektne komunikacije
  • uspješni rezultati sastanaka
  • projektni ured i kontrolna soba
  • poticanje timskog sudjelovanja
  • poticanje samomotivacije i izvrsnih rezultata
  • tehnike motiviranja pojedinaca u timu
  • bavljenje problematičnim ljudima i ponašanjima

Vještine vođenja:

  • dvije dimenzije vođenja i učinkoviti stilovi vođenja
  • situacijsko vođenje
  • prilagođavanje vlastitoga upravljačkog stila zahtjevima određenih situacija

Radionica: Određivanje vlastitog stila vođenja
Sudionici će prepoznati vlastiti stil vođenja i vlastitu sposobnost da se prilagode zahtjevima pojedinih situacija.  

Radionica: Određivanje najprikladnijeg stila vođenja
U radnim će grupama sudionici ocijeniti najprikladniji stil vođenja za različite projektne situacije.

Radionica: Projektne situacije
Završna radionica omogućit će sudionicima da kao projektni voditelji na stvarnim projektima riješe probleme tipične za projektne timove sastavljene od ljudi iz raznih dijelova organizacije.

PREDAVAČI

Nur Ergüder, PMP
Bob Gibson, PMP
Anthony Eve, PMP, MAPM  
Roberto D. Gavazzi, Principal consultant

 

vezano.jpgPogledajte i:
Upravljanje projektima: Principi i metode
Pripremni seminar za PMP certifikacijski ispit

Upravljanje projektima principi i metode


Upravljanje projektima: Principi i metode

 

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen projektnim menadžerimai voditeljima timova, menadžerima zaduženima za razvoj, inženjerima, marketinškim stručnjacima, istraživačima, građevinskim menadžerima, članovima timova koje vode podaktivnosti te svima koji rade na projektima.

CILJEVI

Seminar pomaže u razvoju niza upravljačkih znanja i vještina koje su potrebne na različitim razinama projektne odgovornosti. Sudionici će naučiti kako strukturirati projekte postavljanjem realnih ciljeva, kako koristiti učinkovite alate za raspored i planiranje resursa te primjenu sustava kontrole projekta.

POTREBNO PREDZNANJE

Sudionicima nije potrebno predznanje iz projektnog menadžmenta, ali je poželjno iskustvo rada na projektima.

NAČIN IZVEDBE

Koristi se metodika teorijske prezentacije i sudjelovanja u radionicama.

MATERIJALI

Bilješke s prezentacijskim slajdovima i rezultati radionica.

TRAJANJE

3 dana po 8 radnih sati.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na engleskom jeziku.

BROJ POLAZNIKA

Grupe od najviše 20 polaznika.

PREGLED TEMA

Metoda upravljanja projektima - principi i metode:

  • jedinstvene osobine projekata
  • pet osnovnih funkcija projektnog menadžmenta
  • uloga projektnog menadžera

Radionica: Procjena sposobnosti za projektni menadžment
Alat koji će Vam pomoći da procjenite svoje prednosti i slabosti  u projektnom menadžmentuuvid u vlastite i tuđe poglede na njih

Radionica: Akcijski plan za poboljšanje i promjenu
Sudionici će sastaviti popis osobnih akcijskih točaka na koje će se fokusirati po povratku u svoje organizacije.  

Učinkovito planiranje projekata:

  • pet osnovnih elemenata pri planiranju projekata
  • definiranje projektnih ciljeva
  • razvoj strukture poslova (WBS)
  • projektna organizacija

Radionica: Struktura i organizacija projekta
Sudionici će u radnim grupama kreirati strukturu poslova na zadanom projektu i usporediti rezultate s drugim sudionicima.

Organizacija projektnih timova:

  • organizacijske strukture
  • upravljanje projektima

Realno vremensko planiranje:

  • razlike u faznim i paralelnim projektima
  • upotreba GANT mape
  • PERT i CMP mrežne tehnike
  • alociranje i balansiranje resursa
  • prerada rasporeda aktivnosti – optimiranje kritičnih puteva
  • uspostava temeljne izvedivosti i proračuna
  • izvedbeni plan projekta

Radionica: Vremensko planiranje projekta, razvoj plana resursa i kompromisi na projektu
Sudionici će ponovo u radnim grupama kreirati raspored projekta metodom kritičnog puta i plan resursa za zadani projekt s prijašnje radionice.

Kontrolne tehnike projekata:

  • principi kontrole projekata
  • kontrola kvalitete, rasporeda i proračuna
  • mjerenje rezultata i metode izvještavanja
  • tehnike prikaza projektnih informacija upravi

Radionica: Kontrola projekta
U istim radnim grupama priprema se sustav za izvještavanje na projektu planiranom na prijašnjim radionicama. Sudionici će sami odlučiti što će mjeriti i kada, kako će izvještavati i zašto

Upravljanje rizicima projekata:

  • upotreba jednostavnih i djelotvornih tehnika za analizu rizika

PREDAVAČI

Nur Ergüder, PMP
Bob Gibson, PMP
Anthony Eve, PMP, MAPM  
Roberto D. Gavazzi, Principal consultant



vezano.jpgPogledajte i:
Upravljanje projektima: Projektni timovi i komunikacija
Pripremni seminar za PMP certifikacijski ispit