Upravljanje projektima - farmacijski prokekti
|
||||||
TRAJANJE
CILJEVI
|
||||||
|
||||||
|
|
||||||
TRAJANJE
CILJEVI
|
||||||
|
||||||
|
Upravljanje projektom za IT/IS projekte |
|||||||||||||||||
Ravnotežom iskušanih alata i tehnika, te upravljanjem projektnim timovima
do uspješnosti u IT/IS projektima.
|
|||||||||||||||||
Snažna globalna konkurencija zahtijeva pritisak korporacija na osoblje kako bi isporučili proizvode i usluge na tržište. Isporučiti prvi, osigurati kvalitetu, imati kvalificiranu radnu snagu, službu za korisnike i tijesno kontroliran proračun samo su neki čimbenici potrebni za opstanak među konkurencijom. IT specijalisti imaju značajnu ulogu u podršci isporuke korporativnih proizvoda i usluga dizajniranjem, izgradnjom i postavljanjem sustava podrške korporativnih potreba. Kako se to postiže? Koje su vještine potrebne? Tko je uključen u rad?
KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN Voditelji projekta, nedavno imenovani voditelji projekta, menadžeri razvoja novih proizvoda, programeri, analitičari, analitičari sustava, supervizori, voditelji tima /radne grupe, članovi projektnog tima, administrativno osoblje projekta, izvršni direktori, menadžeri istraživanja i razvoja, voditelji poslovanja, MIS menadžeri, menadžeri razvoja sustava, svi oni koji su povezani s isporukom IT projekata na vrijeme i u granicama proračuna profitirat će ovim programom. Program ima dva modula. Sudjelovanjem u oba dijela steći ćete i tehničke know-how i interpersonalne vještine pomoću kojih ćete voditi visoko kvalitetne projekte u granicama određenoga vremena i novca. Module ne morate pohađati u isto vrijeme. PRVI DIO ĆE VAM POMOĆI:
DRUGI ĆE VAM DIO POMOĆI
|
|||||||||||||||||
PREGLED PROGRAMA
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
Upravljanje internacionalnim međukulturalnim
projektnim timovima
|
||||||||
Globalno konkurencijsko tržište daje znatnu prednost onim organizacijama koje najbolje upravljaju projektima. Timovi inženjeringa često su ključni za uspjeh cijele organizacije. Tehničko vodstvo mora usvojiti nove vještine i sposobnosti iznad svojih funkcionalnih uloga kako bi postigli rezultate visoke kvalitete na vrijeme i u okviru proračuna.Ovaj program pruža posebno prilagođena iskustva učenja za razvoj modernih vještina vođenja kako biste učinkovito poslovali u Vašoj tvrtki ali i globalno.
CILJEVI
|
||||||||
|
||||||||
|
|
||||
KOME JE NAMIJENJEN?
CILJEVI
|
||||
|
||||
|
|
||||
TRAJANJE
KOME JE NAMIJENJEN?
CILJEVI
|
||||
|
||||
|
Revolucija ili evolucija u školama? |
||||||
Upravljanje promjenama u školama
|
||||||
KOME JE NAMIJENJEN Seminar je namijenjen ravnateljima škola kao i svima u obrazovnom sustavu koji žele ili moraju uvesti promjene. SVRHA SEMINARA Razumjeti promjene u obrazovnom sustavu i naučiti njima upravljati.
POTREBNO PREDZNANJE
Nužno je radno iskustvo u projektima ili radnim skupinama u obrazovnim sustavu.
Predrag Pale je pokretao i vodio raznolike projekte: od sasvim malih do nacionalnih, od kratkotrajnih do višegodišnjih, u najrazličitijim područjima ljudske djelatnosti. Svi su ti projekti pokretali veće ili manje promjene. Te su inicijative nailazile koliko na nekritične pobornike i promotore koji su neopravdano napuhavali značaj i očekivane posljedice promjena, toliko i na ogorčene protivnike koji su vjerovali da se tim promjenama uništava struka, duša ili nešto treće.
Iako je uglavnom u poziciji pionira i „vjetra promjena“, u nekim aspektima rada i života i sam je reakcionaran, tradicionalan, protivnik promjene. Promatrajući sebe i druge, učeći više na svojim neuspjesima nego na „pobjedama“, slušajući znanje, iskustvo i mudrost svjetskih stručnjaka za upravljanje promjenama stvorio je svoju „recepturu“ za uspješno upravljanje promjenama u životu, poslu i društvu. Priznate i suvremene teorije isprepliće svojim pogledom na upravljanje promjenama pomažući polaznicima da jašu na valovima promjena s radošću na licu. Primjenom IKT-a u obrazovanju se aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90tih. Prvi je u Hrvatskoj na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja. |
Učiti ili ne učiti? |
||||||
Kada, kako i zašto (se) obrazovati?
|
||||||
KOME JE NAMIJENJEN Seminar je namijenjen zaposlenima i nezaposlenima, izvršiteljima i voditeljima, stratezima i vlasnicima. Svima koji razmišljaju da bi možda trebali obrazovati sebe ili druge. SVRHA SEMINARA Olakšati razumijevanje i donošenje odluke kada, kako, zašto i koga obrazovati. Pomoći prilikom odabira obrazovanja.
POTREBNO PREDZNANJE
Završena srednja škola. Poželjno je, iako ne nužno, radno iskustvo.
Predrag Pale obožava „aha efekt“ u očima svojih učenika. Njegovi studenti kažu da se i najteži predmet može razumjeti ako ga on predaje, a njegove ispite hvale kao ugodno iskustvo na kojem se još može i naučiti. Teže nego ravnatelje škola bilo mu je poučavati devetogodišnjake. Osim formalnog školovanja od gotovo 20 godina, školovao se na 30-tak vrhunskih seminara, tečajeva i radionica u Hrvatskoj i diljem svijeta, na prestižnim ustanovama i kod jedinstvenih pojedinaca. Imao je privilegiju učiti od stvarnih majstora struke, ali i iskusiti seminare na kojima se pitao: „na što ja to trošim vrijeme!“. Desetak se godina bavi primjenom računala i mreža u obrazovanju, snažno vjeruje u korisnost tehnologije i čovjeka kao učitelja. Savjetuje o obrazovanju i upravljanju znanjem pojedince, male i velike organizacije i projekte. Čest je pozvani predavač na domaćim i međunarodnim događajima.
|
E-learning za novu školu |
||||||
IKT u formalnom obrazovanju
|
||||||
KOME JE NAMIJENJEN Seminar je namijenjen svima koji aktivno, izravno ili neizravno, sudjeluju u formalnom obrazovanju: nastavnicima, autorima i izdavačima obrazovnih materijala, upravama obrazovnih ustanova, agencijama nadležnim za obrazovanje, planerima i stratezima obrazovanja. SVRHA SEMINARA Razumjeti svojstva IKT-a (informacijsko-komunikacijskih tehnologija) s aspekta obrazovanja, uočiti društvene trendove i prepoznati moguće koristi u formalnom obrazovanju.
POTREBNO PREDZNANJE
Nužno je iskustvo u formalnom obrazovnom sustavu te osnovno korištenje računala.
Predrag Pale se primjenom IKT-a u obrazovanju aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90-tih. Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju i razvoju interneta u RH je čvrsta uvjerenost u njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje. Već desetak godina svi kolegiji koje vodi na fakultetu imaju svoje web stranice s materijalima potrebnim studentima. Prvi je u Hrvatskoj na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima i ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja.
|
E-learning u poduzeću |
||||||
IKT u cjeloživotnom obrazovanju
|
||||||
KOME JE NAMIJENJEN Seminar je namijenjen svima koji imaju potrebu za učenjem „uz rad“ ili organiziraju obrazovanje drugih. SVRHA SEMINARA Razumjeti svojstva IKT-a s aspekta obrazovanja, uočiti koristi i prednosti i prepoznati moguće koristi u svojoj organizaciji za cjeloživotno obrazovanje „iz rada i uz rad“.
POTREBNO PREDZNANJE
Nužno je iskustvo rada u nekoj organizaciji, barem srednjoškolsko obrazovanje, te osnovno korištenje računala.
Predrag Pale se primjenom IKT-a aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90-tih. Od samog početka profesionalnog rada stvarao je proizvode i usluge za krajnjeg korisnika te ga je podjednako interesirao problem učenja dizajnera, proizvođača i krajnjeg korisnika. Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju i razvoju interneta u RH je čvrsta uvjerenost u njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje. Već desetak godina svi njegovi predmeti imaju svoje web stranice sa svim materijalima potrebnim studentima. Prvi je u HR na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima i ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja. Pokretač je i koautor nekih od prvih on-line tečajeva u Hrvatskoj.
|
Upravljanje projektima - uvodni seminar |
||||
TRAJANJE
KOME JE NAMIJENJEN?
CILJEVI
|
||||
|
||||
|