Sadržaj seminara:
1. Općenito o troškovima
-
Koje osnovne vrste troškova imamo (fiksni-varijabilni; operativni-investicije)?
-
Kako pratimo troškove?
-
Primjeri iz realnih situacija
-
Povratna informacija od polaznika o troškovima u njihovoj tvrtci, vježba
-
Makroekonomska situacija i troškovi tvrtke
2. Načini upravljanja troškovima
-
Kako prepoznajemo kritične troškove u tvrtci?
o Kako odrediti i postaviti prioritete za smanjivanje troškova?
o Određivanje rizika u smanjivanju troškova
o Primjeri (vježbe & timski rad)
-
Aktivnosti u kontroli (smanjivanju) kritičnih troškova
o Određivanje aktivnosti u dovođenju troškova u optimalne/minimalne okvire.
o Uloga pojedinih dijelova tvrtke (računovodstva, kontrolinga, svih ostalih)
o Evaluacija tijekom postupka smanjivanja troškova
-
Primjeri
o Nekoliko primjera uspješnog prepoznavanja i smanjivanja troškova, vježba
3. Troškovi i organizacija
-
Optimizacija organizacije i utjecaj na troškove
4. Zaključak - najvažnije poruke iz predavanja
-
Trebaju li se svi troškovi (jednako) rezati?
-
Prepoznavanje prioriteta i željenog rezultata rezanja troškova – omjer uloženog i dobivenog
Način predavanja:
-
50% teorije, 50 % primjera
-
vizualno
-
interaktivno