Upravljanje troškovima u kriznim vremenima - BM


Upravljanje troškovima u kriznim vremenima
 


Sadržaj seminara:

1. Općenito o troškovima

  • Koje osnovne vrste troškova imamo (fiksni-varijabilni; operativni-investicije)?
  • Kako pratimo troškove?
  • Primjeri iz realnih situacija
  • Povratna informacija od polaznika o troškovima u njihovoj tvrtci, vježba
  • Makroekonomska situacija i troškovi tvrtke

 

2. Načini upravljanja troškovima

  • Kako prepoznajemo kritične troškove u tvrtci?
    Kako odrediti i postaviti prioritete za smanjivanje troškova?
    o Određivanje rizika u smanjivanju troškova
    o Primjeri (vježbe & timski rad)
  • Aktivnosti u kontroli (smanjivanju) kritičnih troškova
    o Određivanje aktivnosti u dovođenju troškova u optimalne/minimalne okvire.
    o Uloga pojedinih dijelova tvrtke (računovodstva, kontrolinga, svih ostalih)
    o Evaluacija tijekom postupka smanjivanja troškova
  • Primjeri
    Nekoliko primjera uspješnog prepoznavanja i smanjivanja troškova, vježba

3. Troškovi i organizacija  

  • Optimizacija organizacije i utjecaj na troškove

4. Zaključak - najvažnije poruke iz predavanja

  • Trebaju li se svi troškovi (jednako) rezati?
  • Prepoznavanje prioriteta i željenog rezultata rezanja troškovaomjer uloženog i dobivenog



Način predavanja:

  • 50% teorije, 50 % primjera
  • vizualno
  • interaktivno