Metode upravljanja projektima

 

Metode upravljanja projektima

 

  • Upravljanje projektima uprave
  • Najbolji praktični rad & posljednji trendovi...
  • Napredne ideje & tehnike...
  • Složeni internacionalni projekti

                                            

Kao član uprave odgovorni ste za sve veći broj multifunkcionalnih, složenih projekata. Ovaj intenzivan i interaktivan program visokog stupnjaosmišljen posebno za menadžere i izvršne direktore zadužene za projekt ili s iskustvom linearnog menadžmentaznatno će proširiti Vaše sposobnosti, pružajući Vam bogatstvo visoko stručnih i praktičnih informacija. Seminar Vam nudi najnovije ideje, alate, tehnike i sustave koji se mogu upotrijebiti u upravljanju multifunkcionalnim timovima. Ovaj je program iznimno dostignuće u isticanju važnih problema i njihovih rješenja.

 

KOME JE NAMIJENJEN?

Ovaj je seminar namijenjen iskusnim voditeljima projekata koji su zainteresirani za usvajanje naprednih rješenja kombinacijom predavanja, važećih primjera i izmjene iskustva sudionika iz različitih djelatnosti i kulturalnih pozadina.

 

CILJEVI

Seminar će Vam pomoći:

·        Podijeliti detaljan uvid o upravljanju projektima s nekim od vodećih svjetskih kompanija.

·        Razviti holistički pristup upravljanju projektima, uzimajući u obzir organizacijske zahtjeve, ljude, kulturalna, timska i poslovna pitanja.

·        U razumijevanju naprednih rješenja upravljanja projektima te njihovoj primjeni u složenim i internacionalnim projektima.

·        Usredotočiti se na stvarne probleme i njihovo uspješno rješenje.

·        Naučiti kako primijeniti tehnike mjerenja i kako izraditi pozitivne planove napretka.

 

Pregled programa

Sustavi i ponašanja planiranja projekta (posljednja dostignuća)

·        Nužne odrednice izvedbenog plana projekta.

·        Pet osnovnih elemenata planiranja projekta.

·        Definicija projekta i ciklusi suglasnosti. Cilj:ugovor

·        Strukturiranje i organiziranje složenih timova projekata i zadataka. Cilj:odgovornost.

·        Izrada rasporeda složenih projekata, zadataka i izvora prihoda. Cilj: komunikacije.

·        Postavljanje osnova izvedbe, plana proračuna i nepredviđenih situacija. Cilj: kontrola.

Radionica: Strukturiranje i organizacija

Sudionici će podijeliti iskustvo prikladnog upravljanja planiranjem i kontrolom projekata i programa svojih kompanija i predložiti rješenja spomenutim problemima.

 

Organizacijska podrška projektnih timova

·        Nacrt organizacije za upravljanje projektom.

·        Novi pristupi i trendovi različitih područja djelovanja .

·        Utjecaj različitih kultura, vrijednosti i stilova upravljanja na organizacijsku učinkovitost.

·        Korištenje izvršnih odbora, grupa i timova za potporu organizaciji.

Radionica: Organizacijska podrška

Sudionici dijele organizacijska sredstva i izazove kako bi pružili podršku multifunkcionalnim projektnim timovima i predložili rješenja.

 

Radionica: Procjena Vaše organizacijske podrške

Sudionici će ocijeniti organizacijsku potporu koju je njihova kompanija pružila projektnim timovima te izmjeriti rezultate s obzirom na podatke istraživanja prikupljene od strane BMC-a koji obuhvaćaju široki spektar internacionalnih kompanija

 

Ponašanja kontrole projekta

·        Najosnovniji uvjeti kontrole kompanije i njenih projekata.

·        Kontrola projekta u multiprojektnom okruženju.

·        Mjerenje uspješnosti i metode izvješća.

·        Izrada sustava izvješća.

Upravljanje rizikom projekta

·        Što podrazumijevamo “rizikom"?

·        Upravljanje rizikom u radnom okolišu.

·        Kako procijeniti rizik?

Upravljanje projektom kao metoda upravljanja

·        Projektni timovi kao sastavni dio tvrtke.

·        Posljednji trendovi u “upravljanju projektima“ i multifunkcionalnim timovima.

·        Utjecaj različitosti među nacionalnim, organizacijskim i osobnim kulturama i vrijednostima.

·        Organizacijske sastavnice uspješnog upravljanja projektom.

Radionica: Lista procjene upravljanja projektom

Sudionici će procijeniti koliko dobro upravljaju projektom

Informacijska_sigurnost_za_rukovoditelje

 

Informacijska sigurnost za rukovoditelje

 

SVRHA SEMINARA

Svrha predavanja je razumjeti koje i kakve sve opasnosti, od koga i od čega, prijete svakom korisniku Interneta, odnosno čak i korisnicima računala koja nemaju spoj na Internet ta kako se štititi.

                                   

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon predavanja prije svega razumjeti svoju ulogu u osiguranju informacijske sigurnosti, propise koji ih na to obvezuju i koji im u tome pomažu te tijela i organizacije na koje se mogu osloniti. Također će imati pregled opasnosti koje prijete podacimaračunalima, mrežama i aplikacijama njihovih organizacija. Razumjet će tko je sve potencijalni napadač na njihovu sigurnost, kojim se tehnikama koriste, na koji način im olakšavamo, a na koji otežavamo napad. Razumjet će mogućnosti i ograničenja tehnologije za zaštitu računala, komunikacija i podataka.

              

  • Jesu li provale u računala zaista tako proširene kao što se priča?
  • Koliko je to stvarno opasno za vašu organizaciju?
  • Koliko košta informacijska sigurnost?
  • Jeste li vi osobno odgovorni pred zakonom?
  • Tko predstavlja najveću opasnost za sigurnost vaših informacija?
  • Koji je prvi korak koji morate poduzeti?
     

TEME

Što treba štititi

·        Što je sve predmet informacijske sigurnosti?

·        Primarni, sekundarni i tercijarni podaci

Napadači

·        Tko su sve napadači

·        Zašto napadaju

·        Kako napadaju

Metode i tehnike napada

·        Krađe i provale

·        Prisluškivanje

·        Iskorištavanje ranjivosti i propusta

·        Social engineering

Upravljanje informacijskom sigurnošću

·        Nadležne osobe i njihove uloge

·        ISMS

·        Što je to sigurnosna politika

Mjere zaštite

·        Tehničke mjere

·        Provjera ranjivosti

Zakoni, propisi i norme

Tijela i organizacije

Kolaboracijski alati

 

Kolaboracijski alati

 

Kolaboracijski alati stvoreni su kako bi komunikacija unutar tima bila jednostavnija, pristupačnija, brža i uspješnija. Nakon osnovnih kolaboracijskih alata poput ploče za pisanje i flipchartova, zavladali su softverski alati kao što su grupni online kalendari, konferencije, Dropbox, Google Docs, Slack i slični. Svi oni pokazali su se neprocjenjivima za timski rad, zbog čega će vam ovaj seminar pokazati načine na koji oni funkcioniraju, kako ih najbolje iskoristiti te koji je alat najbolje izabrati za pojedinu situaciju.

 

Moglo bi Vas zanimati...

25 benefits of Collaboration Platforms

12 Project Management and Collaboration Tools

Five Ways you can Benefit from Online Collaboration

Upravljanje multinacionalnim projektima

 

Upravljanje multinacionalnim projektima

 

Globalno konkurencijsko tržište daje znatnu prednost onim organizacijama koje najbolje upravljaju projektima. Timovi inženjeringa često su ključni za uspjeh cijele organizacije. Tehničko vodstvo mora usvojiti nove vještine i sposobnosti iznad svojih funkcionalnih uloga kako bi postigli rezultate visoke kvalitete na vrijeme i u okviru proračuna.Ovaj program pruža posebno prilagođena iskustva učenja za razvoj modernih vještina vođenja kako biste učinkovito poslovali u Vašoj tvrtki, ali i globalno.

                         

Vašim sudjelovanjem ovdje, timovi će inženjeringa pod Vašim vodstvom u budućnosti uspješnije djelovati.

 

CILJEVI

Ovaj će Vam seminar pomoći:

·        Uspostaviti vodstvo pomoću učinkovitog planiranja, kontrole i izvješća s projektnim timom.

·        Postati učinkovitiji kao tehnički voditelj-menadžer.

·        Stvoriti i izgraditi tehničke timove.

·        Uspostaviti uspješnu komunikaciju u timu, s upravom i klijentima.

·        Motivirati članove tehničkog tima za bolje rezultate i predanost.

 

PREGLED PROGRAMA

Kultura: Što je i kako učimo o njoj?

·        Kultura je uvijek relativna.

·        Kulturne razine.

·        Strategije učenja za povećavanje kompetencije u drugim kulturama.

·        Tri stupnja međukulturalne kompetencije.

Komuniciranje preko kultura

·        Jezična pitanja.

·        Čitanje između redaka: Razumijevanje meta-komunikacije.

·        Implicitni i eksplicitni model kulture.

Individualne razlike u međukulturalnom kontekstu

·        Zašto različiti poslovi privlače različite tipove ljudi.

·        Bijeg od “mi protiv njih“ mentaliteta.

·        Izgradnja učinkovitih multifunkcionalnih timova i radnih odnosa.

·        Poslovanje s pojedincima, ne kulturama.

Upravljanje internacionalnim projektnim timovima i radnim grupama

·        Česti uzroci neslaganja i neučinkovitost.

·        Potencijalne prednosti i mane.

·        Prilog: Analiza slučaja.

·        Pripremanje tima za učinkovito djelovanje.

Kulture organizacija

·        Izvori organizacijske kulture i vrijednosti.

·        Četiri arhetipa organizacijske kulture.

·        Razumijevanje kulture Vaše organizacije.

·        Organizacijska kultura i voditelj projekta kao pojedinac.

Poboljšanje Vaše međukulturalne učinkovitosti

·        Ključne vještine međukulturalne kompetencije.

·        Uloga stereotipova.

·        Kružno naspram spiralnom učenju.

·        Razvijanje usporednih kanala.

·        Znati kada se i do koje mjere prilagoditi.

Kako organizacijska kultura utječe na svakodnevne interakcije

·        Organizacijska kultura kao izvor usklađivanja i smjernica u organizaciji.

·        Vjerovanja, norme i vrijednosti: Podudarnosti organizacijske i nacionalne kulture.

·        Razvoj učinkovitih odnosa preko organizacijskih i kulturnih granica.

·        Kako razlike organizacijske kulture mogu preuveličati ili umanjiti nacionalne kulturne razlike.

Upravljanje rizikom na projektu

 

Upravljanje rizikom na projektima

 

OPIS SEMINARA

Projekti su po prirodi riskantni događaji. Ako ne postoji rizik, neka aktivnost možda i nije projekt. Na ovom seminaru sudionici će naučiti prepoznati, ocijeniti i minimalizirati rizike u vježbi planiranja projekta. Projektni plan sastoji se uglavnom od šest stvari, projektnih ciljeva (zahtjeva, rezultata), strukture poslova (WBS), organizacije projekta, projektnog kalendara, temeljnog plana projekta (proračuna) i upravljanja rizicima.

 

Tijekom seminara polaznici će se upoznati s jednostavnim modelom upravljanja rizicima: od identifikacije i kategorizacije rizika, preko procjene i evaluacije, procesa određivanja prioriteta rizika kojima ćemo posvetiti pažnju tijekom projekta, do definiranja preventivnih aktivnosti i akcija koje ćemo poduzeti kada dođe do situacije uvjetovane pojavom rizika.

 

Upravljanje rizicima mali je, ali izuzetno važan korak u upravljanju projektima koji voditeljima projekta i timu pomaže da ostvari kvalitetne rezultate planirane projektom.

 

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen novim i iskusnim voditeljima projekata kojima su potrebne učinkovite, ali jednostavne tehnike za upravljanje rizikom na projektima.

 

TEME

·        Što su rizici?

·        Identifikacija i kategorizacija

·        Kvalitativna i kvantitativna procjena i evaluacija

·        Određivanje prioriteta rizika

·        Definiranje preventivnih aktivnosti

·        Odgovor na nastanak rizične situacije

Vjestine upravljanja zaposlenicima

VJEŠTINE UPRAVLJANJA ZAPOSLENICIMA

 

Paket rukovoditeljskih vještina sadržava 10 edukacija koje menadžeru pomažu da od “šefa” postane timski vođa, odnosno da istodobno ima vrhunske rezultate i naklonost svojih zaposlenika. Korištenje ovog paketa također je fleksibilno, što znači da menadžer može izbaciti određene segmente obrazovanja ili utjecati na trajanje i željeni obujam svakog od njih.

 

Menadžer i mentor

Obrazovanje zaposlenika – kada i kako?

Poticanje i razvoj kreativnosti zaposlenika

Emocionalna inteligencija u organizaciji

Upravljanje promjenama u organizaciji

Upravljanje vremenom zaposlenika

Učinkovito komuniciranje u timovima i organizacijama

Upravljanje konfliktima

 Upravljanje projektnim timovima

Udaljeni (remote) projektni timovi

Osobne vjestine

MENADŽERSKI PAKETI

A) OSOBNE VJEŠTINE

Paket osobnih vještina za menadžere sastoji se od 12 edukacija uz fleksibilnost izvedbe. To znači da menadžer može izbaciti određene segmente obrazovanja ili utjecati na trajanje i željeni obujam svakog elementa obrazovanja.

 

Prepoznavanje poslovnih trendova

Upravljanje znanjem

Prezentacijske vještine

Suvremeno poslovno komuniciranje

Emocionalna inteligencija u organizaciji

Pregovaračke vještine za top menadžment

Kako delegirati poslove

Upravljanje promjenama u organizaciji

Upravljanje vremenom

Upravljanje sastancima

Upravljanje konfliktima

Upravljanje stresom

EDUKACIJE ZAPOSLENIKA

EDUKACIJE  ZAPOSLENIKA
    
        
OBUKA NOVIH
ZAPOSLENIKA
 
USAVRŠAVANJE STARIH 
ZAPOSLENIKA
 
 
Paket edukacija za zaposlenike može se izvoditi na dvije razine, ovisno o potrebama organizacije. Postoje osnovna i napredna razina pri čemu osnovna označava edukaciju sasvim novih zaposlenika a napredna unaprjeđenje vještina starih zaposlenika. Izbor ovog programa pruža opciju fleksibilnosti što znači da klijent može izbaciti određene segmente obrazovanja ili utjecati na trajanje i željeni obujam pojedinih elemenata.

 

Upravljanje znanjem

Prezentacijske vještine

Razvoj vlastite kreativnosti

MindMapping

Office alati

Suvremeno poslovno komuniciranje

Emocionalna inteligencija u organizaciji

Online sastanci

Upravljanje vremenom

Upravljanje sastancima

 Upravljanje stresom

Event menadžment