Učinkovito komuniciranje u timovima i organizacijama

 

Učinkovito komuniciranje u timovima i organizacijama

 

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen osobama koje su angažirane na projektima kao članovi projektnog tima ili kao voditelji projekata. Onima koji su imali prilike raditi na projektima to će biti prilika da dodatno razviju svoje interpersonalne vještine, da svoja iskustva u timskom radu analiziraju i da razmotre probleme s kojima se najčešće susreću pri radu u timovima. Polaznici koji do sada nisu radili na projektima upoznat će se s metodom timskog rada, specifičnostima i temeljnim principima te će također razviti svoje vještine rada s drugim ljudima.

 

CILJEVI

Polaznici će po završetku seminara imati razumijevanje rada u timovima, bit će svjesni različitih uloga koje pojedine osobe preuzimaju u timovima, uloge voditelja tima i njegove odgovornosti, te će biti sposobni izraditi plan komunikacija na manje složenom projektu.

 

TEME

Uvod u timski rad

·        Projekti se rade u timovima

·        Planiranje ljudskih resursa na projektu

·        Kompetencije i sinergija tima

Karakteristike timova

·        Odabir ljudi u timu

·        Kompetencije članova projektnog tima

·        Ponašanje ljudi u timu

·        Razvoj tima

Uloge u timu

·        8 prefereiranih uloga u timu

Radionica: SamoprocjenaPrvi izbor uloge u timu (Belbin)

·        Odgovornosti u timu

·        Stručnjaci

Radionica: Sinergija tima U radnim grupama polaznici pripremaju plan konkretnog projekta. Kroz međusobnu interakciju upoznaju različite uloge u timu. Na kraju se radi usporedba rezultata među timovima. Koji je tim postigao sinergiju?

Razvoj tima

·        Faze razvoja tima

·        Trening

·        Team building

·        Priznanje i nagrađivanje

Voditelj projekta - Projektni menadžer

·        Uloga voditelja projekta

·        Odabir voditelja tima

·        Karakteristike voditelja tima

·        Upravljanje timom

Komunikacija na projektu

·        Karakteristike

·        Planiranje komunikacije i distribucija informacija

·        Izvještavanje o rezultatima

·        Upravljanje očekivanjima

·        Konflikti

Udaljeni timovi

Upravljanje vremenom zaposlenika

 

Upravljanje vremenom zaposlenika

 

U današnjem užurbanom poslovnom svijetu vrijeme je najvažniji resurs, a njegovo pravilno korištenje ključno je za poslovni uspjeh. Naučite vješto upravljati vremenom svojih zaposlenika kako bi oni što učinkovitije iskoristili dan i svoje radne zadatke izvršili na vrijeme. Znanje upravljanja tuđim vremenom pomoći će Vam da bolje upravljate vlastitim i da ga ne trošite na nepotrebne zadatke.

 

Moglo bi Vas zanimati...

What Great Bosses Know about Helping Staff Manage Time

Effective Time Management Techniques To Teach Your Employees

How To Help Fix Your Employee's Time Management Problem
 

Uprav zaposl - Upravljanje promjenama

Upravljanje promjenama u organizaciji

 

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara razumjeti zašto dolazi do promjena, tko su pokretači promjena i koji su nužni uvjeti za uspješno provođenje promjena. Moći će definirati sudionike i zainteresirane strane. Naučit će temelje komunikacije sa zainteresiranim stranama. Ovladat će najmanje trima modelima za upravljanje promjenama. Steći će uvid u planiranje promjena, komunikaciju i motivaciju. Znat će razlikovati individualne, organizacijske i sistemske promjene kao i razliku između upravljanja i vođenja ljudi te njihove paradokse.

              

 

Od Vas očekuju da uvedete promjene, a ne razumijete ni zašto ni kako?

Vaši kolege su za promjene, ali od Vas očekuju da im kažete što i kako da rade ?

Sve ste potrebno promijenili, a problemi su i dalje ostali ?

Nije Vam jasno zašto se ljudi protive promjenama koje su za njihovo dobro?

Promjena je naišla na otpor kod onih od kojih ste to najmanje očekivali?

Vaši nadređeni ne razumiju da je promjena nužna?

 

POTREBNO PREDZNANJE

Nužno je radno iskustvo u projektima ili radnim skupinama.

 

MATERIJALI

U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja, dodatne materijale o pojedinim tehnikama ili metodama te različite pomoćne instrumente za pripremu i vođenje promjena.

 

TEME SEMINARA

Promjene

·        Vrste, uzroci i pokretači

·        Sudionici u promjenama i njihove uloge i interesi

Individualne promjene

Organizacijske promjene

Upravljanje i vođenje

·        Razlike

·        Paradoksi

Modeli za upravljanje promjenama

·        ADKAR

·        LGIM

·        8P

Tehnike upravljanja promjenama

·        Planiranje

·        Komunikacija

·        Motivacija

Sistemske promjene

Uprav zaposl Emocionalna inteligencija

 

Emocionalna inteligencija u organizaciji

 

KOME JE NAMIJENJENO:

Predavanje je namijenjeno menadžerima svih razina, voditeljima timova, te svima koji se žele profesionalno i osobno usavršavati.

SVRHA PREDAVANJA:

Osvijestiti važnost emocija u radu sa nadređenima i podređenima. Naučiti vješto vladati svojim i tuđim emocionalnim reakcijamaUkazati na mogućnosti i načine povećanja osobnog emocionalnog kapaciteta. Shvatiti zašto emocionalna inteligencija predstavlja snažan indikator uspješnosti.

OČEKIVANI REZULTAT:

U ovoj edukaciji ćete naučiti prepoznati, kontrolirati  i utjecati na  svoje i tuđe emocije sa svrhom učinkovitijeg funkcioniranja u organizaciji.

 

Moglo bi Vas zanimati...

Inspiring Employee Engagement through Emotional Intelligence

High Emotional Intelligence: What EQ Brings to the Workplace

Bringing Emotional Intelligence to the Workplace

Poticanje i razvoj kreativnosti zaposlenika

 

Poticanje i razvoj kreativnosti zaposlenika

 

Kreativnost je vrlo bitna značajka kvalitetnog zaposlenika. Iako se od zaposlenih uglavnom zahtijeva što preciznije izvršavanje postavljenih zadataka, povremeno moraju pridonijeti vlastitim idejama i prijedlozima. Ne postoji nekreativan zaposlenik, već samo nemotiviran. Vaša je dužnost kao menadžera da potičete i zahtijevate kreativnost od svojih zaposlenika. Naučite kako iskoristiti kreativne potencijale svojih zaposlenika za zajednički osobni i poslovni napredak.

 

Moglo bi Vas zanimati...

5 Ways to Foster Creativity at Work

Ten ways to encourage creative thinking

6 Ways to Unleash Creativity in the Workplace
 

Obrazovanje zaposlenika – kada i kako?

 

Obrazovanje zaposlenikakada i kako?

 

SVRHA SEMINARA

Olakšati razumijevanje i donošenje odluke kada, kako, zašto i koga obrazovati. Pomoći prilikom odabira obrazovanja.

 

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara znati odrediti kad treba učiti i koga školovati. Razlikovat će metode poučavanja i znati odabrati optimalnu za njihove potrebe. Znat će kako provesti natječaj za pružatelja obrazovnih usluga i kako objektivno ocijeniti dobivene ponude. Znat će zahtijevati potrebne elemente prije i poslije samog školovanja. Razumjet će nove obrazovne metode i tehnologije, njihove prednosti i nedostatke. Znat će koje mjere moraju primijeniti kako bi se stečeno znanje i primjenjivalo u praksi. Upoznat će se s temeljnim propisima koji se odnose na obrazovanje odraslih u RH te s različitim mogućnostima financiranja obrazovanja zaposlenih.

 

TEME

Kada učiti

·        Što treba znati

·        Koliko treba znati

Koga školovati

·        Kada i koliko školovati sebe

·        Kada i koliko školovati podređene

·        Kako izabrati koga školovati

Koje vrste školovanja postoje

·        Formalno, neformalno i informalno školovanje

·        Oblici školovanja

-         Seminari

-         Tečajevi

-         Radionice

-         Konferencije

-         Coaching

-         Metode poučavanja

-         Skupine polaznika

Nove tehnologije u obrazovanju

·        E-learning

·        Distance education

Kako osigurati da se stečeno znanje i koristi

Propisi koji se odnose na obrazovanje

Načini financiranja školovanja

Menadžer i mentor

 

Menadžer i mentor

 

KOME JE NAMIJENJEN

Radionica je namijenjena svima koji žele poboljšati komunikaciju i suradnju u poslovnom okruženju; vlasnicima tvrtki i članovima uprava; linijskim i projektnim menadžerima, menadžerima za razvoj ljudskih potencijala i stručnjacima za organizacijski razvoj  te svima onima koji žele istražiti nove načine komuniciranja i izgradnje međuljudskih odnosa.

 

Ciljevi

Polaznike uputitinajvažnije primjene coachinga.

Coaching principi čine podlogu upravljačkih ponašanja i interakcija te omogućavaju potpuna učinkovitosti ljudi u poslovnom okruženju kao i temeljnu preobrazbu menadžerskog stila i kulture. Coaching je vrlo učinkovit u razotkrivanju istinitih vrijednosti  bez kojih poslovna učinkovitost nikad ne bi mogla biti optimizirana.

Kroz primjere i analogije iz poslovanja iz sporta dati uvid u situacije u kojima se primjenjuje caching.

Polaznicima dati tabelu standardnih pitanja, koja formiraju osnovu coaching sastanka.

Kroz istraživačku radionicu posvetiti pažnju prenošenju dubljeg razumijevanja coaching principa kroz rastavljanje elemenata coachinga na dijelove i davanjem primjera kroz strukturirani coaching sastanak. Potpuna integracija u menadžerski stil doći će samo kroz vrijeme i praksu.

Polaznici će tijekom radionice isprobati različiti uloge u procesu coaching sastanka kako bi stekli uvid u proces i bolje razumjeli svoju kao i poziciju klijenta.

 

PREGLED PROGRAMA

·        Spektar coaching vještina

·        Kako početi, voditi i završiti  

·        Model GROW

·        Stjecanje povjerenja i rapport

·        Ugovaranje, odnosno stjecanje povjerenja

·        Rapport  

·        Zrcaljenje  

·        Slušanje  

·        Snažna pitanja u GROW modelu

·        Kriteriji ocjenjivanja  

·        Odgovornost u coachingu  

·        Svjesnost u coachingu  

·        Otpori i blokade kao prijatelji coachinga  

·        Kako koristiti snažna pitanja?  

·        Prakticiranje coachinga

·        Završavanje coaching programa

·        Istražite svoj model coachinga

·        Meditacija

Upravljanje stresom

 

Upravljanje stresom

Stress Management

 

SVRHA SEMINARA:

Pomoći polaznicima/icama u upravljanju stresom što označava niz aktivnosti koje poduzimaju osoba i organizacija u svrhu smanjenja uzroka stresa.

 

OČEKIVANI REZULTAT:

Osposobljavanje zaposlenih za uspješno suočavanje s neizbježnim stresom i njegovim savladavanjem, da bi se na minimum svele negativne posljedice za čovjeka i organizaciju.

 

PREGLED TEMA:

dubinske antistres tehnike (4 faze)

preventivno djelovanje na stres

·        razumjeti proces stresa

·        osvijestiti stresore i reakcije na njih

·        uvježbati antistres trening

·        naučiti tehnike relaksacije

·        uvježbati tehnike opuštanja i abreagiranja (oslobađanja od napetosti)

·        osvijetliti modele stresa

·        naučiti pratiti sebe i svoje reakcije

·        naučiti individualne metode upravljanja stresom

teorijski okvir:

·        što je stres, što su stresori?

·        izvori stresa na radnom mjestuindividualni i organizacijski pritisci

·        podražajni, reakcijski, kognitivni modeli stresa

·        osobne varijable u procesu stresa

·        okolinske i medijacijske varijable u procesu stresa

·        posljedice stresa: kognitivno, emotivno i socijalno funkcioniranje

·        strategije upravljanja stresom: individualne, organizacijske

antistres tehnikekratke (vizualizacija, disanje, tehnike tjelesnog abreagiranja, relaksacija)

antistres program, psiho-bio higijena, lokus kontrole i samopercepcija

Upravljanje konfliktima

 

Upravljanje konfliktima

 

Kako pristupiti sukobu na konstruktivan način?

 

  • Govore Vam da se sukobi trebaju rješavati tako da su obje strane zadovoljne, ali Vam još nitko nije pokazao kako se to zapravo radi?
  • Rado biste prepoznali  konfliktnu situaciju prije nego što nastupi „krizno stanje“?
  • Kada se nađete u konfliktnoj situaciji, niste sigurni koje su Vam sve mogućnosti na raspolaganju?
  • Zanima Vas što se krije iza agresivnog, a što iza pasivnog pristupa sukobu?
  • Želite saznati koja je razlika između kompromisa i konsenzusa?

 

SVRHA INTERAKTIVNOG PREDAVANJA

Smanjiti broj sukoba, a one neizbježne brzo razriješiti na obostrano zadovoljstvo i sa što manje neugodnih emocija.

 

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon predavanja znati prepoznati sukob već u najranijoj fazikad je to ne sasvim jasan osjećaj neugode. Znat će razlikovati i sve sljedeće faze sukoba sve do one posljednje koja prerastakrizu. Upoznat će se s tri osnovna pristupa sukobu: agresivni, pasivni i asertivni. Razumjet će da je uobičajeni način rješavanja sukoba u pravilu „automatski“, nesvjestan, uvjetovan našim ranijim iskustvima, navikama i vjerovanjima. Iskušat će metode pomoću kojih svoje stare, nesvjesne načine reakcije na sukob mogu zamijeniti novim, svjesno odabranim i konstruktivnim pristupom koji će im donijeti mir i zadovoljstvo. Naučit će kako pristupiti sukobima koji (im) se čine nerješivima.

 

TEME

Razumijevanje sukoba

·        Pristup sukobu

·        Prisjećanje osobnog iskustva sukoba

·        Razine sukoba

Win-win pristup

·        Kako se ponašamo u sukobu

·        Model za razumijevanje ponašanja u sukobu

·        Principi win-win pristupa

·        Što ako se win-win pristup čini nemogućim

·        Sukob i temeljna vjerovanja o sebi i drugima

Upravljanje sastancima Edukacije zaposlenika

Upravljanje sastancima

 

SVRHA SEMINARA

Omogućiti da se smanji broj nepotrebnih sastanka te da održani sastanci budu korisni, uspješni i učinkoviti.

 

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon edukacije znati kako kvalitetno sudjelovati na sastanku te pripremiti i/ili voditi sastanke. Znat će i koje korake poduzeti da se učvrste i provedu zaključci sa sastanka. Moći će definirati svoju i uloge drugih na sastanku. Razumjet će koji su najbolji načini za održavanje sastanaka. Prepoznat će sastanke kojima ne moraju prisustvovati, te kako ih izbjeći. Naučit će i kako sastanke zamijeniti efikasnijim oblicima rada. Upoznat će i nove načine i tehnike održavanja sastanaka, njihove prednosti i nedostatke, nužne uvjete te načine realizacije. Dobit će uvid u neke načine da se utječe na loše sastanke kao i neke tehnike da se iskoristi vrijeme provedeno na lošem sastanku.

Opcionalno će polaznici biti upoznati s posebnostima sastanaka u kojima sudjeluju pripadnici različitih kultura.

              

  • Sjećate li se zaključaka posljednjeg sastanka kojem ste prisustvovali ?
  • Možete li ostati budnima na sastancima ?
  • Je li vam riječ „sastanak“ sinonim za „dosadno“ ?
  • Osjećate li užas na pomisao da morate voditi sastanak ?

 

TEME

·        Za što su sastanci korisni

·        Vođenje sastanka

·        Poslije sastanka

·        Odlučivanje na sastancima

·        Vrste sastanaka

·        Kako izbjeći sastanke

·        Priprema sastanka

·        Što raditi na lošem sastanku

·        Sastanci „na daljinu“

·        Multikulturni sastanci