Edukacije zaposlenika Upravljanje vremenom

Upravljanje vremenom

 

Efektivno i efikasno upravljanje svojim i tuđim vremenom je presudna vještina u današnjem svijetu koji živi „internetskom brzinom“. To je temeljna vještina koja se usmjerava na uštedu  i racionalnu uporabu vremena kao dragocjenog i oskudnog resursa te na razvoj metoda i tehnika za unapređivanje metode rada i efikasnost korištenja vremena. Na ovoj edukaciji ćete naučiti kako uspješno planirati vrijeme u svrhu što boljeg planiranja  i organiziranja svakodnevnih aktivnosti zaposlenika. Također ćete naučiti kako da svoje vrijeme trošite na prave poslove i probleme te kako ostvariti što bolje rezultate.

Upravljanje promjenama u organizaciji

 

Upravljanje promjenama u organizaciji

 

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara razumjeti zašto dolazi do promjena, tko su pokretači promjena i koji su nužni uvjeti za uspješno provođenje promjena. Moći će definirati sudionike i zainteresirane strane. Naučit će temelje komunikacije sa zainteresiranim stranama. Ovladat će najmanje trima modelima za upravljanje promjenama. Steći će uvid u planiranje promjena, komunikaciju i motivaciju. Znat će razlikovati individualne, organizacijske i sistemske promjene kao i razliku između upravljanja i vođenja ljudi te njihove paradokse.

              

 

  • Od Vas očekuju da uvedete promjene, a ne razumijete ni zašto ni kako?
  • Vaši kolege su za promjene, ali od Vas očekuju da im kažete što i kako da rade ?
  • Sve ste potrebno promijenili, a problemi su i dalje ostali ?
  • Nije Vam jasno zašto se ljudi protive promjenama koje su za njihovo dobro?
  • Promjena je naišla na otpor kod onih od kojih ste to najmanje očekivali?
  • Vaši nadređeni ne razumiju da je promjena nužna?

 

POTREBNO PREDZNANJE

Nužno je radno iskustvo u projektima ili radnim skupinama.

 

MATERIJALI

U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja, dodatne materijale o pojedinim tehnikama ili metodama te različite pomoćne instrumente za pripremu i vođenje promjena.

 

TEME

Promjene

·        Vrste, uzroci i pokretači

·        Sudionici u promjenama i njihove uloge i interesi

Individualne promjene

Organizacijske promjene

Upravljanje i vođenje

·        Razlike

·        Paradoksi

Modeli za upravljanje promjenama

·        ADKAR

·        LGIM

·        8P

Tehnike upravljanja promjenama

·        Planiranje

·        Komunikacija

·        Motivacija

Sistemske promjene

Kako delegirati poslove

 

Kako delegirati poslove

 

Uspješno delegiranje ključan je čimbenik uspješnog upravljanja projektima. Međutim, delegiranja se mnogi voditelji projekata boje. Zabrinjava ih da posao koji delegiraju neće biti dobro obavljen. Rokovi se neće poštivati. Ne vjeruju da će suradnja i timski rad uspjeti; oni moraju većinu poslova obaviti sami, a ostale direktno nadzirati.

 

Međutim, samo delegiranje mora se obaviti na pravilan način. Upravljanje projektima ovisi o delegiranju zbog jednostavnog pravila podjele posla: tim koji je usredotočen na jedan ili dva određena zadatka efikasniji je i produktivniji od tima koji žonglira višestrukim zadacima. Jedna osoba ne može biti “sve” u projektu ili biznisu. Što veća primjena laissez-faire doktrine, to bolje. Najbolji menadžer je onaj koji najmanje upravlja.

 

Moglo bi Vas zanimati...

7 Strategies for Delegating Better and Getting More Done

Delegating Leadership

Seven ways to improve your delegating skills

Pregovaracke vjestine

 

Pregovaračke vještine za top menadžment

 

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara prepoznati pregovaračke situacije čak i kad ih zateknu, kad i nisu očekivali i pripremali se za njih. S druge strane, naučit će se temeljito pripremiti za pregovore, sastaviti i voditi pregovarački tim do poželjnog rezultata, ali i prepoznati trenutak za odustajanje od daljnjih pregovora.

Očekuje se da će polaznici biti korak bliže upravljanju svojim emocijama i emocijama drugih strana u pregovorima.

Razlikovat će bilateralno i multilateralno pregovaranje te načine pristupanja konfliktu. Poseban je naglasak na savezništvima: prepoznavanju potencijalnih saveznika, uzajamnih interesa, ali i područja sukoba.

              

  • Je li Vam teško reći „NE“ kad Vas nešto zamole?
  • Je li Vam mučno u želucu od pomisli da morate tražiti povišicu?
  • Je li Vam teško kad morate nešto prodavati ili „prodavati“?
  • Izluđuju li Vas djeca kad treba ići u krevet ili odabrati odjeću?
  • Koliko često gledate predstavu koju ste Vi odabrali?
  • Pretvara li se često neki Vaš obični razgovor u mukotrpne pregovore?

 

TEME

Prepoznavanje pregovaračkih situacija

·        u poslovnom okruženju

·        u privatnom/obiteljskom okruženju

·        u usputnim situacijama

Kad moramo/želimo pregovarati

Zašto pregovaramo

·        svrha pregovora

·        ciljevi pregovaranja

Priprema za pregovore

·        definiranje vlastitih ciljeva

·        definiranje BATNA-e

·        odabir strategije

win-lose

win-win

·        upoznati drugu stranu

·        skiciranje mogućih scenarija

Vođenje pregovora

·        pregovarački tim i uloge u njemu

·        vrijeme i mjesto pregovora

·        stanke u pregovorima i odustajanje od pregovora

·        zapisivanje dogovorenog

·        rješavanje sukoba

Upravljanje vlastitim emocijama

·        prepoznavanje i odvajanje osobnog od službenog stava

·        predviđanje vlastitih emocija

·        izražavanje emocija

Upravljanje tuđim emocijama

·        predviđanje emocija

·        poticanje emocija

·        ublažavanje emocija

Savezništva

·        uloga i gradnja savezništava

·        prepoznavanje potencijalnih saveznika

·        definiranje zajedničkih interesa

·        prepoznavanje potencijalnih sukoba

Simulacija pregovora

·        bilateralnih

·        multilateralnih

Emocionalna inteligencija u organizaciji

 

Emocionalna inteligencija u organizaciji

 

KOME JE NAMIJENJENO:

Predavanje je namijenjeno menadžerima svih razina, voditeljima timova, te svima koji se žele profesionalno i osobno usavršavati.

SVRHA PREDAVANJA:

Osvijestiti važnost emocija u svakodnevnom životu i radu. Naučiti prepoznati svoje i tuđe emocionalne reakcije. Upoznati sudionike s mogućim načinima učenja i kontrole emocionalnih reakcija. Ukazati na mogućnosti i načine povećanja osobnog emocionalnog kapaciteta.

OČEKIVANI REZULTAT:

U ovoj edukaciji ćete naučiti prepoznati, kontrolirati  i utjecati na  svoje i tuđe emocije sa svrhom učinkovitijeg funkcioniranja u organizaciji.

 

Moglo bi Vas zanimati...

Why You Need Emotional Intelligence To Succeed

How Emotional Intelligence Became a Key Leadership Skill

5 Ways To Boost Your Emotional Intelligence

Suvremeno_poslovno_komuniciranje

Suvremeno poslovno komuniciranje

Prioritet svakog poslovnog čovjeka je izvrsnom komunikacijom profesionalno predstaviti svoju organizaciju, osigurati razumijevanje u timu i poboljšati rezultate poslovanja. Vješta komunikacija znači poslovni uspjeh. Ova edukacija uči kako dobro slušati i davati povratnu informaciju, kako razgovarati u poslovnom okruženju da bi rezultati uvijek išli Vama u korist i koje Vam suvremene komunikacijske tehnologije i aplikacije svakako trebaju biti u malom prstu

Prezentacijske vjestine

 

Prezentacijske vještine

 

Polaznici će nakon seminara razumjeti kad se koriste prezentacije i za što, a a kad ih je bolje zamijeniti drugim načinima komuniciranja. Moći će definirati što se prezentacijom želi postići i koje su to najvažnije poruke koje se moraju prenijeti.

drugom dijelu seminara obradit će se neke od tema, prema izboru polaznika:

Trema

  • Uzbuđenje
  • Nervoza
  • Strah

Publika

  • Problematični pojedinci
  • Neprijateljstvo publike
  • Očekivanja publike

Tehnička oprema

  • Okolina i uvjeti


Priprema prezentacije:

Svrha prezentacije

  • Za što je prezentacija nezamjenjiva
  • Za što postoje bolji načini od prezentacije

Ciljevi prezentacije

  • Što se mora dogoditi/promijeniti nakon prezentacije
  • Što se ne smije dogoditi nakon prezentacije

Odabir/upoznavanje publike

  • Potrebe publike
  • Znanje/iskustva publike
  • Saznanja/predrasude publike

Oblikovanje prezentacije

  • Poruke

o   Definiranje

o   Obrazlaganje

o   Dokazivanje

  • Kontrola

o   Širine izlaganja

o   Dubine izlaganja

o   Trajanja izlaganja

  • Struktura

o   Ilustracije

o   Referentni materijali

o   Prezentacijski alati

  • PowerPoint

o   Sadržaj

o   Grafičko oblikovanje

o   Tehnike korištenja

  • Alternative PowerPoint-u

o   OpenOffice Presenter

o   MindMapping alati

o   Drugi alati  

Materijali za publiku

  • Sadržaj
  • Oblik/format
  • Vrijeme isporuke  

Usmeno izlaganje

  • Emocije
  • Glas
  • Rječnik

o   Profesionalni

o   Lokalizmi

o   Psovke

o   Poštapalice

  • Pričanje priča

o   Vlastitih

o   Tuđih

  • Humor
  • Upravljanje vremenom
  • Govor tijela

o   Kretanje

o   Izgled

  • Pomagala

Zaposlenici Office alati

Office alati

 

Ovom edukacijom usvojit ćete sva potrebna znanja o posljednjim verzijama osnovnih Office alata - Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook. Jednostavnim prikazom teorije i mentoriranim vježbama usvajanje znanja je brzo i lako, a pripremljenim materijalima, savjetima i trikovima ono postaje trajno i uvijek na dohvat ruke. Edukacija započinje uvodom o korištenju Office alata na radnom mjestu, a završava podukom o njihovom naprednom korištenju.

 

Moglo bi Vas zanimati...

Online sastanci

 

Online sastanci

 

Kako je online komunikacija sa poslovnim partnerima i stakeholderima danas već sasvim uobičajena stvar, tako će u sljedećem desetljeću online sastanci nedvojbeno postati uobičajen način pregovaranja, ugovaranja poslova i kolaboracija i predstavljati dio svakodnevice. Alati za komunikaciju uključuju video i audio prijenos, snimanje videa uživo, dijeljenje zaslona, dokumenata i prezentacija, alate za povratne informacije i chat mehanizme. Online sastanci olakšavaju suradnju i financiranje ideja i projekata te štede vrijeme i novac, bilo da se odnose na komunikaciju unutar zemlje ili na komunikaciju sa inozemnim partnerima i klijentima.

 

Moglo bi Vas zanimati...

As Travel Costs Rise, More Meetings Go Virtual

Running an Effective Teleconference or Virtual Meeting

5 Tips for Conducting a Virtual Meeting