Ciljevi:
-
Osvijestiti vlastite i tuđe obrasce ponašanja u konfliktu
-
Prepoznati neefikasne načine rješavanja konflikata
-
Naučiti konstruktivnije metode rješavanja konflikata
-
Unaprijediti postojeće vještine prevencije i rješavanja konflikta u poslovnom i osobnom okruženju
Sadržaj:
-
Uzroci i vrste konflikta – Zašto nastaju? Možemo li ih izbjeći?
-
Pozicije i potrebe – Što želimo, a što nam treba?
-
Proces odvijanja sukoba – Kako nam se to dogodilo?
-
Ponašanje u sukobu – Otkrijte svoj stil sukobljavanja!
-
Posljedice konflikta – Konstruktivni i destruktivni sukobi
-
Nedjelotvorno postupanje s konfliktom – Što je preporučljivo izbjeći?
-
Konstruktivno rješavanje sukoba – Kako se obje strane mogu dobro osjećati nakon sukoba?
-
Metode razrješenja sukoba – Moguće ih je je naučiti!
-
Principi i metode rješavanja sukoba – Na što obratiti pažnju
-
Komunikacijske i pregovaračke vještine – Prevencija konflikata
-
Sukobi u organizaciji – Čija je to odgovornost?
-
Sukobi među suradnicima – Kada intervenirati?
-
Obrambeno i konfliktno ponašanje – Kako izaći na kraj s teškim suradnicima?
-
Kako se nositi s vlastitim i tuđim burnim emocijama – Što kad se zmaj probudi...
-
Izbjegavanje konflikta – Tko se boji sukoba još?
-
Asertivnost – Zauzmite se za sebe, jer neće nitko drugi!
-
ostalo prema dogovoru s polaznicima i polaznicama
|