| 
					KOME JE NAMIJENJEN 
					Osobama koje su u svojim organizacijama ili tvrtkama zadužene za organiziranje poslovnih sastanaka, obljetnica, dana kupaca, promotivnih događanja, godišnjih okupljanja zaposlenika.
 Osobama koje su u sklopu međunarodnih projekata financiranih iz EU fondova ili drugih međunarodnih izvora zadužene za organizaciju niza informativno-edukativnih skupova, radionica, seminara, okruglih stolova ili konferencija.
 
 Osobama koje su u svojim organizacijama razvijaju poticajne programe za zaposlenike u sklopu razvoja ljudskih potencijala.
 
 Osobama koje su se odlučile za karijeru event managera te su se ili će se uskoro pridružiti timu koji organizira događanja u Marketing, PR ili Event agencijama.
 
					CILJEVI
 
					
						Polaznici će steći razumijevanje svih aspekata organizacije događanja – kreativni, organizacijski, financijsko – administrativni, promotivni, provedbeni
						Po završetku seminara –
						
							
								bit će u stanju razraditi ideju i pripremiti koncept manje i srednje složenog događanja 
							
								moći će samostalno izraditi plan 
							
								znat će prepoznati potrebne resurse za provedbu ili narudžbu
						Dobit će uvid u industriju događanja u Hrvatskoj 
					POTREBNO PREDZNANJE
 
					Nije potrebno. 
					NAČIN IZVEDBE
 
					Predavanje uz prezentacijske slajdove, radionice, 'on-site' posjetom, diskusije u grupama, prezentacije polaznika 
					MATERIJALI
 
					Bilješke s prezentacijskim slajdovima i rezultati radionica. 
					TRAJANJE
 
					Četiri modula – dva dana 
					JEZIK SEMINARA
 
					Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku. 
					BROJ POLAZNIKA
 
					Grupe od najviše 20 polaznika. 
					PREGLED TEMA
 
					Uvod u upravljanje događanjima•    Vrste i veličine događanja
 •    Okruženje događanja
 •    Dionici i njihovi interesi
 •    Organizacijski tim
 
					Ideja, koncept i dizajn događanja•    Razvoj koncepta
 •    Analiza koncepta
 •    Dizajn događanja
 •    Izvedivost događanja
 
					Radionica: U manjim grupama, kroz niz radionica polaznici će imati priliku izraditi cjeloviti plan događanja po fazama. U svakoj grupi odabrat će se po jedno događanje na kojem će grupa raditi kroz više modula. U prvoj radionici polaznici imaju zadatak razviti ideju, koncept i dizajn odabranog događanja. 
					  
					Izrada plana događanja•    Svrha događanja
 •    Ciljevi događanja
 •    Odabir mjesta održavanja događanja
 •    Raspored i program događanja
 •    Izrada scenarija događanja
 •    Organizacijski dijagrami i priprema opisa poslova
 
					Radionica: Polaznici u svojim grupama pripremaju plan događanja. 
					Marketing i promidžba događanja•    Priroda marketinga događanja
 •    Marketinški splet
 •    Sponzorstva
 •    Promocija – oglašavanje, publicitet
 •    Odnosi s javnošću
 
					Radionica: Tijekom ove radionice, polaznici će razraditi kratak prijedlog marketinških aktivnosti odabranog događanja. 
					  
					Organizacija događanja•    Vođenje, organizacijski tim i suradnici na događanju
 •    Protokol
 •    Catering, smještaj i tehničke usluge
 •    Održavanje probe
 •    Operacija i logistika
 
 Posjet lokaciji: Polaznici će seminara pod stručnim vodstvom otići u posjetu jednoj od lokacija potencijalnog događanja. Tamo će razgledati prostor potreban za organizaciju događanja, razgovarati s odgovornim osobama i dogovarati najam prostora.
 
 Upravljanje financijama
 •    Proračun
 •    Točka pokrića
 •    Analiza novčanog toka
 •    Račun dobiti i gubitka
 •    Bilanca
 •    Plaćanja u panici
 
 Radionica: Polaznici imaju zadatak izraditi proračun odabranog događanja.
 
 Zakonska regulativa
 •    Potrebne dozvole i suglasnosti
 
 Upravljanje rizicima
 
 Sigurnost i osiguranje
 
 Evaluacija događanja
 
 Radionica: Svaka će grupa izraditi plan kako će evaluirati planirano događanje i napraviti skicu instrumenata za procjenu uspješnosti događanja.
 
 Industrija događanja u Hrvatskoj
 
					  
					PREDAVAČI 
					Vesna Vrga Perović  
					Aleksandra Uhernik Đurđek 
					  
					  |