KOME JE NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen svima koji aktivno, izravno ili neizravno, sudjeluju u formalnom obrazovanju: nastavnicima, autorima i izdavačima obrazovnih materijala, upravama obrazovnih ustanova, agencijama nadležnim za obrazovanje, planerima i stratezima obrazovanja.
SVRHA SEMINARA
Razumjeti svojstva IKT-a (informacijsko-komunikacijskih tehnologija) s aspekta obrazovanja, uočiti društvene trendove i prepoznati moguće koristi u formalnom obrazovanju.
OČEKIVANI REZULTAT
Polaznici će nakon seminara uočavati promjene u društvu koje potiču promjene u formalnom obrazovanju kao i promjene koje ga zaobilaze. Razumjet će temeljna svojstva IKT-a, posebno s obrazovnog aspekta. Razlikovat će vrste digitalnih obrazovnih materijala i načine primjene IKT-a u obrazovanju. Poznavat će barem jedan višekoračni put uvođenja IKT-a u obrazovnu ustanovu, nužne preduvjete za takav poduhvat, pojedinačne korake te neke metode mjerenja uspješnosti
|
|
-
Niste sigurni što zapravo e-learning sve znači?
-
Smatrate da jedino živi učitelj može nekoga zaista poučiti?
-
Ne znate kako iskoristiti informacijsku tehnologiju u obrazovanju?
-
Bojite se da će Vas računalo zamijeniti u učionici?
-
Ne vidite čemu tolika buka oko
e-learning-a, kada se škole nisu promijenile stoljećima pa neće ni sada?
|
|
POTREBNO PREDZNANJE
Nužno je iskustvo u formalnom obrazovnom sustavu te osnovno korištenje računala.
NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE
U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima.
U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.
MATERIJALI
Tijekom predavanja se koriste predavačevi prezentacijski materijali i primjeri primjene IKT-a u nastavi. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referentne izvore.
JEZIK SEMINARA
Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.
TEME SEMINARA
|
Razlozi za primjenu IKT-a u obrazovanju
-
Promjene u društvu
-
IKT i njezina svojstva
-
Promjene u obrazovanju
Postupak primjene
-
Uvođenje IKT-a u obrazovanje
-
Nužni uvjeti za uvođenje IKT-a
Koristi i načini primjene IKT-a u obrazovanju
-
Koristi i faze primjene IKT-a
-
Digitalni udžbenici
-
Nastava na daljinu
|
PREDAVAČ
Predrag Pale se primjenom IKT-a u obrazovanju aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90-tih. Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju i razvoju interneta u RH je čvrsta uvjerenost u njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje. Već desetak godina svi kolegiji koje vodi na fakultetu imaju svoje web stranice s materijalima potrebnim studentima. Prvi je u Hrvatskoj na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima i ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja.
|