KOME JE NAMIJENJEN
Osobama koje su u svojim organizacijama ili tvrtkama zadužene za organiziranje poslovnih sastanaka, obljetnica, dana kupaca, promotivnih događanja, godišnjih okupljanja zaposlenika.
Osobama koje su u sklopu međunarodnih projekata financiranih iz EU fondova ili drugih međunarodnih izvora zadužene za organizaciju niza informativno-edukativnih skupova, radionica, seminara, okruglih stolova ili konferencija.
Osobama koje su u svojim organizacijama razvijaju poticajne programe za zaposlenike u sklopu razvoja ljudskih potencijala.
Osobama koje su se odlučile za karijeru event managera te su se ili će se uskoro pridružiti timu koji organizira događanja u Marketing, PR ili Event agencijama.
CILJEVI
-
Polaznici će steći razumijevanje svih aspekata organizacije događanja – kreativni, organizacijski, financijsko – administrativni, promotivni, provedbeni
-
Po završetku seminara –
-
bit će u stanju razraditi ideju i pripremiti koncept manje i srednje složenog događanja
-
moći će samostalno izraditi plan
-
znat će prepoznati potrebne resurse za provedbu ili narudžbu
-
Dobit će uvid u industriju događanja u Hrvatskoj
POTREBNO PREDZNANJE
Nije potrebno.
NAČIN IZVEDBE
Predavanje uz prezentacijske slajdove, radionice, 'on-site' posjetom, diskusije u grupama, prezentacije polaznika
MATERIJALI
Bilješke s prezentacijskim slajdovima i rezultati radionica.
TRAJANJE
Četiri modula – dva dana
JEZIK SEMINARA
Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.
BROJ POLAZNIKA
Grupe od najviše 20 polaznika.
PREGLED TEMA
Uvod u upravljanje događanjima
• Vrste i veličine događanja
• Okruženje događanja
• Dionici i njihovi interesi
• Organizacijski tim
Ideja, koncept i dizajn događanja
• Razvoj koncepta
• Analiza koncepta
• Dizajn događanja
• Izvedivost događanja
Radionica: U manjim grupama, kroz niz radionica polaznici će imati priliku izraditi cjeloviti plan događanja po fazama. U svakoj grupi odabrat će se po jedno događanje na kojem će grupa raditi kroz više modula. U prvoj radionici polaznici imaju zadatak razviti ideju, koncept i dizajn odabranog događanja.
Izrada plana događanja
• Svrha događanja
• Ciljevi događanja
• Odabir mjesta održavanja događanja
• Raspored i program događanja
• Izrada scenarija događanja
• Organizacijski dijagrami i priprema opisa poslova
Radionica: Polaznici u svojim grupama pripremaju plan događanja.
Marketing i promidžba događanja
• Priroda marketinga događanja
• Marketinški splet
• Sponzorstva
• Promocija – oglašavanje, publicitet
• Odnosi s javnošću
Radionica: Tijekom ove radionice, polaznici će razraditi kratak prijedlog marketinških aktivnosti odabranog događanja.
Organizacija događanja
• Vođenje, organizacijski tim i suradnici na događanju
• Protokol
• Catering, smještaj i tehničke usluge
• Održavanje probe
• Operacija i logistika
Posjet lokaciji: Polaznici će seminara pod stručnim vodstvom otići u posjetu jednoj od lokacija potencijalnog događanja. Tamo će razgledati prostor potreban za organizaciju događanja, razgovarati s odgovornim osobama i dogovarati najam prostora.
Upravljanje financijama
• Proračun
• Točka pokrića
• Analiza novčanog toka
• Račun dobiti i gubitka
• Bilanca
• Plaćanja u panici
Radionica: Polaznici imaju zadatak izraditi proračun odabranog događanja.
Zakonska regulativa
• Potrebne dozvole i suglasnosti
Upravljanje rizicima
Sigurnost i osiguranje
Evaluacija događanja
Radionica: Svaka će grupa izraditi plan kako će evaluirati planirano događanje i napraviti skicu instrumenata za procjenu uspješnosti događanja.
Industrija događanja u Hrvatskoj
PREDAVAČI
Vesna Vrga Perović
Aleksandra Uhernik Đurđek
|