Uciti ili ne uciti?

 


Učiti ili ne učiti?
Kada, kako i zašto (se) obrazovati?

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen zaposlenima i nezaposlenima, izvršiteljima i voditeljima, stratezima i vlasnicima. Svima koji razmišljaju da bi možda trebali obrazovati sebe ili druge.

SVRHA SEMINARA

Olakšati razumijevanje i donošenje odluke kada, kako, zašto i koga obrazovati. Pomoći prilikom odabira obrazovanja.

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara znati odrediti kad treba učiti i koga školovati. Razlikovat će metode poučavanja i znati odabrati optimalnu za njihove potrebe. Znat će kako provesti natječaj za pružatelja obrazovnih usluga i kako objektivno ocijeniti dobivene ponude. Znat će zahtijevati potrebne elemente prije i poslije samog školovanja. Razumjet će nove obrazovne metode i tehnologije, njihove prednosti i nedostatke. Znat će koje mjere moraju primijeniti kako bi se stečeno znanje i primjenjivalo u praksi. Upoznat će se s temeljnim propisima koji se odnose na obrazovanje odraslih u RH te s različitim mogućnostima financiranja obrazovanja zaposlenih.
 

  • Govore Vam da biste trebali školovati sebe ili druge, a niste sigurni zašto ?
  • Niste sigurni koga školovati ?
  • Je li vam riječ „obrazovanje“ sinonim za nešto naporno, mučno i dosadno?
  • Obasipaju Vas ponudama za tečajeve?
  • Već ste bili na školovanjima, ali u tome ne vidite neki jasan plan?
  • Što je to e-learning i može li zamijeniti klasične tečajeve?

POTREBNO PREDZNANJE

Završena srednja škola. Poželjno je, iako ne nužno, radno iskustvo.

NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE

U formi je seminara, traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.

MATERIJALI

U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali koje polaznici dobivaju na uporabu.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.


TEME SEMINARA

Kada učiti

  • Što treba znati
  • Koliko treba znati

Koga školovati

  • Kada i koliko školovati sebe
  • Kada i koliko školovati podređene
  • Kako izabrati koga školovati

Koje vrste školovanja postoje

  • Formalno, neformalno i informalno školovanje
  • Oblici školovanja
    • Seminari
    • Tečajevi
    • Radionice
    • Konferencije
    • Coaching
  • Metode poučavanja
  • Skupine polaznika

Nove tehnologije u obrazovanju

  • E-learning
  • Distance education

Kako osigurati da se stečeno znanje i koristi

Propisi koji se odnose na obrazovanje

Načini financiranja školovanja

PREDAVAČ

 Predrag Pale obožava „aha efekt“ u očima svojih učenika. Njegovi studenti kažu da se i najteži predmet može razumjeti ako ga on predaje, a njegove ispite hvale kao ugodno iskustvo na kojem se još može i naučiti. Teže nego ravnatelje škola bilo mu je poučavati devetogodišnjake. Osim formalnog školovanja od gotovo 20 godina, školovao se na 30-tak vrhunskih seminara, tečajeva i radionica u Hrvatskoj i diljem svijeta, na prestižnim ustanovama i kod jedinstvenih pojedinaca. Imao je privilegiju učiti od stvarnih majstora struke, ali i iskusiti seminare na kojima se pitao: „na što ja to trošim vrijeme!“. Desetak se godina bavi primjenom računala i mreža u obrazovanju, snažno vjeruje u korisnost tehnologije i čovjeka kao učitelja. Savjetuje o obrazovanju i upravljanju znanjem pojedince, male i velike organizacije i projekte. Čest je pozvani predavač na domaćim i međunarodnim događajima.
 
 
Za ovaj seminar je moguće prijaviti PDU bodove pri PMI (Project Management Institute) u kategoriji B ("Continuing Education")!
 
 
vezano.jpg
Pogledajte i:
Upravljanje znanjem