Kako delegirati poslove

 

Kako delegirati poslove

 

Uspješno delegiranje ključan je čimbenik uspješnog upravljanja projektima. Međutim, delegiranja se mnogi voditelji projekata boje. Zabrinjava ih da posao koji delegiraju neće biti dobro obavljen. Rokovi se neće poštivati. Ne vjeruju da će suradnja i timski rad uspjeti; oni moraju većinu poslova obaviti sami, a ostale direktno nadzirati.

 

Međutim, samo delegiranje mora se obaviti na pravilan način. Upravljanje projektima ovisi o delegiranju zbog jednostavnog pravila podjele posla: tim koji je usredotočen na jedan ili dva određena zadatka efikasniji je i produktivniji od tima koji žonglira višestrukim zadacima. Jedna osoba ne može biti “sve” u projektu ili biznisu. Što veća primjena laissez-faire doktrine, to bolje. Najbolji menadžer je onaj koji najmanje upravlja.

 

Moglo bi Vas zanimati...

7 Strategies for Delegating Better and Getting More Done

Delegating Leadership

Seven ways to improve your delegating skills