IKT u cjeloživotnom obrazovanju

 


E-learning u poduzeću
IKT u cjeloživotnom obrazovanju

KOME JE NAMIJENJEN

Seminar je namijenjen svima koji imaju potrebu za učenjem „uz rad“ ili organiziraju obrazovanje drugih.

SVRHA SEMINARA

Razumjeti svojstva IKT-a s aspekta obrazovanja, uočiti koristi i prednosti i prepoznati moguće koristi u svojoj organizaciji za cjeloživotno obrazovanje „iz rada i uz rad“.

OČEKIVANI REZULTAT

Polaznici će nakon seminara razumjeti temeljna svojstva IKT-a, posebno s obrazovnog aspekta. Moći će pozicionirati IKT u obrazovanju, a obrazovanje u širem području upravljanja znanjem. Razlikovat će vrste digitalnih obrazovnih materijala, metode učenja i poučavanja na daljinu i načine primjene IKT-a u obrazovanju. Poznavat će kriterije za odabir digitalnih materijala te nužne uvjete za njihovo uvođenje u obrazovanje u organizaciji.
 

  • Niste sigurni što zapravo e-learning sve znači ?
  • Smatrate da jedino živi učitelj može nekoga zaista poučiti ?
  • Ne znate kako u svojoj organizaciji iskoristiti informacijsku tehnologiju za obrazovanje ?
  • Mislite da je bolja knjiga u ruci nego na CD-u ?
  • Znate mnogo ljudi koji su krenuli na on-line tečaj, ali ga nisu završili

POTREBNO PREDZNANJE

Nužno je iskustvo rada u nekoj organizaciji, barem srednjoškolsko obrazovanje, te osnovno korištenje računala.

FORMA, TRAJENJE I METODOLOGIJA

U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima.
U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.

MATERIJALI

U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali i primjeri primjene IKT-a u obrazovanju. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referentne informacije.

JEZIK SEMINARA

Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.


TEME SEMINARA

Razlozi za primjenu IKT u obrazovanju

  • Promjene u društvu
  • IKT i njezina svojstva
  • Promjene u obrazovanju

Koristi i načini primjene IKT u obrazovanj

  • Koristi i faze primjene IKT
  • Posljedice obrazovanja na proizvodnju
  • Primjenjivost IKT kod nisko obrazovanih zaposlenika
  • Digitalni udžbenici
  • Nastava na daljinu

Velika slika

  • Upravljanje znanjem
  • Obrazovanje u upravljanju znanjem
  • IKT u obrazovanju

Postupak primjene

  • Odabir digitalnih materijala
  • Povezivanje s drugim oblicima učenja
  • Nužni uvjeti za uvođenje IKT

 

PREDAVAČ

 Predrag Pale se primjenom IKT-a aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90-tih. Od samog početka profesionalnog rada stvarao je proizvode i usluge za krajnjeg korisnika te ga je podjednako interesirao problem učenja dizajnera, proizvođača i krajnjeg korisnika. Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju i razvoju interneta u RH je čvrsta uvjerenost u njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje. Već desetak godina svi njegovi predmeti imaju svoje web stranice sa svim materijalima potrebnim studentima. Prvi je u HR na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima i ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja. Pokretač je i koautor nekih od prvih on-line tečajeva u Hrvatskoj.

 

vezano.jpgPogledajte i: