KOME JE NAMIJENJEN
Seminar je namijenjen svima koji imaju potrebu za učenjem „uz rad“ ili organiziraju obrazovanje drugih.
SVRHA SEMINARA
Razumjeti svojstva IKT-a s aspekta obrazovanja, uočiti koristi i prednosti i prepoznati moguće koristi u svojoj organizaciji za cjeloživotno obrazovanje „iz rada i uz rad“.
OČEKIVANI REZULTAT
Polaznici će nakon seminara razumjeti temeljna svojstva IKT-a, posebno s obrazovnog aspekta. Moći će pozicionirati IKT u obrazovanju, a obrazovanje u širem području upravljanja znanjem. Razlikovat će vrste digitalnih obrazovnih materijala, metode učenja i poučavanja na daljinu i načine primjene IKT-a u obrazovanju. Poznavat će kriterije za odabir digitalnih materijala te nužne uvjete za njihovo uvođenje u obrazovanje u organizaciji.
|
|
-
Niste sigurni što zapravo e-learning sve znači ?
-
Smatrate da jedino živi učitelj može nekoga zaista poučiti ?
-
Ne znate kako u svojoj organizaciji iskoristiti informacijsku tehnologiju za obrazovanje ?
-
Mislite da je bolja knjiga u ruci nego na CD-u ?
-
Znate mnogo ljudi koji su krenuli na on-line tečaj, ali ga nisu završili
|
|
POTREBNO PREDZNANJE
Nužno je iskustvo rada u nekoj organizaciji, barem srednjoškolsko obrazovanje, te osnovno korištenje računala.
FORMA, TRAJENJE I METODOLOGIJA
U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima.
U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.
MATERIJALI
U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali i primjeri primjene IKT-a u obrazovanju. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referentne informacije.
JEZIK SEMINARA
Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.
TEME SEMINARA
|
Razlozi za primjenu IKT u obrazovanju
-
Promjene u društvu
-
IKT i njezina svojstva
-
Promjene u obrazovanju
Koristi i načini primjene IKT u obrazovanj
-
Koristi i faze primjene IKT
-
Posljedice obrazovanja na proizvodnju
-
Primjenjivost IKT kod nisko obrazovanih zaposlenika
-
Digitalni udžbenici
-
Nastava na daljinu
Velika slika
-
Upravljanje znanjem
-
Obrazovanje u upravljanju znanjem
-
IKT u obrazovanju
Postupak primjene
-
Odabir digitalnih materijala
-
Povezivanje s drugim oblicima učenja
-
Nužni uvjeti za uvođenje IKT
|
PREDAVAČ
Predrag Pale se primjenom IKT-a aktivno i svakodnevno bavi od ranih 90-tih. Od samog početka profesionalnog rada stvarao je proizvode i usluge za krajnjeg korisnika te ga je podjednako interesirao problem učenja dizajnera, proizvođača i krajnjeg korisnika. Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju i razvoju interneta u RH je čvrsta uvjerenost u njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje. Već desetak godina svi njegovi predmeti imaju svoje web stranice sa svim materijalima potrebnim studentima. Prvi je u HR na web stavio snimke svih svojih predavanja, organizirao i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima i ispitne odgovore i sustave za samo-provjeru znanja. Pokretač je i koautor nekih od prvih on-line tečajeva u Hrvatskoj.
|