KOME JE NAMIJENJEN 
				 
				Seminar je namijenjen ravnateljima škola kao i svima u obrazovnom sustavu koji žele ili moraju uvesti promjene. 
				 
				 SVRHA SEMINARA 
				 
				Razumjeti promjene u obrazovnom sustavu i naučiti njima upravljati. 
				 
				 
				
					
						
							| 
								OČEKIVANI REZULTAT
								 
									 
									Polaznici će nakon seminara razumjeti zašto dolazi do promjena, tko i što su pokretači promjena te koji su uvjeti nužni za uspješno provođenje promjena. Moći će definirati sudionike u promjenama te zainteresirane strane. Naučit će temelje komunikacije sa zainteresiranim stranama. Ovladat će s najmanje tri modela za upravljanje promjenama. Steći će uvid u planiranje promjena, komunikaciju i motivaciju. Znat će razlikovati individualne, organizacijske i sistemske promjene kao i razliku između upravljanja i vođenja ljudi te njihove paradokse. 
							 | 
							
								  | 
							
								 
								
									
										
											
												 
												
													- 
														Od vas očekuju da uvedete promjene, a ne razumijete ni zašto ni kako?
 
													- 
														Vaši kolege su za promjene, ali od vas očekuju da im kažete što i kako da rade ?
 
													- 
														Sve ste potrebno promijenili, a problemi su i dalje ostali ?
 
													- 
														Nije vam jasno zašto se ljudi protive promjenama koje su za njihovo dobro?
 
													- 
														Promjena je naišla na otpor kod onih od kojih ste to najmanje očekivali?
 
													- 
														Vaši nadređeni ne razumiju da je promjena nužna?
 
												 
											 | 
										 
									
								 
							 | 
						 
					
				 
				 
				POTREBNO PREDZNANJE 
				
					Nužno je radno iskustvo u projektima ili radnim skupinama u obrazovnim sustavu. 
					 
					NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE 
					 
					U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od iznošenja teorije potkrijepljene prepoznatljivim primjerima iz života i kratkim diskusijama. 
					U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama. 
					U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno. 
					 
					MATERIJALI 
					 
					U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja, dodatne materijale o pojedinim tehnikama ili metodama te različite pomoćne instrumente za pripremu i vođenje promjena. 
					 
					JEZIK SEMINARA 
					 
					Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku. 
				
					
						
							
								 
								TEME SEMINARA 
								 
								 | 
						 
						
							| 
								 
									Uloga ravnatelja 
									 
									Promjene 
								
									- 
										Promjene u društvu, tehnologiji i obrazovanju
 
									- 
										Zašto obrazovne reforme ne uspijevaju
 
									- 
										Pogreške pri uvođenju promjena
 
									- 
										Vrste, uzroci i pokretači
 
									- 
										Sudionici u promjenama i njihove uloge i interesi
 
								 
								
									Modeli za upravljanje promjenama 
								
								
									Individualne promjene 
									 
									Organizacijske promjene 
									 
									Sistemske promjene 
								
									Tehnike upravljanja promjenama 
								
									- 
										Planiranje
 
									- 
										Komunikacija
 
									- 
										Motivacija
 
									- 
										Osnove upravljanja projektima
 
								 
								
									Upravljanje i vođenje 
								
							 | 
						 
					
				 
				PREDAVAČ 
				 
				
				
					 Predrag Pale je  pokretao i  vodio raznolike projekte:  od sasvim malih do  nacionalnih,  od kratkotrajnih do  višegodišnjih, u  najrazličitijim područjima ljudske djelatnosti.  Svi su ti projekti pokretali veće ili manje promjene.  Te su inicijative nailazile koliko na nekritične pobornike i  promotore koji su neopravdano napuhavali značaj i  očekivane posljedice promjena,  toliko i  na ogorčene protivnike koji su vjerovali da se  tim promjenama uništava struka, duša  ili nešto  treće.
					 Iako je  uglavnom u  poziciji pionira i  „vjetra promjena“, u  nekim aspektima rada i  života i  sam je  reakcionaran,  tradicionalan,  protivnik promjene.  Promatrajući sebe i  druge,  učeći više  na svojim neuspjesima nego na „pobjedama“,  slušajući znanje,  iskustvo i  mudrost svjetskih stručnjaka za upravljanje promjenama stvorio je  svoju „recepturu“ za uspješno upravljanje promjenama u  životu,  poslu i  društvu.  Priznate i  suvremene teorije isprepliće svojim pogledom na upravljanje promjenama pomažući polaznicima da jašu na valovima promjena s  radošću na licu.
					 Primjenom IKT-a u  obrazovanju se  aktivno i  svakodnevno bavi od ranih 90tih.  Prvi je u  Hrvatskoj na web  stavio snimke svih svojih predavanja,  organizirao i  omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima ispitne odgovore i  sustave za samo-provjeru znanja.  
			 |