KOME JE NAMIJENJEN 
				 
				Seminar je namijenjen svima koji aktivno, izravno ili neizravno, sudjeluju u formalnom obrazovanju: nastavnicima, autorima i izdavačima obrazovnih materijala, upravama obrazovnih ustanova, agencijama nadležnim za obrazovanje, planerima i stratezima obrazovanja.  
				 
				 SVRHA SEMINARA 
				 
				Razumjeti svojstva IKT-a (informacijsko-komunikacijskih tehnologija) s aspekta obrazovanja, uočiti društvene trendove i prepoznati moguće koristi u formalnom obrazovanju. 
				 
				 
				
					
						
							| 
								OČEKIVANI REZULTAT
								 
									 
									Polaznici će nakon seminara uočavati promjene u društvu koje potiču promjene u formalnom obrazovanju kao i promjene koje ga zaobilaze. Razumjet će temeljna svojstva IKT-a, posebno s obrazovnog aspekta. Razlikovat će vrste digitalnih obrazovnih materijala i načine primjene IKT-a u obrazovanju. Poznavat će barem jedan višekoračni put uvođenja IKT-a u obrazovnu ustanovu, nužne preduvjete za takav poduhvat, pojedinačne korake te neke metode mjerenja uspješnosti 
							 | 
							
								  | 
							
								 
								
									
										
											
												 
												
													- 
														Niste sigurni što zapravo e-learning sve znači?
 
													- 
														Smatrate da jedino živi učitelj može nekoga zaista poučiti?
 
													- 
														Ne znate kako iskoristiti informacijsku tehnologiju u obrazovanju?
 
													- 
														Bojite se da će Vas računalo zamijeniti u učionici?
 
													- 
														Ne vidite čemu tolika buka oko
 
														e-learning-a, kada se škole nisu promijenile stoljećima pa neće ni sada? 
												 
											 | 
										 
									
								 
							 | 
						 
					
				 
				 
				POTREBNO PREDZNANJE 
				
					Nužno je iskustvo u formalnom obrazovnom sustavu te osnovno korištenje računala. 
					 
					NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE 
					 
					U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima. 
					U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama. 
					U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno. 
					 
					MATERIJALI 
					 
					Tijekom predavanja se koriste predavačevi prezentacijski materijali i primjeri primjene IKT-a u nastavi. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referentne izvore. 
					 
					JEZIK SEMINARA 
					 
					Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku. 
				
					
						
							
								 
								TEME SEMINARA 
								 
								 | 
						 
						
							| 
								 
									Razlozi za primjenu IKT-a u obrazovanju 
								
									- 
										Promjene u društvu
 
									- 
										IKT i njezina svojstva
 
									- 
										Promjene u obrazovanju
 
								 
								
									Postupak primjene 
								
									- 
										Uvođenje IKT-a u obrazovanje
 
									- 
										Nužni uvjeti za uvođenje IKT-a
 
								 
								
									Koristi i načini primjene IKT-a u obrazovanju 
								
									- 
										Koristi i faze primjene IKT-a
 
									- 
										Digitalni udžbenici
 
									- 
										Nastava na daljinu
 
								 
								
									  
							 | 
						 
					
				 
				PREDAVAČ 
				 
				
				
					 Predrag Pale se  primjenom IKT-a u  obrazovanju aktivno i  svakodnevno bavi od ranih 90-tih.  Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju i  razvoju interneta u RH je  čvrsta uvjerenost u  njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje.  Već desetak godina svi kolegiji koje vodi na fakultetu imaju svoje web  stranice s  materijalima potrebnim studentima.  Prvi je u  Hrvatskoj na web  stavio snimke svih svojih predavanja,  organizirao i  omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima i  ispitne odgovore i  sustave za samo-provjeru znanja.  
			 |