| KOME JE NAMIJENJEN
 
 Seminar je namijenjen svima koji imaju potrebu za učenjem „uz rad“ ili organiziraju obrazovanje drugih.
 
 SVRHA SEMINARA
 
 Razumjeti svojstva IKT-a s aspekta obrazovanja, uočiti koristi i prednosti i prepoznati moguće koristi u svojoj organizaciji za cjeloživotno obrazovanje „iz rada i uz rad“.
 
 
 
					
						
							| OČEKIVANI REZULTAT 
									Polaznici će nakon seminara razumjeti temeljna svojstva IKT-a, posebno s obrazovnog aspekta. Moći će pozicionirati IKT u obrazovanju, a obrazovanje u širem području upravljanja znanjem. Razlikovat će vrste digitalnih obrazovnih materijala, metode učenja i poučavanja na daljinu i načine primjene IKT-a u obrazovanju. Poznavat će kriterije za odabir digitalnih materijala te nužne uvjete za njihovo uvođenje u obrazovanje u organizaciji.
 |  | 
 
									
										
											| 
 
													
														Niste sigurni što zapravo e-learning sve znači ?
														Smatrate da jedino živi učitelj može nekoga zaista poučiti ?
														Ne znate kako u svojoj organizaciji iskoristiti informacijsku tehnologiju za obrazovanje ?
														Mislite da je bolja knjiga u ruci nego na CD-u ?
														Znate mnogo ljudi koji su krenuli na on-line tečaj, ali ga nisu završili |  |  POTREBNO PREDZNANJE
 
 
					Nužno je iskustvo rada u nekoj organizaciji, barem srednjoškolsko obrazovanje, te osnovno korištenje računala.
 FORMA, TRAJENJE I METODOLOGIJA
 
 U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima.
 U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
 U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.
 
 MATERIJALI
 
 U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali i primjeri primjene IKT-a u obrazovanju. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referentne informacije.
 
 JEZIK SEMINARA
 
 Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.
 
					
						PREDAVAČ
							| TEME SEMINARA
 
 
 |  
							| 
									Razlozi za primjenu IKT u obrazovanju 
									
										Promjene u društvu
										IKT i njezina svojstva
										Promjene u obrazovanju 
									Koristi i načini primjene IKT u obrazovanj 
									
										Koristi i faze primjene IKT
										Posljedice obrazovanja na proizvodnju
										Primjenjivost IKT kod nisko obrazovanih zaposlenika
										Digitalni udžbenici
										Nastava na daljinu 
									Velika slika 
									
										Upravljanje znanjem
										Obrazovanje u upravljanju znanjem
										IKT u obrazovanju 
									Postupak primjene 
									
										Odabir digitalnih materijala
										Povezivanje s drugim oblicima učenja
										Nužni uvjeti za uvođenje IKT 
									  |  
 
 
					 Predrag Pale  se primjenom IKT-a aktivno  i svakodnevno bavi od ranih 90-tih . Od samog početka profesionalnog rada stvarao  je proizvode  i usluge za krajnjeg korisnika te ga  je podjednako interesirao  problem učenja dizajnera , proizvođača  i krajnjeg korisnika . Jedan od glavnih motiva njegova intenzivna rada na dovođenju  i razvoju interneta  u RH je čvrsta uvjerenost  u njegove nesagledive pozitivne posljedice na obrazovanje . Već desetak godina svi njegovi predmeti imaju svoje  web stranice sa svim materijalima potrebnim studentima . Prvi  je u HR na  web stavio snimke svih svojih predavanja , organizirao  i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima  i ispitne odgovore  i sustave za samo-provjeru znanja . Pokretač  je i koautor nekih od prvih  on-line tečajeva  u Hrvatskoj . |