KOME JE NAMIJENJEN 
				 
				Polaznikom seminara može biti, i od njega imati koristi, svatko, bez ograničenja zbog poslovnog ili životnog iskustva. Seminar nije namijenjen isključivo prodavačima ili poslovnim ljudima općenito. 
				 
				 SVRHA SEMINARA 
				 
				Osposobiti polaznike za uspješno pregovaranje u različitim životnim i poslovnim situacijama sa što manje stresa. 
				 
				 
				
					
						
							| 
								OČEKIVANI REZULTAT
								 
									 
									Polaznici će nakon seminara prepoznati pregovaračke situacije čak i kad ih zateknu, kad i nisu očekivali i pripremali se za njih. S druge strane, naučit će se temeljito pripremiti za pregovore, sastaviti i voditi pregovarački tim do poželjnog rezultata, ali i prepoznati trenutak za odustajanje od daljnjih pregovora. 
									Očekuje se da će polaznici biti korak dalje prema upravljanju svojim emocijama i emocijama drugih strana u pregovorima. 
									Razlikovat će bilateralno i multilateralno pregovaranje te načine pristupanja konfliktu. Poseban je naglasak na savezništvima: prepoznavanju potencijalnih saveznika, uzajamnih interesa, ali i područja sukoba. 
							 | 
							
								  | 
							
								
									
										
											
												 
												
													- 
														Je li vam teško reći „NE“ kad vas nešto zamole?
 
													- 
														Je li vam mučno u želucu od pomisli da morate tražiti povišicu?
 
													- 
														Je li vam teško kad morate nešto prodavati ili „prodavati“?
 
													- 
														Izluđuju li vas djeca kad treba ići u krevet ili odabrati odjeću?
 
													- 
														Koliko često gledate predstavu koju ste vi odabrali?
 
													- 
														Pretvara li se često neki vaš obični razgovor u mukotrpne pregovore?
 
												 
											 | 
										 
									
								 
							 | 
						 
					
				 
				 
				POTREBNO PREDZNANJE 
				
					Za pohađanje seminara nisu potrebna posebna predznanja. Preporuča se dobro razmisliti o situacijama koje su polazniku posebno teške ili neugodne te sastavljanje liste prioriteta pregovaračkih vještina koje žele usvojiti. 
					 
					NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE 
					 
					U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima. 
					U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza diskusija popraćenih predavanjima s primjerima. 
					U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina prije i/ili nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno. 
					 
					MATERIJALI 
					 
					U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali, tekstovi drugih autora te poznati međunarodni psihološki instrumenti. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referalne informacije. 
					 
					JEZIK SEMINARA 
					 
					Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku. 
				
					
						
							
								 
								TEME SEMINARA 
								 | 
						 
						
							| 
								 
									Prepoznavanje pregovaračkih situacija 
								
									- 
										u poslovnom okruženju
 
									- 
										u privatnom/obiteljskom okruženju
 
									- 
										u usputnim situacijama
 
								 
								
									Kad moramo/želimo pregovarati 
									 
									 Zašto pregovaramo 
									 
								
									- 
										svrha pregovora
 
									- 
										ciljevi pregovaranja
 
								 
								
									Priprema za pregovore 
								
									- 
										definiranje vlastitih ciljeva
 
									- 
										definiranje BATNA-e
 
									- 
										odabir strategije
										
									
 
									- 
										upoznati drugu stranu
 
									- 
										skiciranje mogućih scenarija
 
								 
								Vođenje pregovora  
								
									- 
										pregovarački tim i uloge u njemu
 
									- 
										vrijeme i mjesto pregovora
 
									- 
										stanke u pregovorima i odustajanje od pregovora
 
									- 
										zapisivanje dogovorenog
 
									- 
										rješavanje sukoba
 
								 
								
									Upravljanje vlastitim emocijama 
									 
								
									- 
										prepoznavanje i odvajanje osobnog od službenog stava
 
									- 
										predviđanje vlastitih emocija
 
									- 
										izražavanje emocija
 
								 
								Upravljanje tuđim emocijama 
								
									- 
										predviđanje emocija
 
									- 
										poticanje emocija
 
									- 
										ublažavanje emocija
 
								 
								Savezništva 
								
									- 
										uloga i gradnja savezništava
 
									- 
										prepoznavanje potencijalnih saveznika
 
									- 
										definiranje zajedničkih interesa
 
									- 
										prepoznavanje potencijalnih sukoba
 
								 
								
									Simulacija pregovora 
								
									- 
										bilateralnih
 
									- 
										multilateralnih
 
								 
								
									  
							 | 
						 
					
				 
				PREDAVAČ 
				 
				
				
					 Predrag Pale ima široko i  bogato iskustvo u  različitim granama ljudske aktivnosti i  života. S  obzirom daje u duši  istraživač i  inovator,  dnevno se  nalazi u  situacijama u  kojima nagovara ljude da nešto  počnu raditi drugačije.  Vodio je  brojne velike,  srednje i male  projekte,  domaće i  međunarodne,  profine,  neprofitne i  dobrotvorne u  kojima je bio i  kupac i  izvođač, i  naručitelj i  davatelj.  Stvarao je i  vodio timove. U  tim situacijama često se  pitao:  „zašto ne  može biti po mome“,  „zašto su se  složili, a  sada se toga ne  drže“,  „kako ih nagovoriti“, „što  mogu u  najboljem slučaju očekivati“?  Svojim polaznicima ne  nudi čiste teorije i  „savršena“ rješenja,  već im predočuje na koje se  sve načine ljudi nose s  izazovima pregovora i  pomaže im da sami otkriju svoja rješenja i  metode,  svoje pristupe i  svjetonazore te da ih iskušaju u  kontroliranim uvjetima radionice.
					   
			 |