Kako se uči u 21. stoljeću?
Kako se uči u 21. stoljeću? |
Za uzrast S2, S3 i odrasle
Trajanje 60-90 min |
Svi govorimo o nužnosti cjeloživotnog učenja, ali svima nam riječ „učenje“ zvuči teško i naporno. Može li to biti lako?
Kako se zapravo uči? Je li to drugačije u 21. stoljeću, nego što je bilo ranije?
Predrag Pale obožava „aha efekt“ u očima svojih učenika. Teže nego ravnatelje škola bilo mu je poučavati devetogodišnjake. Vjeruje da je zadatak učitelja demistificirati i približiti gradivo i učenike zaraziti željom da nauče. Nastoji da s njegovog predavanja slušatelji otiđu s osjećajem kao da su sve to već znali. Osim formalnog školovanja od gotovo 20 godina, školovao se na 50-tak vrhunskih seminara, tečajeva i radionica u Hrvatskoj i diljem svijeta, na prestižnim ustanovama i kod jedinstvenih pojedinaca. Tajnu dobrog predavanja tražio je kod vrhunskih predavača, tehnologa i umjetnika. Imao je privilegiju učiti od stvarnih majstora struke, ali i iskusiti seminare na kojima se pitao: „na što ja to trošim vrijeme!“. Desetak se godina bavi primjenom računala i mreža u obrazovanju, snažno vjeruje u korisnost tehnologije i čovjeka kao učitelja. Smišlja, razvija i ispituje računalne alate koji bi mogli pomoči u procesu učenja i poučavanja. Savjetuje o obrazovanju i upravljanju znanjem pojedince, male i velike organizacije i projekte. Čest je pozvani predavač na domaćim i međunarodnim događajima.
|