Kako se uči u 21. stoljeću?


Kako se uči u 21. stoljeću?
Za uzrast S2, S3 i odrasle
Trajanje 60-90 min


Svijet se ubrzano mijenja. Niz danas traženih zanimanja nije postojao još samo prije 10 godina, pa se svi slažu da nitko ne zna što će današnji učenici zapravo raditi kad završe školu. Stoga je teško odlučiti ŠTO poučavati kako u osnovnoj i srednjoj školi, tako i na sveučilištu. Mnoge su oči uprte u tehnologiju i ponekad se od e-učenja očekuje da riješi sve probleme. Mogu li učenici sami učiti uz pomoć računala? Što će onda biti s učiteljima i školama? KAKO će se onda učiti i poučavati sutra?

Svi govorimo o nužnosti cjeloživotnog učenja, ali svima nam riječ „učenje“ zvuči teško i naporno. Može li to biti lako?

Kako se zapravo uči? Je li to drugačije u 21. stoljeću, nego što je bilo ranije?
 

PREDAVAČ

 Predrag Pale obožava „aha efekt“ u očima svojih učenika. Teže nego ravnatelje škola bilo mu je poučavati devetogodišnjake. Vjeruje da je zadatak učitelja demistificirati i približiti gradivo i učenike zaraziti željom da nauče. Nastoji da s njegovog predavanja slušatelji otiđu s osjećajem kao da su sve to već znali. Osim formalnog školovanja od gotovo 20 godina, školovao se na 50-tak vrhunskih seminara, tečajeva i radionica u Hrvatskoj i diljem svijeta, na prestižnim ustanovama i kod jedinstvenih pojedinaca. Tajnu dobrog predavanja tražio je kod vrhunskih predavača, tehnologa i umjetnika. Imao je privilegiju učiti od stvarnih majstora struke, ali i iskusiti seminare na kojima se pitao: „na što ja to trošim vrijeme!“. Desetak se godina bavi primjenom računala i mreža u obrazovanju, snažno vjeruje u korisnost tehnologije i čovjeka kao učitelja. Smišlja, razvija i ispituje računalne alate koji bi mogli pomoči u procesu učenja i poučavanja. Savjetuje o obrazovanju i upravljanju znanjem pojedince, male i velike organizacije i projekte. Čest je pozvani predavač na domaćim i međunarodnim događajima.