Postoji li formula za uspješne STEM škole?
12.5.2011. | Autor: Jeffrey Mervis
National Academies' National Research Council nedavno je održalo radionicu tijekom koje se raspravljalo o uspješnom STEM (znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika) obrazovanju u osnovnim i srednjim školama. Zaključili su da su uspješne znanstveno-matematičke škole one u kojima učitelji prate potrebe svih učenika u okruženju prepunom informacija i resursa. Čimbenici koji otežavaju njihov put prema uspjehu su rezanje budžeta, neadekvatna pripremljenost i nedovoljan profesionalni razvoj učitelja te zanemarivanje „lošijih“ učenika.
Raspravljalo se o različitim školama uključujući znanstveno usmjerene te one koje ugroženijim učenicima pružaju bolju priliku za maturu i pohađanje fakulteta. Nedavno istraživanje Sveučilišta u Virginiji pokazalo je da studenti koji su završili STEM škole imaju veće šanse za diplomu na fakultetu istog usmjerenja. Autor studije napominje da je potrebno više podataka za potvrđivanje zaključka o uzročnosti.
Pročitajte članak u cijelosti